Ακολουθήστε μας:
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου, 2021
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result
Home Life Style

Οταν η κρίση ευνοεί την πολυτέλεια

31 Δεκεμβρίου 1969
Οταν η κρίση ευνοεί την πολυτέλεια
ShareTweetPin
Η πολυτέλεια κρίση δεν γνωρίζει. Το επιβεβαιώνει πρόσφατη έρευνα της βρετανικής εταιρείας ερευνών και οικονομικών αναλύσεων Euromonitor, η οποία προβλέπει ότι την επόμενη πενταετία ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς πολυτελών ειδών θα ξεπεράσει τα 460 δισ. δολάρια. Οι ειδικοί της Euromonitor υπολογίζουν ότι ο τζίρος του κλάδου θα αυξηθεί κατά 88% τη δεκαετία 2009-2019.
Αλλωστε την τελευταία πενταετία, σύμφωνα με έρευνα της Transparency Market Research, παρά την οικονομική κρίση, ο τζίρος της βιομηχανίας των ειδών πολυτελείας από 247 δισ. δολάρια που ήταν αυξήθηκε κατά 36% και έφθασε τα 338 δισ. δολάρια.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία πολυτελών ειδών είναι εκείνη των αξεσουάρ (τσάντες, κοσμήματα, γυαλιά ηλίου, τηλεφωνικές συσκευές, tablets). Οι πωλήσεις για τα προϊόντα αυτά προβλέπεται να φθάσουν τα 86,4 δισ. δολάρια το 2019, να αυξηθούν δηλαδή σχεδόν κατά 50% συγκριτικά με το 2009.
Οι αναλυτές αποδίδουν το φαινόμενο της εκρηκτικής ανάπτυξης των ειδών πολυτελείας στη μεταφορά προς Ανατολάς του κέντρου βάρους της αγοράς. Η Κίνα, λ.χ., έχει γίνει ο αποδέκτης περίπου του 30% των προσωπικών καταναλωτικών αγαθών πολυτελείας παγκοσμίως (από μόλις 3% που ήταν πριν από 10 χρόνια). Η Transparency Market Research κάνει λόγο επίσης για τη διαμόρφωση μιας νέας τάξης πελατών που χρησιμοποιούν τα προϊόντα πολυτελείας ως στοιχεία κοινωνικής καταξίωσης.
Η γοητεία της φίρμας
Οι εταιρείες, από την άλλη πλευρά, διαμορφώνουν διάφορες εμπορικές στρατηγικές. Εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, ιστοσελίδες και διαφημιστικές καμπάνιες στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι μόνο μερικά από τα «τεχνάσματα» με τα οποία επιχειρούν τη δέσμευση (commitment) των πελατών με τη φίρμα και τα προϊόντα της.
«Είναι παράξενο, αλλά το να πουλάς πολλά προϊόντα δεν είναι πάντα καλό για την επιχείρηση, μπορεί να γίνει παγίδα για τον κλάδο» γράφει η Ρεμπέκα Μάρστον του BBC. Ο βρετανικός οίκος Burberry, λ.χ., έχασε τον έλεγχο της εικόνας του στη δεκαετία του 2000, όταν διάφορες κατηγορίες καταναλωτών, από απλούς φιλάθλους του αγγλικού ποδοσφαίρου ως τα αστέρια της τηλεόρασης, άρχισαν να εμφανίζονται φορώντας από την κορυφή ως τα νύχια ρούχα με το διάσημο καρό ύφασμα της εταιρείας.
Η Burberry τότε άλλαξε ρότα. Και τώρα είναι στη λίστα με τις δέκα πολυτελέστερες και ακριβότερες επωνυμίες πολυτελείας στον κόσμο. Η αξία της επωνυμίας ανέρχεται σε 5,9 δισ. δολάρια – κορυφαίος σε αξία είναι ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton με αξία 22,5 δισ. δολάρια. Παρενθετικά να σημειώσουμε ότι «αξία επωνυμίας» (brand value) είναι τα επιπλέον χρήματα που είναι διατεθειμένος να καταβάλει ένας καταναλωτής για να αποκτήσει ένα προϊόν που φέρει το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα της φίρμας.
Εμπειρία πολυτέλειας
Ο Αντι Μίλιγκαν, ιδρυτής της εταιρείας συμβούλων διάδοσης εμπορικού σήματος Caffeine Partnership, αναφέρει  μιλώντας στο βρετανικό δίκτυο ότι τα πολυτελή είδη διατίθενται από τις κατασκευάστριες εταιρείες με τέτοιον τρόπο ώστε να μεγιστοποιηθεί το ποσό που οι καταναλωτές θα πληρώσουν για να τα αποκτήσουν.
«Πρώτα απ’ όλα πρέπει να χτιστεί η αυθόρμητη σύνδεση της πολυτέλειας με μια συγκεκριμένη φίρμα» επισημαίνει ο βρετανός αναλυτής. Στη συνέχεια είναι όλα «θέμα δημιουργίας της κατάλληλης ατμόσφαιρας» υποστηρίζει ο Μίλιγκαν και εξηγεί ότι «ένα παλτό Burberry ή ένα κόσμημα Tiffany δεν πωλούνται ως ένα απλό προϊόν αλλά ως μια εμπειρία πολυτέλειας».
Ωστόσο, η διαμόρφωση των σύγχρονων πολιτικών, κοινωνικών και οικονομικών συνθηκών κρύβει κινδύνους ακόμη και γι’ αυτή την κραταιά βιομηχανία. Το κλίμα οικονομικής και γεωπολιτικής αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με τις νομισματικές διακυμάνσεις, τις κοινωνικές συγκρούσεις και την επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας, είναι ορισμένες από τις προκλήσεις του μέλλοντος για τις εταιρείες των πολυτελών αγαθών.
Επιπλέον, οι φίρμες που αναπτύσσονται και επεκτείνονται πολύ γρήγορα διατρέχουν τον κίνδυνο του ευτελισμού μέσω της δημοτικότητάς τους. Η διατήρηση της επιθυμίας αγοράς ενός συγκεκριμένου σήματος είναι ιδιαίτερα σημαντική σε μια εποχή που η ανάπτυξη είναι χαμηλότερη και οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επιλογή σε μια όλο και πιο πολυσύχναστη αγορά πολυτελείας.

www.tovima.gr

ShareTweetPin
Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Σχετικά Άρθρα

Έρημη η αγορά του Πύργου στην Κυριακάτικη πρεμιέρα του click away
Ελλάδα

Έρχεται η ηλεκτρονική μεταβίβαση ακινήτων – Πότε θα λειτουργήσει η πλατφόρμα

25 Φεβρουαρίου 2021
Συνάντηση Δημάρχου Παναγιώτη Αντωνακόπουλου με το σωματείο εστίασης “Διόνυσος” Πύργου
Τοπικά

Συνάντηση Δημάρχου Παναγιώτη Αντωνακόπουλου με το σωματείο εστίασης “Διόνυσος” Πύργου

25 Φεβρουαρίου 2021
Ελεύθερη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στο Διοικητήριο της Π.Ε Ηλείας
Τοπικά

Ελεύθερη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στο Διοικητήριο της Π.Ε Ηλείας

25 Φεβρουαρίου 2021
Κορονοϊός: «Βόμβα» από τους εστιάτορες! Ζητούν να μην ανοίξουν καθόλου τα Χριστούγεννα αν…
Ελλάδα, Υγεία

Lockdown: «Μένουμε μέσα» και τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου – Έρχεται νέο πακέτο μέτρων

25 Φεβρουαρίου 2021
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Ελεύθερη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στο Διοικητήριο της Π.Ε Ηλείας
Τοπικά

Ελεύθερη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, στο Διοικητήριο της Π.Ε Ηλείας

25 Φεβρουαρίου 2021
Κορονοϊός: «Βόμβα» από τους εστιάτορες! Ζητούν να μην ανοίξουν καθόλου τα Χριστούγεννα αν…
Ελλάδα, Υγεία

Lockdown: «Μένουμε μέσα» και τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου – Έρχεται νέο πακέτο μέτρων

25 Φεβρουαρίου 2021
Μισθοί, υπερωρίες & τριετίες: Τι αλλάζει εντός Μαρτίου
Εργασία

Μισθοί, υπερωρίες & τριετίες: Τι αλλάζει εντός Μαρτίου

25 Φεβρουαρίου 2021
Σενάριο για Τσικνοπέμπτη, απόκριες και Καθαρά Δευτέρα
Ελλάδα

Σενάριο για Τσικνοπέμπτη, απόκριες και Καθαρά Δευτέρα

25 Φεβρουαρίου 2021
Επόμενο Άρθρο

Τι προβλέπει ο Νέος Αναπτυξιακός Νόμος

Χάσαμε το ...δρόμο! Στοπ...

Αρίστευσε και ως πρόσωπο της χρονιάς - Ραφαήλ Παπαδόπουλος.

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Να μην ξαναεμφανιστεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Ηλεία Οικονομία
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

Cookie Διάρκεια Χρήση
_ga 2 Έτη Αναγνώριση χρηστών
_gid 24 Ώρες Αναγνώριση χρηστών
_gat 1 Λεπτό Ρύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!