Την ίδια ώρα που το τρένο της περιοχής μας καταργήθηκε “εν ψυχρώ” αφού πρώτα …επιμελώς και συστηματικά απαξιώθηκε), σε άλλες περιοχές προχωρούν σε εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου κι ετοιμάζονται να ξεκινήσουν επενδυτικά σχέδια για μια ολοκληρωμένη παρέμβαση ανάπτυξης αστικών δίπολων!
ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, συνεχίζουν ακάθεκτοι φαίνεται στη λογική ότι η χώρα δεν χρειάζεται πρακτικά σιδηρόδρομο πέρα από τον άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης και τον Προαστιακό.
Δείτε χαρακτηριστικά τι γίνεται αλλού (δημοσίευμα της Πέμπτης):
“Εκσυγχρονίζεται η σιδηροδρομική σύνδεση Βόλου-Λάρισας. Σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών με τη συμμετοχή όλων των αρμοδίων
Οι δυνατότητες αξιοποίησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος JESSICA για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ της Λάρισας και του Βόλου, ήταν το αντικείμενο της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υπό την προεδρία του ΓΓ του υπουργείου, Χάρη Τσιόκα, και του συναδέλφου του στο υπουργείο Ανάπτυξης, Γιώργου Πετράκου, με τη συμμετοχή των δημάρχων Βόλου και Λάρισας, Παναγιώτη Σκοτινιώτη και Κωνσταντίνου Τζανακούλη, αντίστοιχα, του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιου Ζηλιασκόπουλου, της ΕΡΓΟΣΕ Γιάννη Πετρόπουλου και της ΓΑΙΑΟΣΕ, Νίκου Ιωαννίδη.
Στη σύσκεψη συμφωνήθηκε να προχωρήσουν οι προετοιμασίες προκειμένου να ξεκινήσουν επενδυτικά σχέδια για μια ολοκληρωμένη παρέμβαση ανάπτυξης του αστικού διπόλου Βόλου-Λάρισας, μέσα από τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ των δύο πόλεων, με την εφαρμογή ηλεκτροκίνησης η οποία θα βελτιώσει την αποδοτικότητα της γραμμής και την ταχύτητα των συρμών.
Επίσης, σχεδιάζεται η αναβάθμιση-αξιοποίηση των δύο σταθμών, του περιβάλλοντος χώρου, του Παλαιού Αμαξοστασίου στη Ν. Ιωνία Βόλου και των εγκαταστάσεων στο λιμάνι του Βόλου, καθώς και η σύνδεση με Βιομηχανική Περιοχή”…