Ακολουθήστε μας:
Δευτέρα, 23 Μαΐου, 2022
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

ΕΛΜΕ Ηλείας: Καλεί σε απεργία για τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα

10 Μαΐου 2022
ΕΛΜΕ Ηλείας: Καλεί σε απεργία για τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα

Για τις εξετάσεις της λεγόμενης «ελληνικής PISA» που οργανώνει το ΥΠΑΙΘ

Το ΥΠΑΙΘ ανακοίνωσε ότι την Τετάρτη 18/05/22 θα διεξαχθούν σε εθνικό επίπεδο οι
εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές της Στ’ Δημοτικού και Γ ́ Γυμνασίου, η
επονομαζόμενη και ελληνική PISA. Οι εξετάσεις θα αφορούν στα γνωστικά αντικείμενα της
Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών και έχουν επιλεγεί 6.000 μαθητές σε όλη τη χώρα
από 300 Δημοτικά και 300 Γυμνάσια. Στο νομό μας τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
που έχουν επιλεχθεί είναι τα εξής: Γυμνάσιο Ν. Φιγαλείας, Γυμνάσιο με Λ.Τ. Καλλιθέας, Γυμνάσιο
Επιταλίου, Γυμνάσιο Βουνάργου, Γυμνάσιο Γαστούνης, Γυμνάσιο Βάρδας και Μουσικό
Βαρθολομιού.

Οι προθέσεις του ΥΠΑΙΘ για μια ακόμα φορά παρουσιάζονται «αγνές» και «άδολες». Το
έργο όμως είναι χιλιοπαιγμένο και πλέον έχουμε αρκετή πείρα τόσο από τις
«εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις» της χώρας μας αλλά και της ΕΕ και το πού οδηγούν
τέτοιου είδους εξετάσεις.

«Η ελληνική PISA συμπληρώνει τη δέσμη των μεταρρυθμίσεων του ΥΠΑΙΘ των τελευταίων
τριών ετών». Είναι δηλαδή ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιήσει το ΥΠΑΙΘ, προκειμένου να
προωθήσει τον αντιεκπαιδευτικό-αντιλαϊκό σχεδιασμό του.

«Η PISA είναι πνευματικό παιδί του ΟΟΣΑ και είναι ένα εργαλείο, προκειμένου οι βέλτιστες
πρακτικές που υπάρχουν στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ να γενικευτούν και να υιοθετηθούν
στα υπόλοιπα εκπαιδευτικά προγράμματα».

Η απάντηση του ΟΟΣΑ, της ΕΕ αλλά και της ελληνικής κυβέρνησης απέναντι στις
ανισότητες και στην αποτύπωσή τους στα αποτελέσματα των διαγνωστικών εξετάσεων,
είναι ο διαχωρισμός των μαθητών και η διοχέτευση αυτών που προέρχονται από τα πιο
χαμηλά κοινωνικά στρώματα σε σχολεία υποβαθμισμένα, με περιεχόμενο πιο προσιτό στο
επίπεδό τους, στο όνομα της «θετικής διάκρισης». Έχει αποδειχθεί σε όλες τις χώρες που
εφαρμόστηκε, ότι αυτή η τακτική λειτουργεί ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία για αυτούς τους
μαθητές: όχι μόνο δε βοηθά στη γνωστική ανάπτυξη αυτών των μαθητών , πολλώ δε μάλλον δε
λειαίνει τις ταξικές ανισότητες, όπως οι ίδιοι ευαγγελίζονται, αλλά τις παγιώνει.

Με τέτοιου είδους «διαγωνισμούς» η κυβέρνηση ανοίγει σήμερα το δρόμο ώστε, σε
συνδυασμό με την εφαρμογή της λεγόμενης «αξιολόγησης», να βαθμολογηθούν και να
κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία, να δημιουργηθουν σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικοί
πολλών ταχυτήτων.

Ξέρουμε πολύ καλά εμείς οι εκπαιδευτικοί ότι δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε τη δουλειά μας με τέτοιους όρους, η διδασκαλία δεν είναι ένα μονόπρακτο έργο που κρίνεται μέσα σε ένα δίωρο εξετάσεων, με ενιαίους ισοπεδωτικούς όρους, ανεξάρτητα από την κοινωνική προέλευση, τις συνθήκες διαβίωσης, την οικογενειακή κατάσταση των μαθητών που συμμετέχουν σε αυτές. Εμείς λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί αξιολογούμε τους μαθητές μας και τη δουλειά μας όχι ισοπεδωτικά, αλλά τον καθένα ξεχωριστά, με κάθε τρόπο: με τη συζήτηση, με δραστηριότητες ομαδικές ή ατομικές, ακόμα και με ένα γραπτό διαγώνισμα.

Αν το ΥΠΑΙΘ ήθελε πραγματικά να εξάγει αντικειμενικά αποτελέσματα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα θα αξιοποιούσε αυτά τα δεδομένα. Όμως οι στόχοι του είναι άλλοι. Οι εκπαιδευτικοί αποτιμούμε τα αποτελέσματα, βασανίζουμε τον εαυτό μας, συζητάμε με τους συναδέλφους μας
για το πώς θα γίνουμε καλύτεροι στη δουλειά μας, αλλά και το πώς θα βοηθήσουμε κάθε μαθητή
χωριστά με βάση και την κοινωνική του ένταξη.

Εμείς, οι εκπαιδευτικοί δε θέλουμε οι εξετάσεις να χρησιμοποιούνται για να διαχωρίζονται
οι μαθητές σε παιδιά και αποπαίδια, δε θέλουμε ένα σχολείο υποβαθμισμένο για τα παιδιά
των λαϊκών οικογενειών, ένα σχολείο που θα σηκώνει τεράστια εμπόδια απέναντι σε αυτά
τα παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν. Θέλουμε ένα σχολείο που να μορφώνει ολόπλευρα
όλους τους μαθητές, θα τους βοηθά να συγκροτήσουν την προσωπικότητά τους, θα τους δίνει τη
δυνατότητα να αναπτύξουν τα ταλέντα τους και να σπουδάσουν, όσοι το επιθυμούν, ανεξάρτητα
από την οικονομική κατάσταση της οικογένειάς τους.

Αυτό το σχολείο είναι εκ διαμέτρου αντίθετο με την πολιτική της κυβέρνησης τους σχεδιασμούς της ΕΕ, που υπηρέτησαν αδιαλείπτως όλες οι κυβερνήσεις, τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ, αλλά και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν, όπως η λεγόμενη αξιολόγηση και οι εξετάσεις τύπου PISA. Είναι χρέος μας απέναντι στους μαθητές μας να αντισταθούμε σε αυτό.
✔ Εδώ και τώρα απαιτούμε από ΥΠΑΙΘ να σταματήσει κάθε διαδικασία που σχετίζεται με τη
λεγόμενη «ελληνική PISA».
✔ Καλούμε τις ΟΛΜΕ/ΔΟΕ να κηρύξουν απεργία στις 18/5 για όλους τους εκπαιδευτικούς και
όχι μόνο για εκείνους των σχολείων που επιλέχθηκαν να γίνουν οι εξετάσεις PISA. Σε κάθε
περίπτωση η ΕΛΜΕ Ηλείας θα κηρύξει στάση εργασίας.
✔ Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να συνεδριάσουν και να απορρίψουν τη
συμμετοχή του σχολείου τους στον διαγωνισμό.
✔ Να γίνει κάλεσμα προς τους γονείς και μαθητές να μην αποδεχτούν τη συμμετοχή των
παιδιών τους και αυτά να απέχουν από τη συγκεκριμένη εξέταση.
✔ Να οργανώσουμε συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις έξω από τα σχολεία-PISA και κοινή
συγκέντρωση ΕΛΜΕ, ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ, γονιών, μαθητών.
✔ Οργανώνουμε καμπάνια πολύπλευρης ενημέρωσης και αντίστασης.
Τα σχέδια της κυβέρνησης να μείνουν στα χαρτιά!

Προηγούμενο Άρθρο

Επιμελητήριο Ηλείας: Ζητά περισσότερα μέτρα ενίσχυσης των επιχειρήσεων

Επόμενο Άρθρο

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΙΛΑΕΤΗΣ: Ο αγνός αγωνιστής-201 χρόνια θάνατο του Πύργιου οπλαρχηγού

Σχετικά Άρθρα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

23 Μαΐου 2022
Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου: Μετατέθηκε για την Πέμπτη 26/5 – Τα θέματα
Πολιτική

Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου: Μετατέθηκε για την Πέμπτη 26/5 – Τα θέματα

23 Μαΐου 2022
Γιάννης Πλεμμένος: Καλή Επιτυχία στους μαθητές που γράφουν εξετάσεις
Τοπικά

Γιάννης Πλεμμένος: Καλή Επιτυχία στους μαθητές που γράφουν εξετάσεις

23 Μαΐου 2022
Διονύσης Καλαματιανός στη Βουλή για τις εκτάσεις σε Κουτσοχέρα, Μουζάκι, Περιστέρι και Χειμαδιό: «Λύση τώρα για τους αγρότες κ. Υπουργέ»
Τοπικά

Διονύσης Καλαματιανός στη Βουλή για τις εκτάσεις σε Κουτσοχέρα, Μουζάκι, Περιστέρι και Χειμαδιό: «Λύση τώρα για τους αγρότες κ. Υπουργέ»

23 Μαΐου 2022
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Γιάννης Πλεμμένος: Καλή Επιτυχία στους μαθητές που γράφουν εξετάσεις
Τοπικά

Γιάννης Πλεμμένος: Καλή Επιτυχία στους μαθητές που γράφουν εξετάσεις

23 Μαΐου 2022
Διονύσης Καλαματιανός στη Βουλή για τις εκτάσεις σε Κουτσοχέρα, Μουζάκι, Περιστέρι και Χειμαδιό: «Λύση τώρα για τους αγρότες κ. Υπουργέ»
Τοπικά

Διονύσης Καλαματιανός στη Βουλή για τις εκτάσεις σε Κουτσοχέρα, Μουζάκι, Περιστέρι και Χειμαδιό: «Λύση τώρα για τους αγρότες κ. Υπουργέ»

23 Μαΐου 2022
Μιχάλης Κατρίνης : ’’Το ΠΑΣΟΚ επέστρεψε, αλλάζει, πρωταγωνιστεί, νικά’’
Νέα

Μιχάλης Κατρίνης : ’’Το ΠΑΣΟΚ επέστρεψε, αλλάζει, πρωταγωνιστεί, νικά’’

23 Μαΐου 2022
Σιδηροδρομικός σταθμός Πύργου: Σχεδιάζεται ανάπλαση του χώρου
Τοπικά

Σιδηροδρομικός σταθμός Πύργου: Σχεδιάζεται ανάπλαση του χώρου

23 Μαΐου 2022
Επόμενο Άρθρο
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΙΛΑΕΤΗΣ: Ο αγνός αγωνιστής-201 χρόνια θάνατο του Πύργιου οπλαρχηγού

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΒΙΛΑΕΤΗΣ: Ο αγνός αγωνιστής-201 χρόνια θάνατο του Πύργιου οπλαρχηγού

Το ΚΔΑΠ μεΑ «ΗΛΙΑΝΘΟΣ» στο 1ο RUN PYRGOS

Το ΚΔΑΠ μεΑ «ΗΛΙΑΝΘΟΣ» στο 1ο RUN PYRGOS

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας

Το ανέκδοτο της ημέρας

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!