Διάσταση απόψεων βουλευτή Τ. Δημητρουλόπουλου και Αντιπεριφερειάρχη Γ. Γεωργιόπουλου για το Αεροδρόμιο. Ο πρώτος με χθεσινή ανακοίνωσή του μιλά γιά θετική πορεία ενώ ο δεύτερος σε άρθρο του πριν λίγο καιρό γράφει ότι η υπόθεση του Αεροδρομίου Ανδραβίδας φαίνεται οτι απομακρύνεται.
Παράλληλα, στην επικαιρότητα παραμένουν και τα …αποκαρδιωτικά στοιχεία που είχαν δημοσιοποιηθεί το Φεβρουάριο.
Ο βουλευτής Τ. Δημητρουλόπουλου σε ανακοίνωσή του χθές 6/4/2011 αναφέρει:
Για «Κασάνδρες» που διαψεύδονται και το πολιτικό αεροδρόμιο Ανδραβίδας γίνεται, επιτέλους, πράξη.
Για ραγδαίες εξελίξεις και τη θετική πορεία των έργων του πολιτικού Αεροδρομίου της Ανδραβίδας
Στις 3 Μαρτίου 2011 σε άρθρο του Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών της ΠΔΕ κ. Γ.Γεωργιόπουλου, σε όλες τις τοπικές εφημερίδες με τίτλο “Η Εποχή της Δημιουργίας” διαβάσαμε:
«H υπόθεση του Αεροδρομίου Ανδραβίδας φαίνεται οτι απομακρύνεται».
Μάλιστα προτρέπει τα 20.000.000 ευρώ του ΕΣΠΑ που προορίζονταν για το Αεροδρόμιο Ανδραβίδας να μεταφερθούν στο λιμάνι Κατακόλου
Σαφώς ΟΛΗ η Ηλεία τάσσεται με τις απόψεις του βουλευτή αρκεί αυτές να μην μείνουν μόνο στα χαρτιά και στην μεταχρονολόγηση του προβλήματος.
Επισημαίνουμε όμως ξανά:
Αν δεν υπάρξει σύμπνοια, ομαδικότητα και συνεργατικότητα δεν κερδίζονται τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα στον Νομό.
Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του βουλευτή Τ. Δημητρουλόπουλου έχεις ως εξής:
ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ
Με αφορμή τις ραγδαίες εξελίξεις για τη θετική πορεία των έργων του πολιτικού Αεροδρομίου της Ανδραβίδας, που έρχεται να επιβεβαιώσει σχετικό υπηρεσιακό σημείωμα του Γραφείου του Γενικού Γραμματέα του Υπουργού Μεταφορών, ο Βουλευτής Τάκης Δημητρουλόπουλος προχώρησε στις εξής επισημάνσεις:
1) Το Υπουργείο Μεταφορών καθιστά σαφές το κόστος ( προϋπολογισμό ) και τις πηγές χρηματοδότησης ( αρχές έγκρισης ) των έργων του αεροδρομίου Ανδραβίδας, όπως αναγράφονται επί λέξη στο σημείωμα :
« ΕΡΓΟ ΠΡΟΫΠΟΛ. ΑΡΧΗ ΕΓΚΡΙΣΗΣ
α. Κτίριο σταθμού 29 εκ. ? ΔΑ Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος
β. Διάδρομος/εστρωμ. επιφάν. 28,5 εκ. ? ΕΔΑ Μεταφορών . »
2) Η ένταση της αποφασιστικότητας του Υπουργείου Μεταφορών προκύπτει και από το εξαιρετικά στενό χρονοδιάγραμμα που ορίζει στις αρμόδιες υπηρεσίες,για την ωρίμανση των έργων:
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
« α. ΚΤΙΡΙΟ ΣΤΑΘΜΟΥ:
Επικαιροποίηση μελέτης λόγω ΚΕΝΑΚ (ενεργειακού κανονισμού) 30-5-2011.
Υποβολή επικαιροποιημένων ΤΔΕ (Τευχών Δημοπράτησης Έργου) 1-6-2011
β. ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ/εστρωμένες επιφάνειες:
Master Plan και μελέτη σκοπιμότητας 15-4-2011
Ολοκλήρωση ΜΠΕ από ΥΕΘΑ 30-4-2011
Χρηματοοικονομική ανάλυση έργου 30-4-2011
Υποβολή επικαιροποιημένων ΤΔΕ στην ΕΔΑ Μεταφορών 1-6-2011 »
Είναι φανερό ότι οι Κασσάνδρες διαψεύδονται και το πολιτικό αεροδρόμιο Ανδραβίδας γίνεται, επιτέλους, πράξη. Όπως δήλωσα και κατά τις πρόσφατες συμβολικές κινητοποιήσεις, αισθάνομαι διπλά ευτυχής, γιατί το μεγάλο αυτό αναπτυξιακό έργο σχεδιάστηκε και προωθήθηκε κατά την πρώτη μου θητεία ως Νομάρχης Ηλείας, αλλά και γιατί η υλοποίησή του συμπίπτει με την πρώτη βουλευτική μου θητεία”.
Υπενθυμίζεται πάντως κι ότι, αποκαλυπτικά αλλά και …αποκαρδιωτικά, σε ότι αφορά το ενδεχόμενο κατασκευής και λειτουργίας πολιτικού αεροδρομίου στην Ανδραβίδα ήταν τα όσα ειπώθηκαν και παρουσιάστηκαν στη σύσκεψη που έγινε στις αρχές Θεβρουαρίου στον Πύργο. ! Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε τότε (και ουσιαστικά ήταν η τελευταία επίσημη ενημέρωση για το κόστος) ότι σε 77.000.000 ευρώ (!) ανεβάζει το κόστος η ΕΔΥΕ ενώ η ωριμότητα του έργου κρίνεται χαμηλή…
Όπως ανέφερε τότε κι ο Αντιπεριφερειάρχης Χ. Καφύρας:
“Για το μεν το κτιριακό μέρος του αεροδρομίου απαιτούνται 29.500.000 ευρώ και τα οποία τα μεν 20.000.000ευρώ τα έχει χορηγήσει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας από το ΠΕΠ – ΕΣΠΑ, όπως επιβεβαίωσε και το τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο που έγινε στην Ανδρίτσαινα στις 16-12-2010, και 9.500.000 ευρώ η ΥΠΑ από χρήματα του ταμειακού προγράμματος της(που στις προτάσεις του 2011 της ΥΠΑ το έργο αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται !) και είναι πλήρως έτοιμο για δημοπράτηση μετά την έγκριση και των περιβαλλοντικών μελετών από τον Νοέμβριο του 2010.
Tώρα, όσον αφορά το θέμα που θέτει το ΓΕΑ για άλλα 23.000.000ευρώ (που ανεβάζουν το κόστος της κατασκευής του νέου αεροδρομίου σε 77.000.000ευρώ) για την «Ανακατασκευή υπάρχοντος διαδρόμου προς απογειώσεως αεροσκαφών», αυτή τη δαπάνη πρέπει να τη χρεωθεί το ΓΕΑ γιατί αφορά τη λειτουργία του στρατιωτικού αεροδρομίου κυρίως, κι αν τίθεται τώρα ως θέμα μπορεί να θεωρηθεί ως δικαιολογία για τη μη λειτουργία του αεροδρομίου της Ανδραβίδας ως πολιτικού”…
Παρατέθηκε και σχετικό, πολύ πρόσφατο (1/2/2011), ενημερωτικό σημείωμα της ΕΔΥΕ.