Ποιο είναι το απαραίτητο «προσόν» που πρέπει να έχει ένας χρήστης για να κλείσει ροζ ραντεβού μέσω ενός διαδικτυακού τόπου γνωριμιών για ενήλικες που δημιούργησε ένας Καναδός με το όνομα Ashley Madison; Μα φυσικά… να είναι παντρεμένος ή να έχει ήδη σχέση, καθώς πρόκειται για ένα site που προωθεί τη μοιχεία.
Αν και εδρεύει στον Καναδά, η εταιρεία του δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 15 χώρες, έχει πάνω από 20 εκατομμύρια χρήστες και το μότο της είναι «Η ζωή είναι μικρή. Κάνε μια σχέση». Μάλιστα, λόγω της μεγάλης απήχησης ο διαδικτυακός του τόπος, επεκτείνει τελευταία τις δραστηριότητές του σε χώρες της Ασίας όπως η Ιαπωνία, η Ινδία και το Χονγκ Κονγκ.
Τα σχέδια που είχε όμως ο Madison να ανοιχτεί στην αγορά της Σιγκαπούρης φαίνεται πως «ναυάγησαν», καθώς βρέθηκε αντιμέτωπος με μία θύελλα αντιδράσεων. Με το άκουσμα της είδησης δημιουργήθηκε σελίδα στο Facebook όπου οι υπογεγραμμένοι διαμαρτύρονταν, ζητώντας την αποτροπή της συγκεκριμένης επιχειρηματικής κίνησης.
patrastimes.gr