Σημεία τοποθέτησης του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Γιάννη Κουτσούκου, κατά τη συζήτηση της Επερώτησης της Ν.Δ. για τα Δημόσια Έργα.
• Η πορεία των Έργων (Μεγάλων και Μικρών) ήταν και είναι πάντα συνδεδεμένη με την γενικότερη οικονομική – αναπτυξιακή πορεία της χώρας. Τροφοδοτούν και ανατροφοδοτούνται από την ανάπτυξη. Μία αναδρομή στην περίοδο 1996-2004 το αποδεικνύει.
• Η στάση πληρωμών, όπως την παρουσιάζει ο κ. Σταθάκης, αποδεικνύει τα αδιέξοδα της μέχρι σήμερα διαπραγματευτικής τακτικής της Κυβέρνησης που έχει αφήσει τη χώρα ξεκρέμαστη με τεράστια προβλήματα στην προγραμματική οικονομία.
• Η ολοκλήρωση του ΕΣΠΑ 2007-2013 και το Νέο ΣΕΣ 2014-2020 τέθηκαν για πρώτη φορά όπως την Επιτροπεία της Κομισιόν, λόγω της Κυβερνητικής ανικανότητας στη διαχείρισή τους.
• Η Κυβέρνηση απεντάσσει έργα του Επιχειρησιακού Προγράμματος 2014-2020 του Υπουργείου Υποδομών, το οποίο εγκρίθηκε το Δεκέμβρη του 2014 από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στοχεύοντας να υποβάλλει μια δική της λίστα έργων, χωρίς να μπορεί να πει πιο από τα έργα που απεντάσσει δεν είναι απαραίτητο.
• Η αναδιανομή της «πίτας» στο πλαίσιο της μάχης κατά των μεγάλων συμφερόντων, όπως ισχυρίζεται είναι ψευδώνυμη, καθώς και πάλι τα όποια έργα θα αναλάβουν μεγάλες επιχειρήσεις.
• Η ακύρωση της δημοπράτησης του δρόμου Πάτρα-Πύργος αποτελεί το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα, καθώς ήταν ενταγμένο και υπερώριμο έργο.
• Το γεγονός ότι η Ηλεία παραμένει εκτός του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων, ως αποτέλεσμα της Κυβερνητικής επιλογής δεν αντιμετωπίζεται με την κατάτμηση και σταδιακή δημοπράτηση των τμημάτων (όταν γίνουν), καθώς το αποτέλεσμα θα είναι να μην υπάρξει τελικά αυτοκινητόδρομος, αλλά επιμέρους δρόμοι.
• Ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε και ανέλαβε την Κυβέρνηση όχι ότι για να ακυρώσει ότι έχει ξεκινήσει, αλλά για να το βελτιώσει και να το ολοκληρώσει. Ας πάρει επιτέλους τις αποφάσεις που πρέπει πριν οδηγηθούμε στην καταστροφή.