Ακολουθήστε μας:
Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Πώς το YouTube σχεδιάζει να ανακόψει την άνοδο του Facebook στα βίντεο

2 Μαΐου 2016
Πώς το YouTube σχεδιάζει να ανακόψει την άνοδο του Facebook στα βίντεο

Η πλατφόρμα εστιάζει στις πιο περίεργες και εξειδικευμένες κοινότητες δημιουργών βίντεο.

Tης Έριν Γκρίφιθ

Από τότε που ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία, η γνωστή πλατφόρμα της YouTube έχει στεγάσει κάθε λογής εξειδικευμένων βίντεο, όπως π.χ. βίντεο ξετυλίγματος δώρων…

Πλέον, η εταιρεία ολοένα και περισσότερο πιέζει τους διαφημιστές να εκμεταλλευθούν αυτές τις εξειδικευμένες κατηγορίες βίντεο. Με ένα δισεκατομμύριο χρήστες, η πλατφόρμα έχει μεγαλύτερη κλίμακα από οποιαδήποτε άλλη αντίστοιχη στην αγορά. Όμως, η ταχεία ανάδειξή της λειτουργίας βίντεο της Facebook έχει δημιουργήσει και ανταγωνισμό για τη YouTube. Εξάλλου, η Facebook έχει ένα πλεονέκτημα ως προς τον όγκο και των τύπο των δεδομένων που διαθέτει για κάθε χρήστη, που της επιτρέπει να δημιουργεί εξειδικευμένο κοινό στο οποίο μπορούν να στοχεύσουν οι διαφημιστές.

Αυτός είναι ο λόγος που η YouTube θέλει να προωθήσει τους δημιουργούς και τα κανάλια τους. Για τη στόχευση βάσει του περιεχομένου των βίντεο, η πλατφόρμα βασίζεται σε άλλες εταιρείες όπως η Zefr, μια νεοφυής επιχείρηση τεχνολογίας διαφημίσεων με έδρα το Λος Άντζελες. Και ο αντιπρόεδρος προώθησης της εταιρείας, Ντέιβ Ρόσνερ, επισημαίνει ότι οι διαφημιστές επιθυμούν διακαώς να εστιάσουν στις εξειδικευμένες κοινότητες της YouTube.

Για παράδειγμα, υπάρχουν 1.679 βίντεο ανεβασμένα στην πλατφόρμα σχετικά με τις χρωστικές ουσίες φαγητού, και οι άνθρωποι παρακολουθούν αυτά τα βίντεο περίπου 1,2 εκατομμύρια φορές την ημέρα. Όσο για τα βίντεο για τον καλλωπισμό των νυχιών, αυτά αγγίζουν τα 53.000 (!) με 1,5 εκατομμύριο views καθημερινά, ενώ τα βίντεο που προβάλλουν μια ενδυματολογική πρόταση είναι 315.000 και προσελκύουν 2,5 εκατομμύρια θεατές σε καθημερινή βάση.

Κάπως έτσι, η Cover Girl εστιάζει στους θαυμαστές του Star Wars με βίντεο επίδειξης makeup και η Toyota προσελκύει όσους λατρεύουν τις δραστηριότητες στη φύση με βίντεο οδήγησης πάνω σε ηφαίστεια.

Η διαφημιστική εταιρεία Carat, για παράδειγμα, προσδιόρισε κάποια βίντεο σχετικά με στυλ που απέπνεαν ένα «άρωμα Γαλλίας» για να διαφημίσει το brand γυναικείων ρούχων Maison Jules. Και η ιδέα απέδωσε, σύμφωνα με την Ζουστίν Μπλουμ, εκτελεστική αντιπρόεδρος της εταιρείας: «Τα δεδομένα δείχνουν ότι όταν εξασφαλίζεις συγκεκριμένη στόχευση, αυξάνεται η πρόθεση αγοράς και η αναγνωρισιμότητα της μάρκας».

Ένας άλλος κλάδος που ενδιαφέρεται για εξειδικευμένες κοινότητες στο YouTube είναι φυσικά τα αυτοκίνητα. Ας πούμε, 2,6 εκατομμύρια θεατές κάθε μέρα παρακολουθούν βίντεο με οδηγούς να κάνουν σπινιαρίσματα στον δρόμο. Η συγκεκριμένη κοινότητα είναι μεγάλη και το δυναμικό της μάλλον αχαρτογράφητο.

