Η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος έχει ξεπεράσει, πλέον, το 77% δήλωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας στο 13ο Συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης (RGC), που διοργανώνει η εφημερίδα «Πελοπόννησος».
Ο κ. Δήμας, πραγματοποίησε νωρίτερα (14/5) αυτοψία σε εργοτάξια κατασκευής του αυτοκινητόδρομου μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλο, όπου ενημερώθηκαν για την εξέλιξη των εργασιών σε όλο το μήκος των εργολαβιών και όπως τόνισε: «Η πρόοδος υλοποίησης του έργου έχει ξεπεράσει πλέον το 77% και οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς».
Στη συνέχεια, ο κ. Δήμας μίλησε στο Συνέδριο Regional Growth, όπου ερωτηθείς σχετικά με την πρόοδο κατασκευής του αυτοκινητόδρομου, δήλωσε:
«Το Πάτρα – Πύργος, αυτή τη στιγμή, είναι, ίσως, η πιο άμεση προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Είχα τη δυνατότητα να πραγματοποιήσω ακόμα μια αυτοψία, σήμερα, ξεκινώντας από τον Πύργο. Ο σχεδιασμός είναι τα 65 πρώτα χιλιόμετρα, ξεκινώντας από τον Πύργο και πηγαίνοντας βόρεια να παραδοθούν έως τις 31 Ιουλίου. Τα υπόλοιπα 10 χλμ., φτάνοντας μέχρι την Πάτρα έως το τέλος Νοεμβρίου. Αυτή τη στιγμή η συνολική ωριμότητα του έργου είναι στο 77%. Κάποια τμήματα είναι στο 97%, δηλαδή λείπουν οι πινακίδες ή η περίφραξη. Σε κάποια τμήματα χρειάζεται λίγη περισσότερη δουλειά, αλλά οι ανάδοχοι είναι αισιόδοξοι ότι στις 31 Ιουλίου θα παραδοθεί κανονικά στην κυκλοφορία». «Όσον αφορά στα διόδια του τελευταίου τμήματος του Πάτρα – Πύργος, για πρώτη φορά θα έχουμε αναλογικά διόδια. Θεωρώ ότι είναι ένα πολύ σημαντικό πρώτο πιλοτικό βήμα. Βεβαίως ο στόχος είναι, διότι υπάρχει πλέον και η νέα τεχνολογία που διευκολύνει παρά πολύ, να δούμε πώς μπορούμε να το επεκτείνουμε. Αυτό είναι κάτι το οποίο μακροπρόθεσμα – δεν μπορώ να το θέσω χρονικά αυτή τη στιγμή, αλλά είναι για εμένα παρά πολύ σημαντικό- θα πρέπει να επεκταθεί στο σύνολο των αυτοκινητόδρομων στη χώρα», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
– Ερωτηθείς για τον οδικό άξονα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, ο κ. Δήμας απάντησε: «Είναι στον σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Κυβέρνησης. Μελετάμε κάποιες εναλλακτικές και εφόσον παραδώσουμε τα πρώτα 65 χλμ. του Πάτρα – Πύργος θα μπορέσουμε να συζητήσουμε συγκεκριμένα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε τον σχεδιασμό μας».















