Δρομος Πάτρα-Πύργος: Η κοροϊδία δεν έχει τέλος... Το έργο δεν ξεκινάει με τίποτα! Νεκροθάφτης της Ηλείας ο Χρ. Σπίρτζης! - Όλοι σιωπούν...

Τετ, 04/17/2019 - 07:39

Το www.Iliaoikonomia.gr, συνεχίζει και θα συνεχίσει να γράφει για το κύριο αναπτυξιακό έργο του Νομού Ηλείας που είναι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος.

ΟΛΟΙ οι άλλο σιωπούν. Περιφέρεια, Δήμαρχοι, Υποψήφιοι Δήμαρχοι, τοπικά ΜΜΕ, έχουν πλήρως ξεχάσει το θέμα.

Εμείς όμως εδώ. Επιμένουμε και θα επιμένουμε.

Αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος: Η κοροϊδία δεν έχει τέλος. Δείτε κάποια δημοσιεύματα πιό κάτω και θα καταλάβετε...

Το καλοκαίρι του 2018 ο Υπουργός δεσμεύεται για έναρξη 8 εργολαβιών τον Νοέμβριο.

Δεκατέσσερις μήνες από τότε (6/2/2018), που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Δυτικής Ελλάδας είπε ότι «Το έργο ξεκινάει άμεσα».

Σε συνάντηση Σπρίτζη με Δημάρχους Νομού ανακοινώνεται ότι τον Γενάρη μπαίνουν μπουλντόζες.

Στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριοστην Αρχαία Ολυμπία Χρ. Σπίρζης και Απ. Κατσιφάρας στοιχηματίζουν ότι στα τέλη Μάρτη το έργο αρχίζει...

Τον Μάρτιο ο Υπουργός ανακοινώνει πριν το Πάσχα επτά εργοτάξια...

Τελικά το μόνο που θα λεχουμε θα είναι η προεκλογική φιέστα 10/5/19, δέκα πέντε ημέρες πριν τις εκλογές στην 5η ή την 6η εργολαβία, με δύο φορτηγά, μία τσάπα, πέντε εργάτες, 100 υποψήφιους πολιτικούς και 200 δημοσιογράφους, από αυτούς που συνεχώς από το 2017 έγραφαν ότι το έργο αρχίζει άμεσα... 

Το έργο όμως δεν ξεκινάει με τίποτα.

Ούτε θα ξεκινήσουν οι τέσσερις (4) εργολαβίες του Νομού Ηλείας, εντός του 2019.

Οι δύο από αυτές (2η και 3η) είναι σε ενστάσεις εργολάβων κσι την 1η και 4η ανάδοχος είναι η εταιρεία Τοξότης του Καλογρίτσα που ουδείς γνωρίζει άν έχει την δυνατότηα κατασκευής τους με τις τρομακτικές εκπτώσεις που έχει δώσει, περίπου 55%.

Τελικά δεκτά τα ασφαλιστικά μέτρα της Κυπριακής εταιρίας Cyfield και της κοινοπραξίας των εταιρειών Θεμέλη για την 3η εργολαβία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος που αφορά το τμήμα Αμαλιάδα-Κυλλήνη με αποτέλεσμα ο διαγωνισμός να μην μπορεί να προχωρήσει.

Πλέον αναμένονται οι επόμενες κινήσεις του Υπουργείου σε σχέση με την αναδοχή του έργου, ενώ μέχρι σήμερα μειοδότης είναι η ΙΝΤΡΑΚΑΤ.

Πάντως σύμφωνα με καλά γνωρίζοντας τις διαδικασίες αυτές, δεν υπάρχει περίπτωση  να υπογραφεί σύμβαση και να αρχίσει η 8η εργολαβία εντός του 2019.

Αυτές τις μέρες είδαν το φως της δημοσιότητας κάποιες ημιεπίσημες πληροφορίες, που μιλάνε πλέον για την έναρξη κατασκευής του έργου με έξι από τις οχτώ εργολαβίες, με μία ακόμα σε εξέλιξη για να εγκριθεί από την Βουλή και μία ακόμα που δεν προχωράει.

Πάντως μέχρι σήμερα ακόμα και για τις έξι ούτε εγγυητικές επιστολές έχουν σταλεί ,ούτε συμβάσεις έχουν υπογραφεί.

Κάποιες άλλες πληροφορίες μιλούν για ξεκίνημα του έργου το καλοκαίρι. Αλλά είπαμε στην προκειμένη περίπτωση η πραγματικότητα υπερβαίνει την φαντασία. Δεν μιλάμε πια για μέρες και μήνες, μιλάμε για χρόνια.

  • Συμπληρώνονται ήδη έξη χρόνια από τότε (2013-2019) που το έργο απεντάχθηκε από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού
  • Συμπληρώνονται ήδη τέσσερα χρόνια από την άνοιξη του 2015, όταν ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αποφάσισε την ακύρωση της δημοπρασίας του έργου ως ενιαίου και την επαναδημοπράτησή του με οχτώ εργολαβίες.
  • Συμπληρώνονται σε λίγο τρία χρόνια από τις 17/5/2016, κατά την οποία διενεργήθηκε η πρώτη δημοπρασία του έργου.
  • Πέρασαν δεκατέσσερις μήνες από τότε (6/2/2018), που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Δυτικής Ελλάδας είπε ότι «Το έργο ξεκινάει άμεσα».

Θα ξαναρωτήσουμε :

Το Παρατηρητήριο που συγκρότησε τον περασμένο Οκτώβριο, το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας για να παρακολουθεί την πορεία του έργου, μήπως παρατήρησε κάτι;

Ο Γενάρης πέρασε, το Πάσχα έφτασε, οι εκλογές έρχονται, το καλοκαίρι είναι κοντά, αλλά έργο δεν λέει να φανεί.

Το έργο βρίσκεται σε ένα νέο κατασκευαστικό αδιέξοδο με αβέβαιο μέλλον.

Μόνο οι διαβεβαιώσεις και τα μεγάλα λόγια περισσεύουν.

Αν όμως συνεχιστεί αυτή η απραξία το έργο μετά από λίγο θα αντιμετωπίσει και πρόβλημα χρηματοδότησης, για το οποίο θα μιλήσουμε την  επόμενη φορά.

 

 

Share