Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 22 Ιουνίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Έχουν πάρει σχεδόν 4 δισ. ευρώ για τα έργα και έχουν φτιάξει το… 36% των αυτοκινητόδρομων

31 Δεκεμβρίου 1969
Έχουν πάρει σχεδόν 4 δισ. ευρώ για τα έργα και έχουν φτιάξει το… 36% των αυτοκινητόδρομων

Η επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους έχει δημιουργήσει την άνοδο στα διόδια, άνοδος η οποία αγγίζει ακόμη και το 60%.

Εντούτοις, το ζήτημα είναι πολύ βαθύτερο καθώς οι παραχωρησιούχοι εμφανίζονται στον Τύπο της Κυριακής (Ελεύθερος Τύπος) να έχουν εισπράξει 3,9 δισ. ευρώ, ενώ δεν έχουν κατασκευάσει παρά μόνο το 36% του συνόλου των αυτοκινητοδρόμων.

Τα έργα που ξεκίνησαν ενώ είχαν σταματήσει αφορούν στους αυτοκινητοδρόμους:

– Ολυμπία Οδός

– Νέα οδός

– Ε-65

– Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

Υπολογίζεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, εάν φυσικά δε διακοπούν ξανά οι εργασίες, και να φέρουν και αύξηση στο ΑΕΠ της τάξεως του 1,2%.

Εντούτοις, με την επανέναρξη των έργων ξεκίνησαν και οι μεγάλες αυξήσεις σε συγκεκριμένους σταθμούς. Έτσι, οι μεγαλύτερες αυξήσεις έχουν σημειωθεί – καταγραφεί στα διόδια της Νέας Οδού, δηλαδή σε Αφίδνες, Θήβα και Τραγάνα.

Αντίθετα, στους αυτοκινητοδρόμους Αιγαίου, αυξήσεις παρατηρούνται στους σταθμούς Πελασγίας και Μοσχοχωρίου.

Τον Ιανουάριο του 2015 αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία και τα διόδια στο Βαθύ Χαλκίδας, ενώ τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους αλλά και του 2015 θα ξεκινήσουν να λειτουργούν σταθμοί διοδίων σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη.

Δώσαμε 500 εκατ. ευρώ στις κοινοπραξίες για να ξεκινήσουν πάλι τα έργα

Ίσως να μην είναι ευρέως γνωστό, ισχύει όμως απόλυτα. Οι εταιρείες – κοινοπραξίες κατασκευής οι οποίες έχουν αναλάβει τα έργα έλαβαν αποζημίωση ώστε να ξεκινήσουν τα έργα, αποζημίωση που έφτασε τα 353,3 εκατ. ευρώ. Αποζημίωση δόθηκε και στις κοινοπραξίες παραχώρησης, ύψους 167 εκατ. ευρώ.

Συνολικά παραμένουν στα έργα περίπου 35 τράπεζες από τις 44 που ήταν αρχικά, ενώ υπολογίζεται πως το 55% θα προέλθει από ελληνικές τράπεζες.

Όσο για την πρόοδο των έργων, η Ολυμπία Οδός έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 29%, η Νέα οδός σε ποσοστό 31%, ο Ε-65 σε ποσοστό μόλις 17%, ενώ ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου κατά 70%.

Πρέπει όμως να σημειωθεί πως κόβονται ολόκληρα τμήματα αυτοκινητοδρόμων, με τις νέες συμβάσεις, σε σχέση με αυτά που προβλέπονταν το 2007.

Γενικό Λογιστήριο του Κράτους: Επαχθείς οι νέες συμβάσεις

Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους εκτιμά πως οι απώλειες του δημοσίου θα ανέλθουν στα 7,5 δισ. ευρώ, με βάση τις νέες τροποποιημένες συμβάσεις.

Αναλυτικά, σύμφωνα πάντα με την έκθεση του ΓΛΚ, οι απώλειες επιμερίζονται ως εξής:

Περίπου 1,1 δισ. ευρώ για τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.

Περίπου 1,2 δισ. ευρώ για τον Ε-65

Περίπου 2,1 δισ. ευρώ για την Νέα Οδό

Τέλος, περίπου 3,1 δισ. ευρώ για την Ολυμπία Οδό

Εκτός από αυτό όμως το δημόσιο υποχρεούται να καταβάλει και εφάπαξ δαπάνη ύψους 1.044 δισ. ευρώ στους τέσσερις παραχωρησιούχους κατά την περίοδο μελετών-κατασκευών των έργων μέχρι τις 31/12/2015.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής

Προηγούμενο Άρθρο

Η Μεγάλη Εβδομάδα. Ιερές Ακολουθίες και Τροπάρια της Μ. Εβδομάδας

Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Σχετικά Άρθρα

Κατάκολο: Η νέα απόφαση για τα “κόκκινα” λεωφορεία και οι εξελίξεις
Τοπικά

Κατάκολο: Η νέα απόφαση για τα “κόκκινα” λεωφορεία και οι εξελίξεις

22 Ιουνίου 2025
Στέφανος Μίχος: Αυτός είναι ο νέος Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου – Δ.Ελλάδας – Ιονίων Νήσων
Τοπικά

Στέφανος Μίχος: Αυτός είναι ο νέος Συντονιστής της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου – Δ.Ελλάδας – Ιονίων Νήσων

22 Ιουνίου 2025
ΠΥΡΓΟΣ: Σκοτεινό και ασυντήρητο, αφημένο στην φθορά του χρόνου το κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδας
Τοπικά

ΠΥΡΓΟΣ: Σκοτεινό και ασυντήρητο, αφημένο στην φθορά του χρόνου το κτίριο της Τράπεζας της Ελλάδας

22 Ιουνίου 2025
Προχωρούν οι εργασίες στο γήπεδο ποδοσφαίρου του Λάλα
Τοπικά

Προχωρούν οι εργασίες στο γήπεδο ποδοσφαίρου του Λάλα

21 Ιουνίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Eπίδομα μητρότητας και σε αυτοαπασχολούμενες και αγρότισσες
Υγεία

Δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για σπάνιες παθήσεις σε γυναίκες και νεογνά

22 Ιουνίου 2025
Η ιστορία της H&M: Από ένα μικρό κατάστημα στο Βεστερός, σε διεθνή αυτοκρατορία μόδας
Επιχειρήσεις

Η ιστορία της H&M: Από ένα μικρό κατάστημα στο Βεστερός, σε διεθνή αυτοκρατορία μόδας

22 Ιουνίου 2025
Politico-Θεσμική κρίση στην καρδιά της ΕΕ: Η φον ντερ Λάιεν κινδυνεύει να χάσει τη στήριξη των συμμάχων της
Ελλάδα, Κόσμος, Πολιτική

Politico-Θεσμική κρίση στην καρδιά της ΕΕ: Η φον ντερ Λάιεν κινδυνεύει να χάσει τη στήριξη των συμμάχων της

22 Ιουνίου 2025
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

22 Ιουνίου 2025
Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Χάσαμε το ...δρόμο! Στοπ...

Αρίστευσε και ως πρόσωπο της χρονιάς - Ραφαήλ Παπαδόπουλος.

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!