Η βουλευτής Μεσσηνίας κ. Νάντια Ι. Γιαννακοπούλου είχε καταθέσει ερώτηση στις 24/01/11, με την οποία ζητούσε την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού υλικού του Μηχανοστασίου στην Καλαμάτα. Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπύρος Βούγιας, απάντησε επισημαίνοντας ότι κανένα θέμα εγκατάλειψης της περιουσίας του ΟΣΕ δεν υφίσταται και επομένως η αξιοποίησή του είναι δεδομένη.
Ο Υφυπουργός προσθέτει ότι, όσον αφορά στα γραφόμενα σε δημοσίευμα περί εγκατάλειψης των αυτοκινηταμαξών Rail Bus μετρικού δικτύου που προσφάτως προμηθεύτηκε ο ΟΣΕ, η πλειονότητα των δρομολογίων σήμερα στο μετρικό δίκτυο πραγματοποιείται ακριβώς με τον τύπο αυτό του τροχαίου υλικού, όπου εκ των δώδεκα (12) συρμών που διαθέτει ο συγκεκριμένος στόλος τροχαίου υλικού σήμερα, ευρίσκονται σε κυκλοφορία επτά (7) συρμοί, ενώ τρεις (3) συρμοί είναι ακινητοποιημένοι για λόγους συντήρησης και δύο (2) ευρίσκονται σε μακροχρόνια ακινητοποίηση λόγω έκτακτων συμβάντων (εκτροχίαση, πυρκαγιά).
Ο κ. Βούγιας, κλείνοντας την απάντησή του, επισημαίνει πως επειδή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προτίθεται να πραγματοποιεί δρομολόγια στο μετρικό δίκτυο μεταξύ Πύργου – Κατάκολου και Ρίου – Αγίου Ανδρέα δεν είναι δυνατή προς το παρόν η μεταφορά σε άλλο συγκρότημα του Υποδαπέδιου Τόρνου και ως εκ τούτου ο εξοπλισμός αυτός θα παραμείνει στο Μηχανοστάσιο της Καλαμάτας για να εξυπηρετεί τις ανάγκες τόρνευσης των τροχών του τροχαίου υλικού που θα πραγματοποιεί τα προαναφερθέντα δρομολόγια. Καθ’ όλο το χρονικό διάστημα που θα πραγματοποιείται η μεταφορά του εξοπλισμού και μέρους του τροχαίου υλικού, το εν λόγω συγκρότημα θα φυλάσσεται από ιδιωτική εταιρία. Επίσης, θα συνεχίσει να φυλάσσεται και στον μετέπειτα της μεταφοράς χρόνο για αποφυγή φαινομένων, όπως αυτά που αναφέρονται στο δημοσίευμα.