Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Κρούσμα στάσης πληρωμών σε μεγάλα έργα υποδομής

31 Μαρτίου 2015
Κρούσμα στάσης πληρωμών σε μεγάλα έργα υποδομής
Το πρώτο «φρένο» σε εν εξελίξει μεγάλο έργο υποδομής φαίνεται ότι έδωσε η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης «Βήματος».
Όπως καταγγέλλεται, εκπρόσωπος γνωστής εργοληπτικής εταιρείας μετέβη σε κεντρική τράπεζα προκειμένου να εισπράξει το ποσόν που αντιστοιχούσε σε πρόσφατη εντολή πληρωμής για εκτέλεση εργασιών σε σημαντικό έργο υποδομής της χώρας.
Το στέλεχος της κατασκευαστικής όμως δεν εισέπραξε ούτε ένα ευρώ, καθώς, σύμφωνα με τον ίδιο, οι εκπρόσωποι της τράπεζας του μετέφεραν ότι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ) έχει δώσει εντολή μη γίνεται καμία εκταμίευση. Σε τέτοια περίπτωση θα πρόκειται για την πρώτη αθέτηση πληρωμών σε μεγάλο έργο υποδομής εδώ και λίγα χρόνια, η οποία έχει θορυβήσει τον κατασκευαστικό κλάδο, ειδικά μετά την επιβεβαίωση από την κυβέρνηση ότι έχει μεταφέρει τα αποθεματικά της Αττικό Μετρό (400 εκατ. ευρώ), της ΕΥΔΑΠ (200 εκατ. ευρώ) και του ΟΣΕ (100 εκατ. ευρώ) σε λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδος.
Μάλιστα, καθώς τα
Παράλληλα, τα
«Κολλημένα» μεγάλα έργα
Στο μεταξύ, συνεχίζει να είναι «κολλημένη» η υπόθεση της επανεκκίνησης του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα, σύμφωνα με όσα απάντησε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Τουρισμού και Ναυτιλίας κ. Γιώργος Σταθάκης σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Λακωνίας της ΝΔ κ. Θανάση Δαβάκη.
Όπως σημείωσε ο κ. Σταθάκης, ο φάκελος του έργου (κόστους 844 εκατ. ευρώ και προόδου 92,8% στο τεχνικό αντικείμενο) βρίσκεται ακόμη στη διαδικασία της παροχής πρόσθετων διευκρινίσεων στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Παράλληλα, ο κ. Σταθάκης σημείωσε ότι «έχουμε δεσμευτεί να ολοκληρωθούν τα έργα», όμως πρόσθεσε ότι, καθώς η τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης του Μορέα προβλέπει περαιτέρω καταβολή κρατικής επιδότησης 330 εκατ. ευρώ, η κυβέρνηση θα εξαντλήσει κάθε δυνατότητα για βελτίωση και αναθεώρηση του λειτουργικού κόστους του έργου και την υλοποίηση της δέσμευσης του παραχωρησιούχου για στήριξη του έργου από την πλευρά του.
Σε άλλη ερώτηση του βουλευτή Θεσσαλονίκης του ΚΚΕ κ. Σάκη Βαρδαλή για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Σταθάκης τόνισε ότι το έργο σχεδιάστηκε με βιασύνη, καθώς προβλεπόταν μελετοκατασκευή του έργου σε έξι χρόνια, όταν η γραμμή 4 της Αθήνας απαιτεί 14 χρόνια συνολικά.
Ο κ. Σταθάκης σημείωσε ότι η κυβέρνηση κληρονόμησε μία δισεπίλυτη κατάσταση, αλλά δεσμεύτηκε ότι θα αναλάβει όλες τις σχετικές πρωτοβουλίες για «ριζική αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων του έργου» για τη συνέχιση των εργασιών και την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων, στο πλαίσιο ενός πλήρους ανασχεδιασμού.
Παράλληλα, σε ερώτηση του βουλευτή των ΑΝΕΛ κ. Νίκου Νικολόπουλου για την Ολυμπία Οδό, ο υπουργός Οικονομίας υπογράμμισε ότι η αναθεώρηση του σχεδιασμού του αυτοκινητόδρομου έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση και θα προχωρούσε με εθνικούς πόρους, οι οποίοι δεν ήταν διασφαλισμένοι.
Σήμερα, τόνισε, το υπουργείο προχώρησε σε αναβολή της προκήρυξης του διαγωνισμού, ο οποίος θα συνεχιστεί μόλις διασφαλιστεί η χρηματοδότηση με την ένταξη του έργου στο ΣΕΣ 2014-2020 και με μικρότερες εργολαβίες προκειμένου να διευρυνθεί το φάσμα των επιχειρήσεων που μπορούν να συμμετάσχουν στη μειοδοτική διαδικασία.
Διακοπή έργων για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
Στο μεταξύ, σύμφωνα με έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών που δημοσιεύθηκε στην «Δι@ύγεια», το Δημόσιο αποδέχθηκε αίτηση διακοπής του εργολάβου στο έργο «Επέκταση διαδρόμου 10/28 μετά παράλληλου τροχοδρόμου» στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 246 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνει την επέκταση του διαδρόμου προσαπογειώσεων 10-28 κατά 1 χλμ. και ίσου μήκους επέκταση του παράλληλου τροχοδρόμου, πλάτους 23 μέτρων, με ανάδοχο την κοινοπραξία Αθηνά ΑΤΕ – Ακτωρ ΑTΕ.
Αυτό συνέβη, όπως αναφέρεται, «εξ αιτίας της καθυστέρησης πληρωμής του 38ου και του 39ου Λογαριασμού της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης».
Σε  άλλο έγγραφο, που υπογράφει ο κ. Σταθάκης, γίνεται ένταξη του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» ως έργο… υποψήφιο για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020.
tovima.gr
Προηγούμενο Άρθρο

