Ράπισμα προς την κυβέρνηση για την"Λίστα Πέτσα": H εταιρεία «Alter Ego» του Βαγγέλη Μαρινάκη, επιστρέφει τα ποσά που έλαβε για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Τετ, 07/08/2020 - 23:31

Μετά τα αλλεπάλληλα δημοσιεύματα της Ζούγκλας για την κατάπτυστη «λίστα Πέτσα» και τις αποκαλύψεις ως προς τις λεπτομέρειες υλοποίησης των επιλογών του Μαξίμου αλλά και τον πολιτικό θόρυβο που προκλήθηκε, η εταιρεία «Alter Ego» του Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε πως επιστρέφει τα ποσά που έλαβε στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι». Θυμίζουμε πως το σύνολο των χρημάτων που δόθηκαν στα ΜΜΕ συμφερόντων «Alter Ego» ήταν της τάξης του 1,2 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για μία σωστή αντίδραση του εφοπλιστή - εκδότη μεν, αλλά κατόπιν εορτής δε, αφού η «λίστα Πέτσα» εδώ και τρία εικοσιτετράωρα έχει βρεθεί στο επίκεντρο μίας θυελλώδους επίθεσης ακόμη και από φίλιες προς την κυβέρνηση δυνάμεις. Είναι όντως αξιοσημείωτη η κριτική που ασκείται ως προς τους χειρισμούς του Μαξίμου από τον έντυπο στυλοβάτη της συντηρητικής παράταξης διαχρονικά, την εφημερίδα «Καθημερινή» δηλαδή, η οποία πρωτοστατεί στην αποδόμηση των επιλογών του κυβερνητικού εκπροσώπου.

Το πολιτικό κλίμα δηλαδή, είναι αρνητικό για τα όσα αποδεδειγμένα «μαγειρεύτηκαν» στο Μαξίμου ακόμη και μεταξύ των πυλώνων της κυβερνητικής πολιτικής, όπως είναι η συγκεκριμένη εφημερίδα.

Η αντίδραση του Βαγγέλη Μαρινάκη, επαναλαμβάνουμε σωστή, θα μπορούσε ωστόσο να μην ήταν… εκ των υστέρων. Ο εκδότης - εφοπλιστής ευαισθητοποιημένος και από την δική του περιπέτεια με την αναμέτρησή του με τον Covid-19, είχε την οικονομική δυνατότητα εξ' αρχής να υιοθετήσει μία διαφορετική στάση. Της εξυπηρέτησης της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» δωρεάν. Θα ήταν μία στάση ζωής και ενός state of mind.

H Ζούγκλα από την πρώτη στιγμή που ετέθη το θέμα και πριν ακόμη δημοσιοποιηθεί η «λίστα Πέτσα», είχε επισημάνει όλες τις πτυχές, οικονομικές, κοινωνικές, πολιτικές και ηθικές αυτής της υπόθεσης.

Η επιστροφή των χρημάτων από την «Alter Ego» εισπράττεται και ως ράπισμα προς την κυβέρνηση ή έστω προς ορισμένους κυβερνητικούς παράγοντες οι οποίοι ωστόσο, ανήκουν στο στενότατο πρωθυπουργικό περιβάλλον του Μαξίμου.

Μένει λοιπόν να διαπιστωθεί αν και οι υπόλοιποι κροίσοι της «λίστας Πέτσα», οι οποίοι ως γνωστόν διαχρονικά εμπλέκονται στα ΜΜΕ για να ενισχύσουν την οικονομική, κοινωνική και εν τέλει την πολιτική τους επιρροή, θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του Βαγγέλη Μαρινάκη. Αν συμβεί κι αυτό, τότε η κυβέρνηση συνολικά και ο Στέλιος Πέτσας προσωπικά, θα βρεθούν σε πολύ δύσκολη θέση. Επισημαίνεται και όχι χωρίς λόγο, πώς ο πρωτομάστορας αυτής της αδιανόητης διαχείρισης πολιτικού χρήματος Στέλιος Πέτσας με τις επιλογές του, εμφανίζει «ριγμένους» κάποιους κροίσους των ΜΜΕ έναντι άλλων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Κατάφερε να δυσαρεστήσει δηλαδή και τους άμεσους υποστηρικτές της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας του Βαγγέλη Μαρινάκη επισημαίνεται με νόημα: «Επειδή δεν συντασσόμεθα με τη μέθοδο, τα μέτρα και τα σταθμά διανομής των διαφημιστικών κονδυλίων της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι» και επιπροσθέτως, επειδή θέλουμε να δηλώσουμε με ευθύ και καθαρό τρόπο την ανεξαρτησία μας από κρατικούς πόρους και αμφισβητούμενες διαδικασίες και διανομές, επιστρέψαμε από το μεσημέρι της 8ης Ιουλίου - τα ποσά που προέκυψαν για τον όμιλό μας από τις σχετικές κρατικές διαφημίσεις».

Πρόκειται δηλαδή για ένα εντυπωσιακό συλλογικό και προσωπικό «Βατερλό» του Μαξίμου.

 Δείτε την πλήρη ανακοίνωση της «Alter Ego»:

«Τα έντυπα, τα ψηφιακά μέσα και οι τηλεοπτικοί σταθμοί του ομίλου AΛΤΕΡ ΕΓΚΟ από τις αρχές του περασμένου Ιανουαρίου, από την εμφάνιση δηλαδή της πανδημίας και της παρεπόμενης υγειονομικής κρίσης, πολύ πριν αναληφθούν οι όποιες κυβερνητικές πρωτοβουλίες, είχαν τοποθετηθεί και προειδοποιήσει έγκαιρα την κοινή γνώμη για τους κινδύνους που απορρέουν από την διασπορά του ιού.

Αναλυτικά ρεπορτάζ, επιστημονικές καταγραφές, έρευνες, συνεντεύξεις ειδικών επιδημιολόγων και πλήθος σχετικών άρθρων και εκπομπών φιλοξενήθηκαν στις εφημερίδες μας, στις ιστοσελίδες και στους τηλεοπτικούς μας σταθμούς, με μόνο γνώμονα την ορθή και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών. Και χωρίς βεβαίως καμία προσδοκία κρατικών ή άλλων διαφημιστικών εσόδων.

Αυτή ήταν η υποχρέωσή μας, αυτήν εκπληρώσαμε και με γνώμονα την προστασία της υγείας των πολιτών θα συνεχίσουμε ενημερώνουμε την κοινή γνώμη, καθώς η υγειονομική κρίση εξελίσσεται και συνεχίζει να απειλεί τη χώρα μας.

Επειδή δεν συντασσόμεθα με τη μέθοδο, τα μέτρα και τα σταθμά διανομής των διαφημιστικών κονδυλίων της καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι» και επιπροσθέτως, επειδή θέλουμε να δηλώσουμε με ευθύ και καθαρό τρόπο την ανεξαρτησία μας από κρατικούς πόρους και αμφισβητούμενες διαδικασίες και διανομές, επιστρέψαμε από το μεσημέρι της 8ης Ιουλίου – τα ποσά που προέκυψαν για τον όμιλό μας από τις σχετικές κρατικές διαφημίσεις.

Προτρέπουμε δε την κυβέρνηση να διαθέσει το επιστραφέν ποσό στις οικογένειες των άνεργων εργαζομένων στα ΜΜΕ».

H ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Share