Ακολουθήστε μας:
Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου, 2021
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result
Home Ελλάδα

Το 2017 παραδίδονται στην κυκλοφορία οι τέσσερις μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι

9 Ιανουαρίου 2017
Το 2017 παραδίδονται στην κυκλοφορία οι τέσσερις μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι
ShareTweetPin

Χρονιά παράδοσης των μεγάλων αυτοκινητόδρομων είναι το 2017. Μπορεί στη συνείδηση του κόσμου οι πολυετείς καθυστερήσεις στα έργα να κλόνισαν την αξιοπιστία των εξαγγελλόμενων χρονοδιαγραμμάτων, ωστόσο πλέον δεν υπάρχει απολύτως κανένα περιθώριο επέκτασης των χρονοδιαγραμμάτων. Σχεδόν το σύνολο των δρόμων θα παραδοθεί στην κυκλοφορία έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ τα μικρά εναπομείναντα τμήματα θα ολοκληρωθούν τον Αύγουστο.

Οι αυτοκινητόδρομοι πρέπει να παραδοθούν λειτουργικά έως τις 31 Μαρτίου και όποιες εργασίες απομείνουν έως τα τέλη Αυγούστου.Πώς θα παραδοθούν, λοιπόν, οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι;

Ολυμπία Οδός

Εως το τέλος Μαρτίου θα δοθεί στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος Κορίνθου – Πάτρας (στην πραγματικότητα, το τμήμα από Ξυλόκαστρο έως Πάτρα, καθώς το τμήμα Κορίνθου – Κιάτου – Ξυλοκάστρου ήδη παραδόθηκε τους προηγούμενους μήνες). Απομένουν τέσσερα σημεία: στην περιοχή Καμάρι (ανάμεσα στο Ξυλόκαστρο και στο Δερβένι), όπου η κατασκευή καθυστέρησε λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων. Στην περιοχή Καμάρες (στο τμήμα Αιγίου – Παναγοπούλας), όπου καθυστέρησε η απαλλοτρίωση 500 μέτρων. Και στην περιοχή Αραχωβίτικων, που καθυστέρησε επίσης από απαλλοτριώσεις, στο τμήμα Παναγοπούλας – Ρίου. Οι εργασίες στα τρία σημεία θα ολοκληρωθούν το αργότερο έως το τέλος Αυγούστου. Εως τότε η κυκλοφορία στα συγκεκριμένα σημεία θα διεξάγεται με τη βοήθεια τοπικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (λ.χ. στενώσεις, χρήση μόνο ενός ρεύματος κυκλοφορίας).

Η Ολυμπία Οδός είναι ο μόνος από τους τέσσερις παραχωρημένους αυτοκινητόδρομους στον οποίο επιτράπηκε να παραδώσει ένα τμήμα αργότερα από τον Αύγουστο. Πρόκειται για τον κόμβο του Ρίου, στον οποίο θα λειτουργήσει τον Μάρτιο το ρεύμα από Αθήνα προς τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου (και το αντίθετο), ενώ τα υπόλοιπα (προς Πάτρα, Ρίο) θα κατασκευαστούν μέχρι το τέλος του έτους.

Ιονία Οδός

Η εικόνα στον αυτοκινητόδρομο Αντιρρίου – Ιωαννίνων δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά το τελευταίο έτος, χάρη και στις… μισθώσεις γης από την ίδια την ΤΕΡΝΑ (1.746 στρέμματα από 363 ιδιοκτήτες). Τα προβλήματα παραμένουν σε τρία σημεία, όπου καθυστέρησαν οι απαλλοτριώσεις: Στα πρώτα δέκα χιλιόμετρα του έργου, στην περιοχή Ρίζας, πριν από τη σήραγγα της Κλόκοβας. Στην περιοχή Κρίκελλου (105-108ο χλμ.), όπου τα κακά εδάφη περιορίζουν τις δυνατότητες επιτάχυνσης των εργασιών (το πιθανότερο είναι η κυκλοφορία για 3 χλμ. να διοχετεύεται στον ένα κλάδο). Και στην περιοχή του στρατοπέδου Παπαγεωργίου (185-187ο χλμ.), όπου ακόμα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις. Να σημειωθεί ότι τον Μάρτιο δεν θα παραδοθεί στην Ιονία Οδό κανένας από τους 5 σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) του άξονα, ωστόσο καταβάλλεται προσπάθεια να λειτουργούν τουλάχιστον επαρκή πρατήρια καυσίμων, ώστε να μην επαναληφθούν φαινόμενα… Εγνατίας Οδού.

