Μπορεί ουδέποτε να ανακοινώθηκε επίσημα από τις εταιρείες, οι οποίες πάντως κάνουν πλέον σχετική γνωστοποίηση – απάντηση σε όποιον ρωτάει απορημένος (…), αλλά εδώ και λίγες μέρες, σε όλη τη χώρα οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας κατήργησαν τις κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας των 5 ευρώ από χώρους διάθεσης όπως τα περίπτερα και καταστήματα ψιλικών κ.τ.λ., καθώς κι από μηχανήματα έκδοσης κάρτας ανανέωσης (όπου αυτά υπάρχουν).
Μόνο από 10 ευρώ και πάνω υπάρχουν πλέον στους χώρους αυτούς.
Δεν υπήρξε όπως προαναφέραμε καμμία ενημέρωση των συνδρομητών για αυτή την κατάργηση, αλλά ήδη ενημερώθηκαν μόνο οι περιπτεριούχοι κ.τ.λ.
* Δυνατότητα ανανέωσης με το ποσό των 5 ευρώ, όπως αναφέρουν πλέον οι εταιρείες (όχι με δελτίο τύπου ή ανακοίνωση, αλλά μέσα από τις επίσημες σελίδες τους στο …facebook κατόπιν ερωτημάτων συνδρομητών) παρέχεται πλέον μόνο, ή σε κάποιο σημείο πώλησης Cosmote, OTE, Γερμανός για τη συγκεκριμένη εταιρεία, και αντίστοιχα στα καταστήματα Vodafone καθώς και στα καταστήματα WIND ή Public (το ίδιο και για την Q ).
Ενω βέβαια όταν αυτά τα καταστήματα είναι εκτός ωραρίου λειτουργίας (ή δεν υπάρχει κάποιο κοντινό εκείνη την ώρα για το συνδρομητή) θα πρέπει αναγκαστικά να παρει από αλλού τη 10άρα…
Και τίποτα δεν αποκλείει, κάποια στιγμή, μήπως σταματήσει η διάθεση τέτοιων καρτών κι από εκεί…
Άλλωστε, υπάρχει κι ένα σχετικό δείγμα που μέχρι πριν 3-4 χρονια υπήρχαν και 3ευρες κάρτες. Που έγιναν παρελθόν κι αυτές…
* Γενικά πάντως, τέτοιες κινήσεις, όπως και πολλές άλλες σχετικές είναι μια ακόμα απόδειξη του …μύθου περί της αξίας του ανταγωνισμού στη χώρα μας, αλλά και του …ανύπαρκτου τρόπου με τον οποίο αυτός συνήθως γίνεται (ακόμα και με πολλά μεγαλύτερου μεγέθους παραδείγματα, π.χ. ΔΕΗ με Energa και Hellas Power, με τα τρόφιμα, με τις μπύρες, με τις τιμές πλήθους προιόντων, κ.τ.λ.).
Το ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ από έστω στοιχειώδεις ελεγκτικούς μηχανισμούς του κράτους, ολιγοπώλιο εταιριών του …περίφημου, δήθεν, ανταγωνισμού δρα με διάφορους τρόπους σε βάρος των καταναλωτών.
Τα όρια της ελληνικής αγοράς είναι δεδομένα και οι δυνατότητες εφαρμογής του ανταγωνισμού είναι επίσης προδιαγεγραμμένα.
Τα στάδια χειραγώγησης της αγοράς είναι γνωστά και η ελληνική αγορά, κυριολεκτικά παραδομένη πλέον στις πολυεθνικές και σε διάφορους διαπλεκόμενους, δεν αποτελεί …δύσκολο στόχο!