Δεν πρέπει να συμπίπτουν σημαντικά γεγονότα την ίδια μέρα!

Επόμενο Άρθρο

Δεύτερη αυτοκτονία στον Πύργο: 60χρονος κρεμάστηκε στο δασάκι της Σπιάτζας!

Σχετικά Άρθρα

Δήμος Πύργου: Αλλάζουν οι αντικειμενικές ακινήτων αλλά όχι αναδρομικά λέει το Υπουργείο
Οικονομία

Πώς και πότε μπορείτε να λάβετε επιδότηση για ανακαίνιση ακινήτων

4 Δεκεμβρίου 2025
Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα
Οικονομία

Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα

4 Δεκεμβρίου 2025
“Φωτιά” οι τιμές των ελληνικών τυριών – Μισό μεροκάματο για ένα κιλό!
Οικονομία

“Φωτιά” οι τιμές των ελληνικών τυριών – Μισό μεροκάματο για ένα κιλό!

2 Δεκεμβρίου 2025
«Απλησίαστο» και το κρέας – Σενάρια για νέες αυξήσεις έως και 20% στις τιμές
Οικονομία

Χριστούγεννα με χοιρινό στα 14,9 ευρώ το κιλό – Νέες αυξήσεις στις τιμές για τα κρέατα

1 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

5 Δεκεμβρίου 2025
Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα
Τοπικά, Πολιτισμός

Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Δεύτερη αυτοκτονία στον Πύργο: 60χρονος κρεμάστηκε στο δασάκι της Σπιάτζας!

Δεύτερη αυτοκτονία στον Πύργο: 60χρονος κρεμάστηκε στο δασάκι της Σπιάτζας!

Πανηλειακός: “Ανοιχτή γραμμή” με Θ. Παπαγεωργίου – Στις 29/4 η τελική Γ.Σ. – Οι αποφάσεις της Τετάρτης

Πανηλειακός: "Ανοιχτή γραμμή" με Θ. Παπαγεωργίου - Στις 29/4 η τελική Γ.Σ. - Οι αποφάσεις της Τετάρτης

Δήμος Πύργου: Στον πρώην ΧΑΔΑ Βυτινεΐκων προτείνεται η εναπόθεση των δεματοποιημένων σκουπιδιών

Δήμος Πύργου: Στον πρώην ΧΑΔΑ Βυτινεΐκων προτείνεται η εναπόθεση των δεματοποιημένων σκουπιδιών

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος