Στη συνάντηση με τους φορείς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, στις 21 Νοεμβρίου στο χώρο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ συμμετείχαν οι βουλευτές Σταθάκης Γιώργος (Χανίων) τομεάρχηs της ΕΕΚΕ Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, Γεωργοπούλου Έφη (Ηλείας) , Πετράκος Θανάσης (Μεσσηνίας) και το μέλος της γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Καραμάνος Χρήστος. Από την πλευρά των φορέων της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και του Νομού Ηλείας, συμμετείχαν οι: Απ. Κατσιφάρας (Περιφερειάρχης Δ. Ελλάδας), Χαρ. Καφύρας (Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας), Μ.Παρασκευόπουλος (Δήμαρχος Πύργου), Δ.Αρβανίτης (Δήμαρχος Ανδραβίδας Κυλλήνης),,Κ.Νικολούτσος (Πρ. Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Ηλείας), Β. Κανελλόπουλος (Πρ. Τεχνικού Επιμελητηρίου Ηλείας), Β.Μανδαράκης (Γραμ. Νομαρχιακής Επιτροπής ΔΗΜΑΡ Ηλείας)
Οι εκπρόσωποι των φορέων της Ηλείας ανέπτυξαν το σημαντικό πρόβλημα που αφορά τον συγκοινωνιακό αποκλεισμό του νομού από την υπόλοιπη Ελλάδα, καθώς στερείται σιδηροδρόμου, αεροδρομίων και οι υπάρχοντες εθνικοί δρόμοι βρίσκονται σε άθλια κατάσταση. Καταθέσαν το αίτημα τους για την ολοκλήρωση του έργου της Ολυμπίας Οδού μέχρι την Τσακώνα, ζητώντας τη συνδρομή της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στην ικανοποίηση του αιτήματος αυτού.
Η αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ?ΕΚΜ ενημέρωσε γενικότερα για τα προβλήματα που υπάρχουν στις διαπραγματεύσεις για την επίλυση του θέματος της παύσης εργασιών στους 4 οδικούς άξονες που εκτελούνται με Συμβάσεις Παραχώρησης, για τις οικονομικές απαιτήσεις πέραν της σύμβασης που ο κάθε Παραχωρησιούχος διεκδικεί επίσημα μέχρι σήμερα από το Δημόσιο, καθώς και για την συζητούμενη μείωση του τεχνικού αντικειμένου σε κάποια από τα έργα. Επίσης ενημέρωσε για την κατάθεση αιτήματος, να προσέλθει ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και να ενημερώσει για την πορεία των διαπραγματεύσεων των συμβάσεων παραχώρησης, την αρμόδια Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ τόνισαν ότι τα προβλήματα των 4 έργων παραχώρησης δεν οφείλονται μόνο στην οικονομική κρίση (μείωση κυκλοφοριακών φόρτων, άρα και εσόδων) και στις παράλογες απαιτήσεις των τραπεζών, αλλά και στις άθλιες συμβάσεις αυτών των έργων παραχώρησης, που περιέχουν απαράδεκτους λεόντειους όρους σε βάρος των συμφερόντων του Δημοσίου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ στηρίζει τα αιτήματα των φορέων της Δυτικής. Ελλάδας και της Πελοποννήσου, διότι θέση του είναι ότι πρέπει να ολοκληρωθεί η Ολύμπια Οδός μέχρι την Τσακώνα και να ολοκληρωθούν όλοι οι αυτοκινητόδρομοι με βάση τον συμβατικό σχεδιασμό, χωρίς περικοπές του φυσικού τους αντικειμένου. Σε περίπτωση που οι Παραχωρησιούχοι και οι Τράπεζες δεν μετριάσουν τις παράλογες και υπέρογκες απαιτήσεις τους, τα έργα αυτά θα πρέπει να συνεχισθούν και να ολοκληρωθούν ως δημόσια έργα. Παρουσιάστηκε η θέση του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ για την εκτέλεση των δημοσίων έργων στα πρότυπα της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» όπου οι μελέτες, η επίβλεψη και διαχείριση των έργων θα γίνονται από δημόσιους φορείς και η χρηματοδότησή τους θα διασφαλισθεί με τη δημιουργία ενός Επενδυτικού Ταμείου Υποδομών- Τράπεζα Ειδικού Σκοπού, το οποίο θα δημιουργήσει νέα επενδυτική ρευστότητα και έτσι θα παρακαμφθεί και η αδυναμία των τραπεζών. Οι πόροι του Ταμείου θα μπορεί να έχουν τόσο ευρωπαϊκή όσο και εθνική προέλευση.