Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Ισθμός: Έμφραγμα στις εμπορικές και τουριστικές θαλάσσιες μετακινήσεις

5 Σεπτεμβρίου 2021
Ισθμός: Έμφραγμα στις εμπορικές και τουριστικές θαλάσσιες μετακινήσεις

Εμφραγμα στις εμπορικές και τουριστικές θαλάσσιες μετακινήσεις μεταξύ Αιγαίου και Ιονίου πελάγους, έχει προκαλέσει τo κλείσιμο της Διώρυγας της Κορίνθου, η οποία δεν πρόκειται να ανοίξει ξανά πριν από το καλοκαίρι του 2022.

Οι συνεχιζόμενες κατολισθήσεις που ξεκίνησαν το 2018, έφτασαν σε ακραία επίπεδα στην αρχή του 2021, υποχρεώνοντας τις αρμόδιες αρχές να προχωρήσουν στο κλείσιμο της, για λόγους ασφαλείας, με τον θαλάσσιο τουρισμό και τις οικονομίες του Κορινθιακού – Πατραϊκού Κόλπου και των νησιών του Ιονίου, να έχουν υποστεί ζημιά.

Εδώ και μήνες, τα διερχόμενα σκάφη αναψυχής, αποτελούν είδος προς εξαφάνιση από τα λιμάνια και τις μαρίνες του Πατραϊκού και του Κορινθιακού κόλπου. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του Λιμενικού Σώματος, οι διελεύσεις πλοίων από το κανάλι της Κορίνθου το 2019, είχαν ανέλθει σε 11.419, σημειώνοντας αύξηση 7,5% σε σύγκριση με το 2018. Το 55% αυτών των διελεύσεων σχετίζεται με την τουριστική δραστηριότητα.

Συγκεκριμένα, οι διελεύσεις ιδιωτικών ιστιοπλοϊκών σκαφών ήταν 3.048, θαλαμηγών 2.506, επαγγελματικών ιστιοπλοϊκών 985, επιβατηγών 124, ημερόπλοιων 1.621. Τη διώρυγα διαπλέουν επίσης φορτηγά πλοία, πολεμικά, ρυμουλκά, πλωτοί γερανοί, μικρά δεξαμενόπλοια, αλιευτικά και φέριμποτ.

Ολες αυτές οι διελεύσεις διακόπηκαν λόγω των κατολισθήσεων που συμβαίνουν κυρίως από την πλευρά της Πελοποννήσου και έχουν αποφράξει το κανάλι. Αξίζει να αναφερθεί ότι με ανοικτή την διώρυγα, τα σκάφη έπρεπε να διανύσουν περίπου 100 μίλια για τη διαδρομή Πειραιάς – Πάτρα. Επειδή τώρα πρέπει να κάνουν τον περίπλου της Πελοποννήσου η διαδρομή αυτή έχει φτάσει στα 300 μίλια, με αντίστοιχη αύξηση στο κόστος των καυσίμων κατά μερικές χιλιάδες ευρώ.

Μεγάλο είναι και το πρόβλημα στη διάρκεια των ταξιδιών, που λόγω του περίπλου της Πελοποννήσου αυξήθηκε κατά περίπου 15 ώρες για μια διαδρομή από τον Πειραιά στα νησιά του Ιονίου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον προγραμματισμό των τουριστών και όσων ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκά και φυσικά για το κόστος.

Ακόμα και ο καιρός είναι ένας παράγοντας που δυσκολεύει τη ναυσιπλοΐα με κλειστό τον Ισθμό, αφού τα σκάφη αναγκάζονται να περνούν από τη νοτιοανατολική Πελοπόννησο και να κάνουν μια δύσκολη διαδρομή η οποία, όταν πρόκειται για τουριστικό ταξίδι, δοκιμάζει συχνά την υπομονή και τις αντοχές των επιβατών.

Μία ακόμη αρνητική επίπτωση από το κλείσιμο της διώρυγας είναι τα οικονομικά προβλήματα που προκαλεί στις τοπικές κοινωνίες του Κορινθιακού, καθώς κανένα σκάφος δεν προσεγγίζει πλέον την Ιτέα, το Γαλαξίδι, τη Ναύπακτο, το Αίγιο και την Πάτρα. Μέχρι πέρυσι τα σκάφη σταματούσαν σε αυτές τις πόλεις για να τις επισκεφθούν οι επιβάτες τους και να κάνουν εκδρομές σε τουριστικά μέρη όπως οι Δελφοί, ή για να επισκεφθούν κάποιο αστικό κέντρο της περιοχής. Πλέον ο Κορινθιακός έχει βγει εκτός προγραμματισμού. Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο πλήττεται και το Ιόνιο, καθώς σκάφη που βρίσκονται στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα, δεν διασχίζουν τον Κορινθιακό.

 

pelop.gr

Προηγούμενο Άρθρο

ΠΥΡΓΟΣ: Ήταν όμορφη η πόλη μας

Επόμενο Άρθρο

ΕΝΦΙΑ: Έρχονται τα “ραβασάκια”!

Σχετικά Άρθρα

Δεύτερη ευκαιρία με διαγραφές φόρων και προστίμων έως 75%
Οικονομία

Στο “μάτι” της ΑΑΔΕ μεταβιβάσεις ακινήτων και χρηματικών γονικών παροχών

6 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Πύργου: Αλλάζουν οι αντικειμενικές ακινήτων αλλά όχι αναδρομικά λέει το Υπουργείο
Οικονομία

Πώς και πότε μπορείτε να λάβετε επιδότηση για ανακαίνιση ακινήτων

4 Δεκεμβρίου 2025
Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα
Οικονομία

Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα

4 Δεκεμβρίου 2025
“Φωτιά” οι τιμές των ελληνικών τυριών – Μισό μεροκάματο για ένα κιλό!
Οικονομία

“Φωτιά” οι τιμές των ελληνικών τυριών – Μισό μεροκάματο για ένα κιλό!

2 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Πένθος για τον πρώην Δήμαρχο Πύργου. Έφυγε από την ζωή η μητέρα του
Τοπικά

Πένθος για τον πρώην Δήμαρχο Πύργου. Έφυγε από την ζωή η μητέρα του

7 Δεκεμβρίου 2025
Φωτιά σε αμάξι-Συχνό φαινόμενο το καλοκαίρι-Πως να προστατευθείτε
Τοπικά

Δ.Ελλάδα: 1.192 παραβάσεις του ΚΟΚ μέσα σε ένα μήνα

7 Δεκεμβρίου 2025
Σεισμική δόνηση αισθητή στην Ηλεία το βράδυ του Σαββάτου
Ελλάδα, Τοπικά

Σεισμική δόνηση αισθητή στην Ηλεία το βράδυ του Σαββάτου

6 Δεκεμβρίου 2025
Κουρούτα: Μετατέθηκε για την Τετάρτη 10/12 η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Καραβιού
Τοπικά

Κουρούτα: Μετατέθηκε για την Τετάρτη 10/12 η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Καραβιού

6 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
ΕΝΦΙΑ: Έρχονται τα “ραβασάκια”!

ΕΝΦΙΑ: Έρχονται τα "ραβασάκια"!

 Sexting και εφηβεία: Ένα εμπιστευτικό μήνυμα με άγνωστους παραλήπτες

Sexting και εφηβεία: Ένα εμπιστευτικό μήνυμα με άγνωστους παραλήπτες

Φιλοζωικός Σύλλογος  Κρεστένων: Άμεση ανάγκη για τροφές

Φιλοζωικός Σύλλογος  Κρεστένων: Άμεση ανάγκη για τροφές

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος