Τα αεροδρόμια του Αράξου, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου και του Ακτίου συμπεριλαμβάνονται στις ομάδες των προς ιδιωτικοποίηση αερολιμένων της χώρας για τους οποίους ο χρόνος αποκρατικοποίησης ήδη μετρά αντίστροφα.
Καταληκτική ημερομηνία η 31η Μαΐου, ημέρα κατά την οποία λήγει η προθεσμία που έχει δοθείς του ενδιαφερόμενους για να «κτυπήσουν» τα προς πώληση αεροδρόμια
Ποιοι θα «μοιραστούν» τα φιλέτα
Ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος Vinci, που πρόσφατα πλειοδότησε στον αντίστοιχο διαγωνισμό που διεξήγαγε η κυβέρνηση της Πορτογαλίας αναλαμβάνοντας την διαχείριση των αεροδρομίων της χώρας, η γερμανική εταιρεία Fraport, που είναι η διαχειρίστρια του αεροδρομίου της Φραγκφούρτης, αλλά και η Corporation America, η οποία, με έδρα την Αργεντινή, διαχειρίζεται ένα σύνολο 49 αεροδρόμιων σε Λατινική Αμερική και την Ευρώπη, συμπεριλαμβάνονται στη λίστα αυτών που διεκδικούν μερίδιο από την πώληση των αεροδρομίων ανα την Ελληνική Επικράτεια
Πως θα γίνει η πώληση
Η αποκρατικοποίηση των αεροδρομίων θα γίνει σε δύο ομάδες και στην κάθε μια από αυτές μπορούν να συμπεριληφθούν έως και 10 αερολιμένες
H oμάδα Α περιλαμβάνει βασικά τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Ο επενδυτής έχει την δυνατότητα να εντάξει στην συγκεκριμένη ομάδα και όποιο από τα αεροδρόμια της Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου.
Η Ομάδα Β περιλαμβάνει τα αεροδρόμια: Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου ενώ υπάρχει η δυνατότητα για επιπλέον προσθήκες από τα εξής: Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου. Η παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης είναι για 30 + 10 έτη.
patrastimes.gr