Ακολουθήστε μας:
Τρίτη, 26 Ιανουαρίου, 2021
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result
Home Τοπικά

Αυτοκινητόδρομοι: Το αβέβαιο μέλλον των “κομμένων” τμημάτων της Ολυμπίας οδού

27 Ιανουαρίου 2015
Αυτοκινητόδρομοι: Το αβέβαιο μέλλον των “κομμένων” τμημάτων της Ολυμπίας οδού
ShareTweetPin

Σε κατασκευαστική τροχιά είναι εδώ και ένα έτος τα έργα στους αυτοκινητόδρομους αλλά όχι και τα τμήματα που “κόπηκαν” είτε οριστικά είτε χρονικά. Τα «κουρεμένα» τμήματα θα μας απασχολήσουν το επόμενο διάστημα όχι για την κατασκευή τους, αλλά για το μέλλον τους.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Πρόκειται για τμήματα των Αυτοκινητόδρομων της Ολυμπίας Οδού και του Ε65. Στην Ολυμπία οδό βγήκε από τη σύμβαση παραχώρησης όλο το δυτικό τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα, ένα τμήμα με μήκος 180χλμ. Στον Ε65 “αναβλήθηκαν” τα τμήματα Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία.

Ποια θα είναι η τύχη τους; Διφορούμενες είναι ακόμα οι απαντήσεις και οι υποθέσεις εργασίας προς το παρόν συμπυκνώνονται σε εξαγγελίες. Το ερώτημα είναι αν τα τμήματα αυτά αποτελούν μέρος του στρατηγικού πλάνου της χώρας για τις οδικές μεταφορές.

Έτσι σήμερα σας παρουσιάζουμε την σημερινή τους κατάσταση με την ελπίδα πως σύντομα θα πάρουν τον δρόμο της κατασκευής με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.


ΠΑΤΡΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ
Σε αυτό το κομμάτι υπήρξε τριπλός διαχωρισμός από το Υπουργείο Υποδομών για να μπορέσουν κάποια στιγμή να κατασκευαστούν. Η πρώτη δημοπράτηση που αφορά το τμήμα Πάτρα-Πύργος μήκους 75χλμ ήδη πήρε παράταση για τις 31 Μαρτίου καθώς η αρχική ημερομηνία για τις 27 Ιανουαρίου επεφτε πάνω στις εκλογές. Ωστόσο πέφτει στα χέρια της νέας Κυβέρνησης η τύχη του. Χρηματοδοτείται ως ένα από τα πρώτα έργα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 σαν δημόσιο έργο με κόστος 443εκ.ευρώ.

ΤΣΑΚΩΝΑ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ
Το μήκος του τμήματος είναι 50χλμ. Εδώ υπάρχουν πολλά κακά. Κουρεμένο ως τμήμα, ακυρωμένοι περιβαλλοντικοί όροι λόγω περιβαλλοντικών, μικρή ημερήσια κίνηση. Για αυτό το τμήμα όλα είναι πιθανά. Ο Υπουργός Υποδομών προ μηνών είχε πει ουσιαστικά πως δύσκολα θα μπορέσει κάτω από αυτές τις συνθήκες να γίνει κάτι.

ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ
Σε αυτό το τμήμα έχουμε δύο πράγματα να σημειώσουμε. Η Τσακώνα θα αποτελέσει σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο καθώς ενώνεται με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα και πιθανολογείται πως θα έχει αξιόλογη κίνηση. Η δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών για ολοκλήρωση των μελετών και δημοπράτηση δεν επετεύχθη τελικά και πλέον το έργο αρχίζει να “απομακρύνεται” επικίνδυνα χρονικά. Το μήκος του συγκεκριμένου τμήματος είναι 30χλμ.

 

Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

ShareTweetPin
Προηγούμενο Άρθρο

Ηλεία: Οι αγώνες της Δευτέρας – Το πρόγραμμα της Τετάρτης (και εξ αναβολής ματς)

Επόμενο Άρθρο

Συνεχίζονται οι βροχές και οι καταιγίδες

Σχετικά Άρθρα

Life Style

Πατέρας για τέταρτη φορά ο Γιώργος Λιανός – Έγκυος η νέα του σύντροφος

25 Ιανουαρίου 2021
H μεταφορά της εικόνος του Πολιούχου του Πύργου Αγίου Χαραλάμπους, εν μέσω κοροναϊού.
Τοπικά

H μεταφορά της εικόνος του Πολιούχου του Πύργου Αγίου Χαραλάμπους, εν μέσω κοροναϊού.

25 Ιανουαρίου 2021
ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ: Τα 50 ονόματα της κλήρωσης για τα δώρα της Πρωτοχρονιάς
Τοπικά

ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ: Τα 50 ονόματα της κλήρωσης για τα δώρα της Πρωτοχρονιάς

25 Ιανουαρίου 2021
Ανδρέας Βγενόπουλος: “Τέλος στην έμφυλη διάκριση σε βάρος των γυναικών”
Τοπικά

Ανδρέας Βγενόπουλος: “Τέλος στην έμφυλη διάκριση σε βάρος των γυναικών”

25 Ιανουαρίου 2021
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ: Τα 50 ονόματα της κλήρωσης για τα δώρα της Πρωτοχρονιάς
Τοπικά

ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ: Τα 50 ονόματα της κλήρωσης για τα δώρα της Πρωτοχρονιάς

25 Ιανουαρίου 2021
Ανδρέας Βγενόπουλος: “Τέλος στην έμφυλη διάκριση σε βάρος των γυναικών”
Τοπικά

Ανδρέας Βγενόπουλος: “Τέλος στην έμφυλη διάκριση σε βάρος των γυναικών”

25 Ιανουαρίου 2021
Λάμπης Αριστειδόπουλος: To επώδυνο έπος μιάς εκτάκτου οδοποιίας
Τοπικά

ΛΑΜΠΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ πρωινό δεν γίνομαι για κανέναν…

25 Ιανουαρίου 2021
Αυτοδιοίκηση: Ιδού ο νέος εκλογικός νόμος
Πολιτική

Αυτοδιοίκηση – εκλογικός νόμος: «Κλείδωσε» το πλαφόν του 3% – Τι άλλο αλλάζει

25 Ιανουαρίου 2021
Επόμενο Άρθρο
Συνεχίζονται οι βροχές και οι καταιγίδες

Συνεχίζονται οι βροχές και οι καταιγίδες

Γ΄ Εθνική: Αιολικός- Δόξα Ν.Μ. – (α.α. ο ΠΑΟΒ) – Αποτελέσματα, βαθμολογία και συνέχεια

Γ΄ Εθνική: Αιολικός- Δόξα Ν.Μ. - (α.α. ο ΠΑΟΒ) – Αποτελέσματα, βαθμολογία και συνέχεια

O Κόροιβος φορτσάρει για το ΜΕΓΑ ΝΤΕΡΜΠΙ με Τρίκαλα – Τι χρειάζεται για την ΠΑΡΑΜΟΝΗ – Όλη η εικόνα

O Κόροιβος φορτσάρει για το ΜΕΓΑ ΝΤΕΡΜΠΙ με Τρίκαλα – Τι χρειάζεται για την ΠΑΡΑΜΟΝΗ – Όλη η εικόνα

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Να μην ξαναεμφανιστεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Ηλεία Οικονομία
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

Cookie Διάρκεια Χρήση
_ga 2 Έτη Αναγνώριση χρηστών
_gid 24 Ώρες Αναγνώριση χρηστών
_gat 1 Λεπτό Ρύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!