Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Δρόμος Πάτρα-Πύργος: Η τήρηση των νόμων, η τήρηση των δεσμεύσεων και οι υποχρεώσεις της Πολιτείας προς τους πολίτες

31 Ιουλίου 2014

Σύμφωνα με ανακοίνωση, πριν από λίγους μήνες, στον δρόμο Πάτρα -Πύργος τοποθετήθηκαν οκτώ (8) ραντάρ της τροχαίας, για την αυτόματη καταγραφή των παραβάσεων και ιδιαίτερα αυτών του ορίου ταχύτητας.

Ως εδώ καλά. Θα μου πείτε ότι η Πολιτεία φροντίζει να προστατεύει τους πολίτες. Αλλά το ερώτημα είναι: Μήπως η πολιτεία, εκτός από κατασταλτικά μέτρα, όπως είναι η καταγραφή και η τιμωρία των παραβάσεων, θα έπρεπε να λαμβάνει και προληπτικά μέτρα, όπως είναι η κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου;

Αλήθεια με ποιο ηθικό δικαίωμα και με ποιά λογική βάση, η Πολιτεία επιδιώκει μόνο τον εντοπισμό και την τιμωρία των παραβατών, αφού για να τον διασχίσεις πρέπει να κάνεις πολλές φορές την προσευχή σου;

Αλήθεια πως και γιατί ονομάζεται «Εθνικός» ένας δρόμος:

  • Με δώδεκα (12) φωτεινούς σηματοδότες, σε διαδρομή ενενήντα (90) χιλιομέτρων,  δηλαδή κατά μέσω όρο κάθε 7,5 χιλιόμετρα.
  • Με όριο ταχύτητας 60 χιλ. την ώρα!!! στην μισή περίπου διαδρομή.
  • Με εκατοντάδες ισόπεδες μικρές και μεγάλες διασταυρώσεις.
  • Με πεζούς και ποδηλάτες να κυκλοφορούν στο οδόστρωμα.
  • Με ανύπαρκτο φωτισμό, ακόμα και στις πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις.
  • Με πλήθος γεωργικά μηχανήματα να κινούνται στο οδόστρωμα.
  • Με τεράστιες λακκούβες και κατεστραμμένο ασφαλτοτάπητα.
  • Με ανύπαρκτη διαγράμμιση που έχει προ πολλού ξεθωριάσει.
  • Με ελλιπέστατη σήμανση ακόμα και στα πιο επικίνδυνα σημεία του.
  • Με δεκάδες νταλίκες να πηγαινοέρχονται μέρα και νύχτα.
  • Με όλοι την κίνηση των νησιών του Ιονίου Ζακύνθου, Κεφαλονιάς και Ιθάκης να εξυπηρετείται από το δρόμο αυτό, με προδιαγραφές κατώτερες από έναν απλό Δημοτικό δρόμο.

Αλλά ας δούμε επίσης τι προβλέπεται και τι δηλώθηκε για τον δρόμο αυτό:

Στο άρθρο 5 του νόμου 4219 /11-12-2013 «Κύρωση των συμφωνιών τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων  και ρύθμισης συναφών θεμάτων» ορίζεται ρητά ότι «το τμήμα Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα χαρακτηρίζεται ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας και θα δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2014» (δηλαδή μέχρι 30-06-2014).

Από τις δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού Υποδομών, σταχυολογούμε τα εξής:

  • Στις 14-4-2014:

«Δημοπρατείται εντός των επόμενων ημερών ο Οδικός Άξονας Πάτρα-Πύργος,  μήκους 75 χλμ. και προϋπολογισμού 340 εκ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε  σήμερα ο υπουργός υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης.»

  • Στις 18-06-2014:

«Σε 15 ημέρες θα δημοπρατηθεί και το τμήμα τις Εθνικής Οδού Πάτρα- Πύργος με προϋπολογισμό 300 εκατομμύρια ευρώ, με το οποίο, σε συνδυασμό με τη δημοπράτηση στα τέλη του 2014 του τμήματος Καλό Νερό – Τσακώνα, ολοκληρώνεται ο σχεδιασμός του οδικού άξονα, ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης από την Πάτρα»

Μπήκαμε όμως στον Αύγουστο και δημοπρασία μέχρι στιγμής δε φαίνεται στον ορίζοντα.

Οι διατάξεις του παραπάνω νόμου και οι επανειλημμένες δηλώσεις του Υπουργού, έμειναν γράμμα κενό.

Γι’ αυτό ξαναγυρίζουμε σε αυτό που είπαμε στην αρχή: Ναι στις υποχρεώσεις των πολιτών, αλλά και τήρηση από την Πολιτεία των δικών της υποχρεώσεων.

Για να έχει την ηθική νομιμοποίηση επιβολής προστίμων, φόρων και τιμωριών.

Προηγούμενο Άρθρο

Εθνική Ελλάδας: Όταν δακρύσαμε από τα “Αν” – Η επιτυχία, η χαρά, η πίκρα, η λύπη

Επόμενο Άρθρο

Ο επώδυνος, ατελέσφορος και επικίνδυνος μνημονιακός δρόμος και η προoπτική εξόδου από την κρίση

Σχετικά Άρθρα

ΠΥΡΓΟΣ: Καταρρέουν τα ιστορικά κτίρια του ΟΣΕ! Σε άθλια κατάσταση ο περιβάλλων χώρος – Πλήρης εγκατάλειψη
Τοπικά

ΠΥΡΓΟΣ: Καταρρέουν τα ιστορικά κτίρια του ΟΣΕ! Σε άθλια κατάσταση ο περιβάλλων χώρος – Πλήρης εγκατάλειψη

31 Ιουλίου 2025
Νέα ήττα για την Ανάπτυξη των επιχειρήσεων του Νομού Ηλείας. Βουλευτές και άλλοι Αιρετοί του Νομού τρέχουν ΜΟΝΟ στα πανηγύρια
Τοπικά

ΗΛΕΙΑ: Μόνιμα στον πάτο σε όλα εκτός… από τα πανηγύρια και τη γουρνοπούλα! Χίλια ευρώ επιπλέον για να… πεθαίνεις!

16 Ιουλίου 2025
ΠΥΡΓΟΣ: Η πόλη αργοσβήνει… γερνάει… Και ΟΛΟΙ οι Αιρετοί του Δήμου… κοκκορομαχούν σε βάρος των Δημοτών
Εκπαίδευση, Ελλάδα

ΠΥΡΓΟΣ: Η πόλη αργοσβήνει… γερνάει… Και ΟΛΟΙ οι Αιρετοί του Δήμου… κοκκορομαχούν σε βάρος των Δημοτών

4 Μαΐου 2025
Το Σταυροπάζαρο στον Πύργο που “έβρισκες τα πάντα” (φωτο) και η αδυναμία των Δημοτικών Αρχών να δώσουν την παλιά αίγλη του
Τοπικά

Το Σταυροπάζαρο στον Πύργο που “έβρισκες τα πάντα” (φωτο) και η αδυναμία των Δημοτικών Αρχών να δώσουν την παλιά αίγλη του

16 Απριλίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

5 Δεκεμβρίου 2025
Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα
Τοπικά, Πολιτισμός

Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο

Ο επώδυνος, ατελέσφορος και επικίνδυνος μνημονιακός δρόμος και η προoπτική εξόδου από την κρίση

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έναρξη του Προγράμματος FARMEC για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η έναρξη του Προγράμματος FARMEC για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα

ΣΥΡΙΖΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

ΣΥΡΙΖΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος