Tης Στεφανίας Σούκη
Μπορεί η εταιρεία ουσιαστικά να μην υφίσταται, ωστόσο το brand της άλλοτε κραταιάς Neoset, η οποία δεν κατάφερε τελικά να υπαχθεί στις διαδικασίες του άρθρου 99, φιγουράρει αυτή την στιγμή σε 30 σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ νέα καταστήματα προστίθενται σταδιακά στο δίκτυο των συνεργατών κυρίως στην επαρχία. Επιπλέον, το όνομα Neoset, εξακολουθεί να διαθέτει παρουσία και στο εξωτερικό σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία και Κύπρο, κάτω από την ”ομπρέλα” της New Line Furniture, στην οποία έχουν περάσει τα δικαιώματα του brand, δεδομένης και της αποτυχημένης προσπάθειας της διοίκησης του κ. Κ. Αλεξανδράκη να εντάξει την εταιρεία στην προστασία των πτωχευτικών διατάξεων.
?Η Νew Line Furniture δεν σχετίζεται με τις δικαστικές εμπλοκές της Neoset? απαντούν με δηλώσεις τους στο newmoney.gr στελέχη της νέας εταιρείας, εταίρος της οποίας εμφανίζεται η κυπριακή Ηazarezo Limited. ?Τα δικαιώματα του ονόματος Neoset έχουν περάσει στη New Line Furniture για 40 χρόνια και η εταιρεία ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τη διαχείριση του brand. Η νέα εταιρεία διαχειρίζεται αυτή την στιγμή ένα δίκτυο 30 συνεργατών στην ελληνική αγορά, νέων και παλαιότερων, μέσω franchise, ενώ διατηρεί παράλληλα συνεργάτες και εκτός Ελλάδος στις αγορές της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Σερβίας και της Κύπρου?, αναφέρουν χαρακτηριστικά. ?Η παραγωγή έχει δοθεί outsourcing σε άλλες παραγωγικές μονάδες ανά την Ελλάδα (σ.σ. η εταιρεία Neoset διέθετε δικές της παραγωγικές εγκαταστάσεις), οι οποίες τηρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές, τις οποίες θέτει η ΝLF για το brand της Νeoset.?
Κάτω από το νέο ”καθεστώς” της New Line Furniture -το οποίο πάντως έχει αμφισβητηθεί ευρέως από τους εργαζόμενους και όχι μόνο αφού έφθασε ακόμη και στη Βουλή τον περασμένο Οκτώβριο υπό τη μορφή επερώτησης από τον βουλευτή Ευβοίας Κ. Μαρκόπουλο με δεδομένου ότι, μεταξύ άλλων, παλιά στελέχη της εταιρείας του κ. Αλεξανδράκη ”πέρασαν” στη νέα εταιρεία- έχουν λειτουργήσει τέσσερα νέα καταστήματα αυτή την στιγμή στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο Ηράκλειο Κρήτης, τα Γιάννενα, τη Θεσσαλονίκη και -το πιο πρόσφατο- στην Πάτρα. Τα καταστήματα προσφέρουν ευρεία γκάμα επίπλων για όλους τους χώρους του σπιτιού (επιπλοσυνθέσεις, παιδικά δωμάτια, τραπεζαρίες, κ.τ.λ.) σε ανταγωνιστικές τιμές καθώς επίσης και τη συλλογή neoset Home Accessories με φωτιστικά, χαλιά, λευκά είδη κ.τ.λ..
?Aυτή την στιγμή πραγματοποιείται αναδιανομή της πίτας στην εγχώρια αγορά επίπλου και οικιακού εξοπλισμού και σε αυτή την πίτα ακριβώς στοχεύει το νέο brand της Neoset. Aπό τις ενδείξεις και τις επιδόσεις των καταστημάτων, βλέπουμε ότι παρά την κρίση, το όνομα ”Neoset” έχει την ευρεία αποδοχή του κόσμου και για το λόγο αυτό προχωράμε και στην επανατοποθέτηση του brand κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα?, αναφέρουν τα στελέχη της NLF.
Για την Αττική και ειδικά την Αθήνα αυτή την στιγμή λειτουργούν δύο καταστήματα, στο Νέο Ηράκλειο και το shop in shop στο Νotos Home. ?Για την Αθήνα, ο μελλοντικός στόχος είναι η δημιουργία 5 συνολικά σημείων πώλησης.? Για ποιους λόγους η Αθήνα μένει τελευταία σε σχέση με τα υπόλοιπα αστικά κέντρα; ?Το budget της επένδυσης των συνεργατών μας για ένα νέο κατάστημα στην Αθήνα είναι σαφώς υψηλότερο σε σχέση με την επαρχία κι επιπλέον, ο σχεδιασμός για τις βασικές περιοχές ενδιαφέροντος πρέπει να είναι πολύ μελετημένος, προκειμένου να μήν επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος?, αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Οι εργαζόμενοι
Οι …χαμένοι πάντως της όλης υπόθεσης παραμένουν και σε αυτή την περίπτωση οι εργαζόμενοι, οι οποίοι παρά τις προσπάθειες για τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων σε σχέση με τη διαχείριση του ονόματος της Neoset, παραμένουν με οφειλόμενα αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Οπως επισημαίνουν μάλιστα εκπρόσωποι των εργαζομένων από το εργοστάσιο της εταιρείας στη Χαλκίδα, τα οφειλόμενα από αμοιβές και αποζημιώσεις φθάνουν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, τμήμα των οποίων ελπίζουν να λάβουν στο …απώτερο μέλλον από την εκποίηση των ακινήτων της εταιρείας.
Για την ιστορία να αναφερθεί εδώ ότι η Neoset αποτέλεσε κατά το πρόσφατο παρελθόν μία από τις πιο ισχυρές- αν όχι η πιο ισχυρή- εγχώρια αλυσίδα στο χώρο του επίπλου στην Ελλάδα, με ένα ισχυρότατο δίκτυο άνω των 60 καταστημάτων, συνεχείς εξαγορές άλλων αλυσίδων και ένα τζίρο, τις …καλές εποχές του 2007, της τάξεως των 82 εκατ. ευρώ. Τα μεγάλα ”ανοίγματα”, ο ανταγωνισμός (βλ. ΙΚΕΑ) και στη συνέχεια η μεγάλη πτώση της κατανάλωσης,,λόγω κρίσης, οδήγησε τελικά στην κατακόρυφη πτώση του τζίρου και του ”λουκέτου” των παραγωγικών εγκαταστάσεων
Πηγή: www.newmoney.gr