Ακολουθήστε μας:
Δευτέρα, 5 Ιουνίου, 2023
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Αδειες για δέκα χρόνια στα υπεραστικά ΚΤΕΛ

31 Δεκεμβρίου 1969
Αδειες για δέκα χρόνια στα υπεραστικά ΚΤΕΛ

Της Μαρίας Μόσχου

Στις επόμενες εβδομάδες πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το τελικό σχέδιο απελευθέρωσης της αγοράς των ΚΤΕΛ καθώς δέσμευση της ηγεσίας του υπουργείου είναι οι βασικοί άξονες να παρουσιαστούν στο τέλος Οκτωβρίου σε κλιμάκιο της τρόικας.

Η Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών η οποία συστήθηκε σε σώμα από τις αρχές του καλοκαιριού βρίσκεται σε εγρήγορση, ενώ ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης και εφαρμογής για το συνολικό σχέδιο που θα οδηγήσει σε μία νέα αγορά δημόσιων επιβατικών μεταφορών είναι η επόμενη πενταετία.

Η Αρχή θα αναθέτει, θα ελέγχει ή και θα διακόπτει τις συμβάσεις, εάν αυτές παραβιάζονται.

Αδειες για δέκα χρόνια στα υπεραστικά ΚΤΕΛ

Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του νέου πλαισίου θα παίξουν οι Περιφέρειες που θα εισηγούνται στη νέα ρυθμιστική αρχή τον καθορισμό των γραμμών, τη χορήγηση αποκλειστικών δικαιωμάτων, τη χορήγηση αποζημίωσης, ενώ θα μπορούν να αναθέτουν απευθείας μεταφορικό έργο, σε περιπτώσεις που αυτό είναι πολύ μικρό, όπως σε μεμονωμένα νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου. Επίσης, θα κληθούν να εποπτεύουν τους φορείς που εκτελούν μεταφορικό έργο.

Οι φορείς θα επιλέγουν ελεύθερα την εταιρική μορφή οργάνωσης των σχετικών επιχειρήσεων με την πρόθεση να δημιουργηθούν οικονομικά βιώσιμα εταιρικά σχήματα. Σύμφωνα με τους κανόνες της αγοράς, ωστόσο, το ποσό των 200 εκατ. ευρώ που ζητήθηκε ως ετήσια επιδότηση χαρακτηρίστηκε υψηλό και η ρυθμιστική αρχή επιβατικών μεταφορών (ΡΑΕΜ) θα καθορίζει τις γραμμές του δικτύου των δημόσιων υπεραστικών μεταφορών που θα επιδοτούνται. Αλλά και το ποσό με το οποίο θα επιχορηγούνται.

Η ΡΑΕΜ θα έχει επίσης την αρμοδιότητα για την ένταξη των υφιστάμενων γραμμών σε τρεις κατηγορίες με γεωγραφικά αλλά και οικονομικά κριτήρια.

Οι τρεις κατηγορίες:

1 Υπεραστικές γραμμές χωρίς αποζημίωση: Για τις γραμμές αυτές υφίσταται υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας γενικού οικονομικού συμφέροντος. Για τον καθορισμό των υπεραστικών γραμμών δημοσίων οδικών μεταφορών επιβατών λαμβάνονται υπόψη οι προτάσεις των Περιφερειών και όλα τα πληθυσμιακά και γεωγραφικά δεδομένα, οι υφιστάμενες οδικές συνδέσεις, οι κοινωνικές και επιβατικές ανάγκες, αλλά και η επιβατική κίνηση, καθώς και τα διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία.

Για κάθε υπεραστική γραμμή δημοσίων οδικών υπεραστικών μεταφορών επιβατών η Ρυθμιστική Αρχή καθορίζει, αν θα ανατεθεί με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, μετά από διαγωνισμό ή σε έκτακτες περιπτώσεις μετά από ανάθεση.

2 Υπεραστικές γραμμές με αποζημίωση: Είναι γραμμές με τα ίδια χαρακτηριστικά, όπως οι πιο πάνω κατηγορία (1), αλλά για λόγους ευρύτερης κοινωνικής μέριμνας, η Ρυθμιστική Αρχή προβλέπει και σχετική αποζημίωση.

3 Υπεραστικές γραμμές ελεύθερης επιλογής: Πρόκειται για δρομολόγια πέραν του δικτύου δημοσίων οδικών υπεραστικών μεταφορών επιβατών, για τα οποία χορηγείται άδεια της Ρυθμιστικής Αρχής και διεξάγονται σε καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού με λεωφορεία υπεραστικού τύπου.

Οι Περιφέρειες αυτεπαγγέλτως ή μετά από πρόταση επιχειρήσεων μεταφοράς επιβατών οποιασδήποτε νομικής μορφής, μπορούν να υποβάλουν στη Ρυθμιστική Αρχή φάκελο με τεκμηριωμένη πρόταση για τη δημιουργία νέας γραμμής υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών, για την οποία δεν έχει χορηγηθεί αποκλειστικό δικαίωμα ή και δικαίωμα αποζημίωσης ή δεν έχει γίνει απευθείας ανάθεση ή δεν παρέχεται από δημόσια υπηρεσία.

