Σε κάποιες νέες αλλαγές των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο τμήμα του δρόμου που θα συνδέσει την πόλη με την Ολυμπία οδό προχωρά ο Δήμος Ήλιδας. Μετά από αίτημα των κατοίκων της οδού Οινομάου, θα επιτρέπεται τελικά η εκ περιτροπής στάθμευση στη συγκεκριμένη οδό, ενώ πριν δεν επιτρεπόταν καθόλου.
“Υπεβλήθη αρχικά σχετικό αίτημα στο Δήμο ο οποίος έπειτα το διαβίβασε στους στους μελετητές με την πρόταση μην υπάρξει πλήρης απαγόρευση στάθμευσης επί της Οινομάου» ανέφερε ο δήμαρχος Χρ. Χριστοδουλόπουλος. Ενώ μέχρι να υλοποιηθεί η εργολαβία της περιμετρικής οδού, όπως επισημαίνει ο ίδιος, προχωρά την συγκεκριμένη λύση με την απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων από το συγκεκριμένο σημείο.
Οι ρυθμίσεις
Σύμφωνα με τη νέα τροποποιημένη μελέτη περί προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για τη σύνδεση της Αμαλιάδας με την Ολυμπία Οδό, προβλέπονται τα εξής;
• εναλλάξ απαγόρευση στάθμευσης ανά μηνά (μόνο/ζυγό) και στις δυο κατευθύνσεις στην οδό Οινομάου από την οδό Ευαγγελιστρίας έως την οδό Ξυδιά
• απαγόρευση στάσης και στάθμευσης και στις δυο κατευθύνσεις στην οδό Ευαγγελιστρίας από την οδό Οινομαου εως την οδό Κολοκοτρώνη
• αντιδρόμηση της οδού Πύρρωνος στο τμήμα της από την οδό Φραγκαβίλας έως την οδό Οινομάου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την ημέρα συζήτησης του συγκεκριμένου θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο ομάδα κατοίκων κατέθεσε την ένσταση της για τη γενικότερη κυκλοφοριακή ρύθμιση που ετοιμάζεται, τονίζοντας ότι όλη η κυκλοφορία από τη σύνδεση με την Ολυμπία οδό θα «πέφτει» σε πολυσύχναστη περιοχή όπου υπάρχουν σχολεία. Η επιτροπή κατοίκων αντιδρά στη σύνδεση της πόλης μέσω οδών του αστικού ιστού και αναφέρει χαρακτηριστικά σε κείμενό της: “Οργανώνουμε τον αγώνα μας για να αποτρέψουμε την απόφαση της Δημοτικής Αρχής, παλιάς και νέας αφού μαζί την ψήφισαν, να δημιουργήσουν, χωρίς να υπάρχει καμία πραγματική υποδομή και δυνατότητα, είσοδο και έξοδο για την Ν.Ε.Ο. Πατρών-Πύργου χρησιμοποιώντας τις οδούς Καλαβρύτων, Πύρρρωνος, Οινομάου, Ευαγγελιστρίας και Ξυδιά, με κόστος την ποιότητα ζωής μαςκαι με σημαντικούς κινδύνους για την ζωή και την σωματική ακεραιότητά μας. Με την απόφαση αυτή, μετατρέπουν τους δρόμους που είναι στην καρδιά του οικιστικού ιστού της πόλης, που δεν είναι σχεδιασμένοι να δέχονται βαριά κυκλοφορία αλλά να εξυπηρετούν τους κατοίκους στις γειτονιές, που λειτουργούν σχολεία με συνεχή διέλευση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, σε «αρτηρίες» υψηλής επικινδυνότητας του αυτοκινητόδρομου, με αυξημένη κίνηση οχημάτων και έντονη όχληση”.
Επιπλέον ο κ. Χριστοδουλόπουλος, εισηγήθηκε την υποβολή αιτήματος προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, για την τοποθέτηση φαναριών, τόσο εντός της Αμαλιάδας και συγκεκριμένα στη διασταύρωση της οδού Καλαβρύτων με την Οινομάου, δεδομένης της μεγάλης κυκλοφοριακής κίνησης που προβλέπεται λόγω της λειτουργίας τού νέου αυτοκινητόδρομου, όσο και στην υπάρχουσα εθνική οδό, στο ύψος της διασταύρωσης της Ροβιάτας.


















