Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών έδωσε την κατάλληλη απάντηση στους πολιτικούς εκπροσώπους του μνημονιακού κατεστημένου. Ξεσκέπασε την υποκρισία των δήθεν ανησυχούντων και επιβεβαίωσε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι δεν θα υπάρξει ούτε μία μέρα καθυστέρηση στην υλοποίηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου.
Τόνισε με έμφαση ότι ακόμα κι αν γινόταν η δημοπράτηση στις 31 Μαρτίου, οι οικονομικές προσφορές δεν επρόκειτο να ανοίξουν ούτε φυσικά θα υπογραφόταν σύμβαση! Το έργο δεν έχει χρηματοδότηση, διότι δεν έχει ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ (ΣΕΣ 2014-2020) και φυσικά οι εθνικοί πόροι δεν επαρκούν.
Ο κ. Σπίρτζης επιβεβαίωσε τη βούληση της κυβέρνησης για υλοποίηση του έργου ως δημόσιο και τόνισε με έμφαση ότι αυτό δεν διακυβεύεται. Το έργο θα δημοπρατηθεί τμηματικά, με 8 ή 9 εργολαβίες, ώστε να “ανοίξει” το παιχνίδι και να μπορέσουν να συμμετάσχουν και μικρότερες κατασκευαστικές εταιρείες και όχι μόνο οι 2-3 “εθνικοί” εργολάβοι, που λυμαίνονται επί χρόνια όλα τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα. Οι δημοπρατήσεις θα γίνουν σε 2,5 με 3 μήνες από σήμερα. Σε κάθε περίπτωση, οι συμβάσεις θα υπογραφούν μετά την ένταξη του έργου στο ΣΕΣ 2014-2020, για την οποία ένταξη δεσμεύτηκε ρητά, πιθανότατα το φθινόπωρο.
Για την τροποποίηση της χάραξης στην περιοχή της Αχαΐας, την οποία ζητούν τοπικοί φορείς και οι Δήμοι Πατρέων και Δυτικής Αχαΐας, δήλωσε ότι οι υπηρεσίες θα εξετάσουν τις οικονομικές και χρονικές συνέπειες. Αν η οικονομική επιβάρυνση ή η χρονική καθυστέρηση είναι μεγάλη, η χάραξη δεν θα τροποποιηθεί.
Ας συνεχίσουν να κραυγάζουν οι μνημονιακοί υποκριτές. Η απάντηση που έλαβαν ήταν αποστομωτική.