Οι υπεραστικές γραμμές ελεύθερης επιλογής συμπληρώνουν τις δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές επιβατών και υπόκεινται στην εποπτεία και τον έλεγχο της Ρυθμιστικής Αρχής.

Αγονες γραμμές
Στις άγονες και στις γραμμές με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης των δύο πρώτων κατηγοριών η ανάθεση έργου θα γίνεται με διαγωνισμό, ενώ θα μπορεί να γίνει και απευθείας αν η μέση ετήσια αξία της σύμβασης είναι κάτω του 1 εκατ. ευρώ ή αφορά εκτέλεση του μεταφορικού έργου που δεν υπερβαίνει τα 300.000 χιλιόμετρα.

Οι άδειες θα ισχύουν για 10 χρόνια με δυνατότητα παράτασης για άλλα πέντε ενώ θα προβλέπεται πλαφόν στα κόμιστρα.

Σημειώνεται ότι σήμερα ανά την Ελλάδα λειτουργούν 62 ΚΤΕΛ με στόλο 4.199 λεωφορείων.

Σίμος Σιμόπουλος, Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών
Οφείλουμε να πετύχουμε

«Έχουμε αναλάβει την υποχρέωση έναντι της πολιτείας και της κοινωνίας να δημιουργήσουμε και να λειτουργήσουμε τη Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών, με κύριο σκοπό την οργάνωση και την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος των υπεραστικών μεταφορών στη χώρα μας. Σε μία εποχή με ιδιαίτερα οξυμμένα τα οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα του τόπου μας, είναι ιδιαίτερα κρίσιμο να λειτουργήσει, και μάλιστα με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, η ζωή στην περιφέρεια της χώρας, μιας χώρας με ιδιαιτερότητες στις ανάγκες της ως προς τους ορεινούς της όγκους και τα νησιά της. Η υπεραστική συγκοινωνία, με αυτονόητη πρόνοια για την ασφάλεια και την οικονομία, αλλά εξίσου και για την άνεση και την αξιοπρέπεια των μετακινούμενων συμπολιτών μας, αποτελεί καταλύτη για τη λειτουργία του συνόλου της χώρας με στόχο την ανακούφιση -κατά το δυνατό- της κοινωνίας. Οφείλουμε να επιχειρήσουμε και να επιτύχουμε».

imerisia.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Η Μεγάλη Εβδομάδα. Ιερές Ακολουθίες και Τροπάρια της Μ. Εβδομάδας

Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Σχετικά Άρθρα

Τι συμβαίνει στην Θράκη; Τα πολιτικά παιχνίδια, η Τουρκία και οι μουσουλμάνοι
Ελλάδα, Πολιτική

Τι συμβαίνει στην Θράκη; Τα πολιτικά παιχνίδια, η Τουρκία και οι μουσουλμάνοι

5 Ιουνίου 2023
Μειώνεται η ένταση μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ- Στο ¨κόκκινο¨ η κόντρα με την ΝΔ
Ελλάδα, Πολιτική

Μειώνεται η ένταση μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ- Στο ¨κόκκινο¨ η κόντρα με την ΝΔ

5 Ιουνίου 2023
Mytilineos: Ενδεχόμενο μεταφοράς της έδρας της στο εξωτερικό;
Επιχειρήσεις

Mytilineos: Ενδεχόμενο μεταφοράς της έδρας της στο εξωτερικό;

5 Ιουνίου 2023
Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιώργος Γεωργίου
Ελλάδα

Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιώργος Γεωργίου

5 Ιουνίου 2023
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Mytilineos: Ενδεχόμενο μεταφοράς της έδρας της στο εξωτερικό;
Επιχειρήσεις

Mytilineos: Ενδεχόμενο μεταφοράς της έδρας της στο εξωτερικό;

5 Ιουνίου 2023
Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιώργος Γεωργίου
Ελλάδα

Πέθανε ο δημοσιογράφος Γιώργος Γεωργίου

5 Ιουνίου 2023
Μύκονος: Μπράβοι σε μαγαζί απαγορεύουν στον κόσμο να πάει στην παραλία στον Πάνορμο
Ελλάδα

Μύκονος: Μπράβοι σε μαγαζί απαγορεύουν στον κόσμο να πάει στην παραλία στον Πάνορμο

5 Ιουνίου 2023
Σοκ στο Βόλο: Άντρας αυτοϊκανοποιήθηκε σε λεωφορείο μπροστά σε 26χρονη
Ελλάδα

Σοκ στο Βόλο: Άντρας αυτοϊκανοποιήθηκε σε λεωφορείο μπροστά σε 26χρονη

5 Ιουνίου 2023
Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Χάσαμε το ...δρόμο! Στοπ...

Αρίστευσε και ως πρόσωπο της χρονιάς - Ραφαήλ Παπαδόπουλος.

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!