Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Οικολογική Δυτική Ελλάδα: Δρόμοι προς το αδιέξοδο

31 Δεκεμβρίου 1969
Οικολογική Δυτική Ελλάδα: Δρόμοι προς το αδιέξοδο

Τα οδικά έργα δεσμεύουν τα 2/3 του προϋπολογισμού στον Επιχειρησιακό Προγραμματισμό της Περιφέρειας. Το τεράστιο χρέος και κόστος συντήρησης ενός απέραντου οδικού δικτύου δεν αποτελεί πλέον επένδυση αλλά μια οικονομική αιμορραγία πέρα από τις δυνατότητές μας.

Στην εκατοντάδων σελίδων ανάλυσή του, το Τριετές Αναπτυξιακό Σχέδιο της Περιφέρειας αναγνώρισε πλήθος δυνατοτήτων και προοπτικών για τη Δυτική Ελλάδα. Στο «δια ταύτα», όμως, δηλαδή στον Επιχειρησιακό Προγραμματισμό, τα 2/3 του προϋπολογισμού αφορούν σε οδικά έργα! Με απλά λόγια, αν θέλουμε να αναπτυχθεί η αγροτική παραγωγή, ο τουρισμός, η επιχειρηματικότητα, η απάντηση είναι μία: οδικά έργα!

Ομολογουμένως, χρειάζεται συντήρηση στο οδικό δίκτυο, όμως αναρωτιόμαστε:

  1. Γιατί υπήρχε, σε εποχές με χειρότερο οδικό δίκτυο, δημόσια συγκοινωνία σε ορεινές περιοχές ενώ σήμερα δεν υπάρχει; Η εγκατάλειψη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς οφείλεται στην ανυπαρξία οδικού δικτύου;
  2. Γιατί η ύπαιθρος ήταν πολύ πιο ζωντανή, παραγωγική και αυτάρκης σε εποχές με  υποτυπώδη οδική πρόσβαση;
  3. Είναι οι δρόμοι λύση στην «προσβασιμότητα» όταν το κόστος μετακίνησης με Ι.Χ. αυξάνεται συνεχώς;

Φυσικά, η οδική πρόσβαση αποτελεί δημόσιο αγαθό. Όμως, άλλο πράγμα είναι το επαρκές, ασφαλές, καλά σχεδιασμένο οδικό δίκτυο που μπορεί να συντηρηθεί, και άλλο η φρενίτιδα της «δρομολαγνείας» που οδήγησε σε πάμπολλα πρόχειρα έργα, στην απόλυτη εξάρτηση από το Ι.Χ. και στην υποβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Η «δρομολαγνεία» μας κληρονόμησε τεράστιο χρέος και ένα κόστος συντήρησης πέρα από τις δυνατότητές μας. Η «δρομολαγνεία» παγίδευσε την Αυτοδιοίκηση σε αδιέξοδο, όπου δυσεύρετοι πόροι δεσμεύονται για οδικά έργα με κόστος πολλαπλάσιο των τιμών της αγοράς προκειμένου να ικανοποιηθούν κατασκευαστικά συμφέροντα.

Σήμερα, η Περιφέρεια οφείλει να δαπανά με σύνεση και το τελευταίο ευρώ. Χρειάζεται διαφάνεια και αυστηρή ιεράρχηση προτεραιοτήτων ώστε να αξιολογούνται και να προκρίνονται τα πιο απαραίτητα από τα οδικά έργα που συνεχώς προτείνουν οι Δήμοι. Μέρος των πόρων που αφορούν σε δρόμους πρέπει να κατευθυνθούν στη ανάπτυξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και σε ουσιαστικά μέτρα αναζωογόνησης της υπαίθρου, στήριξης της παραγωγής και διαφύλαξης των φυσικών πόρων.

Κώστας Παπακωνσταντίνου, Περιφερειακός Σύμβουλος

Προηγούμενο Άρθρο

Η Μεγάλη Εβδομάδα. Ιερές Ακολουθίες και Τροπάρια της Μ. Εβδομάδας

Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Σχετικά Άρθρα

Βασικό πολιτικό αντίπαλο τον Τσίπρα χρίζει ο Μητσοτάκης – Επίθεση στη Βουλή και απάντηση
Πολιτική

Βασικό πολιτικό αντίπαλο τον Τσίπρα χρίζει ο Μητσοτάκης – Επίθεση στη Βουλή και απάντηση

10 Ιουλίου 2025
Και νέα καθυστέρηση του ΤΕΒΑ για τους δικαιούχους μετά από απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου – Τι λένε οι Περιφερειάρχες
Τοπικά

Διονύσης Καλαματιανός: Νέα ερώτηση στη Βουλή για το φιάσκο με το πρόγραμμα του ΤΕΒΑ και τη νέα μεγάλη καθυστέρηση

8 Ιουλίου 2025
Ελλάδα: Ύποπτοι για «στήσιμο» οι μισοί δημόσιοι διαγωνισμοί – “Μυρίζει” σκάνδαλο
Ελλάδα

Ελλάδα: Ύποπτοι για «στήσιμο» οι μισοί δημόσιοι διαγωνισμοί – “Μυρίζει” σκάνδαλο

6 Ιουλίου 2025
Δ.Μπέλτσος: Νέα απάντηση με αιχμές προς τον Δήμαρχο Πύργου για την μεταφορά τουριστών
Πολιτική

Δ.Μπέλτσος: Το παραμύθι της Δημοτικής Αρχής με το Φυσικό Αέριο και η Αποκατάσταση της πραγματικότητας

4 Ιουλίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Πολλαπλό μυέλωμα: Πρωτοπορεί στην θεραπεία η Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ
Υγεία

Πολλαπλό μυέλωμα: Πρωτοπορεί στην θεραπεία η Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ

10 Ιουλίου 2025
Αφρική: Τέσσερις άνθρωποι διαθέτουν περισσότερο πλούτο από τη μισή Ήπειρο
Κόσμος

Αφρική: Τέσσερις άνθρωποι διαθέτουν περισσότερο πλούτο από τη μισή Ήπειρο

10 Ιουλίου 2025
Βασικό πολιτικό αντίπαλο τον Τσίπρα χρίζει ο Μητσοτάκης – Επίθεση στη Βουλή και απάντηση
Πολιτική

Βασικό πολιτικό αντίπαλο τον Τσίπρα χρίζει ο Μητσοτάκης – Επίθεση στη Βουλή και απάντηση

10 Ιουλίου 2025
Πύργος – “4ο Φεστιβάλ Αρχαίας Φειάς”: Εκδήλωση με την Ορχήστρα «Γρηγόρη Μπιθικώτση» την Παρασκευή 11/7
Πολιτισμός

Πύργος – “4ο Φεστιβάλ Αρχαίας Φειάς”: Εκδήλωση με την Ορχήστρα «Γρηγόρη Μπιθικώτση» την Παρασκευή 11/7

10 Ιουλίου 2025
Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Χάσαμε το ...δρόμο! Στοπ...

Αρίστευσε και ως πρόσωπο της χρονιάς - Ραφαήλ Παπαδόπουλος.

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!