Συμπερασματικά, παρά τον ανταγωνισμό από τη Facebook και την Snapchat, το πλεονέκτημα της YouTube παραμένει το ίδιο με εκείνο της μητρικής της εταιρείας, τηςGoogle: η πρόθεση εκ μέρους του χρήστη. «Στο YouTube μπαίνεις επειδή ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο, όπως π.χ. το πώς να επιδιορθώσεις μια τουαλέτα. Στο Facebook, αντίθετα, μπαίνεις για να χαλαρώσεις και να δεις τι έχουν συγκεντρώσει για σένα οι φίλοι σου» καταλήγει ο Ρόσνερ.

fortunegreece.com

Προηγούμενο Άρθρο

Οκτώ ελληνικά νησιά στους δέκα καλύτερους Ευρωπαϊκούς προορισμούς

Επόμενο Άρθρο

Δημόσιο: Μειώσεις μισθών παντού – Από Ιούλιο οι περικοπές μισθών και από 2017 μπαίνει και αυτόματος κόφτης

Σχετικά Άρθρα

Έλον Μασκ: Τι μπορεί να αγοράσει με το αδιανόητο ποσό του $1 τρισ. – Από την Coca-Cola μέχρι… την Ελβετία
Επιχειρήσεις

Έλον Μασκ: Τι μπορεί να αγοράσει με το αδιανόητο ποσό του $1 τρισ. – Από την Coca-Cola μέχρι… την Ελβετία

8 Νοεμβρίου 2025
Γάζα: Το Ισραήλ σκότωσε 90 Παλαιστίνιους και παιδιά παρά την εκεχειρία
Κόσμος

Γάζα: Το Ισραήλ σκότωσε 90 Παλαιστίνιους και παιδιά παρά την εκεχειρία

29 Οκτωβρίου 2025
Αλλαγή ώρας: Περνάμε από τη θερινή στη χειμερινή ώρα
Ελλάδα

Αλλαγή ώρας: Περνάμε από τη θερινή στη χειμερινή ώρα

26 Οκτωβρίου 2025
Οι πρώτες ώρες του Σαρκοζί στη φυλακή Λα Σαντέ
Κόσμος

Οι πρώτες ώρες του Σαρκοζί στη φυλακή Λα Σαντέ

21 Οκτωβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Δημοσκόπηση RealPolls: Στο 4.6% πλέον η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ
Πολιτική

Δημοσκόπηση: Χάνει την Δυτική Ελλάδα η ΝΔ – Γενικευμένη δυσαρέσκεια κατά της κυβέρνησης

12 Νοεμβρίου 2025
Ποδόσφαιρο Γυναικών: Νίκη – πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου ο Πύργος
Αθλητικά

Ποδόσφαιρο Γυναικών: Νίκη – πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου ο Πύργος

12 Νοεμβρίου 2025
O Mητσοτάκης θέλει νέα ΝΔ- Τι σχεδιάζει για το μέλλον του κόμματος
Πολιτική

Έρχεται ανασχηματισμός με τη νέα χρονιά; – Τι σχεδιάζει το Μέγαρο Μαξίμου

12 Νοεμβρίου 2025
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

12 Νοεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Δημόσιο: Μειώσεις μισθών παντού – Από Ιούλιο οι περικοπές μισθών και από 2017 μπαίνει και αυτόματος κόφτης

Δημόσιο: Μειώσεις μισθών παντού – Από Ιούλιο οι περικοπές μισθών και από 2017 μπαίνει και αυτόματος κόφτης

Με Ιεροπρέπεια και Κατάνυξη η εορτή του Αγίου Γεωργίου στο Β΄Κοιμητήριο Πύργου

Με Ιεροπρέπεια και Κατάνυξη η εορτή του Αγίου Γεωργίου στο Β΄Κοιμητήριο Πύργου

Το εντυπωσιακό παλάτι της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ στην Κέρκυρα -Χλιδή με χρυσές λεπτομέρειες [εικόνες]

Το εντυπωσιακό παλάτι της βασιλικής οικογένειας του Κατάρ στην Κέρκυρα -Χλιδή με χρυσές λεπτομέρειες [εικόνες]

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος