Το «ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ» (www.iliaoikonomia.gr) σε συνεργασία με το τοπικό φροντιστήριο της μέσης εκπαίδευσης “Άλμα” θα σας μεταφέρει άμεσα και έγκυρα, αναλυτικά όλες τις απαντήσεις των Πανελλήνιων μαθημάτων.
Στις 23/05/2012, το πρωί έπειτα από αξιολόγηση των θεμάτων θα υπάρχει μια μικρή ενημέρωση για την δυσκολία των θεμάτων και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα δοθούν αναλυτικά οι απαντήσεις στο μάθημα της ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Γενικής Παιδείας.
Δείτε επίσης:
Απαντήσεις θεμάτων στο μάθημα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Απαντήσεις θεμάτων στο μάθημα της ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Απαντήσεις θεμάτων στο μάθημα της ΦΥΣΙΚΗΣ
Απαντήσεις θεμάτων στο μάθημα της ΕΚΘΕΣΗΣ
* Πολύ γράψιμο στα Μαθηματικά, δύσκολη η Βιολογία, βατά σε Ιστορία, Φυσική
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)
Απαντήσεις στο μάθημα Βιολογία γενικής παιδείας
Θέμα Α
Α1 = β | Α3 = δ | Α5 = α |
Α2 =δ | Α4 = β |
Θέμα Β
Β1) Η πολυομυελίτιδα οφείλεται σε ιό που προσβάλλει τα νευρικά κύτταρα του νωτιαίου μυελού.
Σχολ. Βιβλίο σελ. 39 «Το εμβόλιο περιέχει νεκρούς? δεν τη μεταδίδει».
Σχολ. Βιβλίο σελ. 39 Δευτερογενείς ανοσοβιολογική απόκριση
Β2) Σχολ. Βιβλίο σελ. 85 Παρέμβαση του ανθρώπου στον κύκλο του άνθρακα.
Β3) Σχολ. Βιβλίο σελ. 47 Δομή του ιού
«Ο HIV … λιποπρωτεϊνικής φύσης έλυτρο».
Β4) Σχολ. Βιβλίο σελ. 47-48 «Είναι εμφανές ποιες προφυλάξεις? χρήση προφυλακτικού κατά τη σεξουαλική επαφή».
Θέμα Γ
Γ1) Σχολ. Βιβλίο σελ. 126 Παρατήρηση 3 και συμπέρασμα 2
Σχολ. Βιβλίο σελ. 126 Ορισμός φυσικής επιλογής
Σχολ. Βιβλίο σελ. 126 «Η θεωρία του Δαρβίνου?συγκεκριμένο περιβάλλον»
Σχολ. Βιβλίο σελ. 129 «Πρέπει να τονιστεί ότι η δράση της φυσικής επιλογής είναι τοπικά και χρονικά προσδιορισμένη? σε μια άλλη χρονική στιγμή»
Γ2) Σχολ. Βιβλίο σελ. 126 Παρατήρηση 4 και συμπέρασμα 3
Γ3) Σχολ. Βιβλίο σελ. 73 «Πράγματι όσο μεγαλύτερη ποικιλότητα έχει ένα οικοσύστημα … περισσότερο σταθερά» «Τελικά πιο ισορροπημένο είναι το οικοσύστημα της λίμνης Α»
Θέμα Δ
Δ1) καμπύλη B = ποσότητα αποικοδομητών
καμπύλη A = ποσότητα διαλυμένου οξυγόνου
Σχολ. Βιβλίο σελ. 108 «Στις διαταραχές που προκαλούν τα αστικά λύματα… ψάρια που πεθαίνουν από ασφυξία.»
Δ2) καμπύλη Α = οξείδια του αζώτου
καμπύλη Β = όζου
Σχολ. Βιβλίο σελ. 105 « Το νέφος του Λος Άντζελες με το χαρακτηριστικό καφετί χρώμα.. PAN.»
Επομένως η συγκέντρωση του όζοντος είναι μεγαλύτερη τις μεσημεριανές ώρες που η ηλιακή ακτινοβολία είναι υψηλότερη.
Δ3) Σχολ. Βιβλίο σελ. 105 «Τα οξείδια του αζώτου? πρόκληση εμφύσήματος.»
Επιμέλεια Απαντήσεων -ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΛΜΑ
Κωνσταντίνα Ανδρεοπούλου
Δήλωση
Τα θέματα στο μάθημα της βιολογίας γενικής παιδείας απαιτούσαν κριτική ικανότητα και απευθύνονταν σε μαθητές που είχαν κατανοήσει την ύλη. Τα ζητούμενα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και εστιάζονταν περισσότερο στην ύλη του 2ου και 3ου κεφαλαίου.
Θέματα: Πατήστε εδώ