Πριν καν ξεκινήσει η περίεργη αυτή προεκλογική περίοδος ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων φαίνεται πως κέρδισε κατά κράτος τα κόμματα εξουσίας στο παιχνίδι των social media. Κέρδισε αμέσως την αποδοχή από το κοινό του ελληνικού διαδικτύου σε blogs, twitter και facebook και άφησε άφωνους τους διανοούμενους επικοινωνιολόγους των κομμάτων, με τις απλοϊκές και προσιτές στο κοινό μεθόδους του. Από εκεί ανακοίνωσε το όνομα του κόμματός του, τους υποψηφίους του αλλά και το πρώτο προεκλογικό σποτ. Από εκεί σχολιάζει και καθημερινά τις εξελίξεις στην ελληνική πραγματικότητα.
Το protothema.gr βρέθηκε για μια μέρα στο «στρατηγείο» της οδού Συγγρού όπου δύο νέοι άνθρωποι, ο Δημήτρης Γιαλουράκης και η Άλκηστις Μπαμπούση περνούν περισσότερες από 20 ώρες την ημέρα παρακολουθώντας τα σχόλια και τους προβληματισμούς του κόσμου στο facebook και στο twitter. Όπως αναφέρει ο κ. Γιαλουράκης «στο facebook αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες άρα μιλάμε για χιλιάδες χρήστες