Ε65

Το τμήμα Ξυνιάδας – Τρικάλων θα παραδοθεί στο τέλος Μαρτίου στο σύνολό του. Στα πρώτα 5 χλμ. του τμήματος, ωστόσο, η κυκλοφορία ενδέχεται να εξυπηρετείται για κάποιους μήνες ακόμα από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας, καθώς οι εργασίες καθυστέρησαν να ξεκινήσουν.

Τέμπη – Πλαταμώνας

Μπορεί η συμφωνία αποζημίωσης της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου να αναμένεται από ημέρα σε ημέρα… τους τελευταίους μήνες, ωστόσο οι σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα θα παραδοθούν και αυτές έως τα τέλη Μαρτίου. Εως τον Αύγουστο θα ολοκληρωθούν και οι τελευταίες εργασίες στο βόρειο κομμάτι του παραχωρημένου άξονα Ραχών Φθιώτιδας – Κλειδιού Ημαθίας (νέες γέφυρες Αιγινίου και Κορινού Πιερίας).

Κατασκευαστικές υποχρεώσεις

Εκτός από τα νέα οδικά τμήματα που πρέπει να δοθούν στην κυκλοφορία έως το τέλος Μαρτίου, οι παραχωρησιούχοι έχουν και κάποιες άλλες κατασκευαστικές υποχρεώσεις που πρέπει να ολοκληρωθούν. Οι σημαντικότερες εντοπίζονται στο τμήμα Μεταμόρφωσης – Σκάρφειας (της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας), ευθύνης της Νέας Οδού. Τρεις είναι οι βασικές εκκρεμότητες:
 

1. Η βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών μιας από τις στροφές της Υλίκης (89ο-91ο χλμ.). Το πρόβλημα λύθηκε μέσα στο 2016 και το τμήμα θα παραδοθεί μέχρι τον Μάρτιο.

2. Η κατασκευή σταθμού εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ) στην περιοχή Αταλάντης. Αρχικά είχε προκριθεί η κατασκευή ΣΕΑ στο Μαρτίνο και στην Αρκίτσα. Ομως, επειδή η αδειοδότηση καθυστερούσε, προκρίθηκε η λύση της κατασκευής ΣΕΑ στην Αταλάντη, σε ήδη απαλλοτριωμένο τμήμα. Στόχος της κοινοπραξίας είναι το ΣΕΑ να λειτουργήσει τον Μάρτιο.

3. H κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Η κατασκευή τους δεν έχει ξεκινήσει, καθώς το υπουργείο Υποδομών δείχνει να προτιμά να χρεώνει τον προϋπολογισμό με αποζημιώσεις για τη μη λειτουργία τους, παρά να αντιμετωπίσει τις αντιδράσεις και το πολιτικό κόστος από τη λειτουργία τους.

kathimerini.gr

ShareTweetPin
Προηγούμενο Άρθρο

Οι εφημερίες σε Πύργο – Αμαλιάδα – Νομός Ηλείας (08/01)

Επόμενο Άρθρο

ΠΑΟ Βάρδας: Πήρε Μ. Μητρόπουλο – Ετοιμάζεται για Παναργειακό την Κυριακή

Σχετικά Άρθρα

Σταματίνα Τσιμιτσιλή: Το τέταρτο παιδί και ο λόγος που θα καβγαδίσει με τον Θέμη Σοφό
Life Style

Σταματίνα Τσιμιτσιλή: Το τέταρτο παιδί και ο λόγος που θα καβγαδίσει με τον Θέμη Σοφό

20 Ιανουαρίου 2021
Επιστρεπτέα προκαταβολή: Έρχεται ο 5ος κύκλος, ελάχιστο ποσό επιδότησης τα 1000 ευρώ
Ελλάδα

Συντάξεις Φεβρουαρίου: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή τους – Ποιοι πληρώνονται πρώτοι

20 Ιανουαρίου 2021
Το κρυφό παλάτι του Βλαντιμίρ Πούτιν αξίας 1,3 δισ. -Ολόκληρη πολιτεία, με δικό του λιμάνι, εκκλησία και… μπάρες pole dancing [βίντεο]
Life Style

Το κρυφό παλάτι του Βλαντιμίρ Πούτιν αξίας 1,3 δισ. -Ολόκληρη πολιτεία, με δικό του λιμάνι, εκκλησία και… μπάρες pole dancing [βίντεο]

20 Ιανουαρίου 2021
Πέθανε ο Μάκης Μαϊλης μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ
Ελλάδα

Πέθανε ο Μάκης Μαϊλης μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ

20 Ιανουαρίου 2021
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Το κρυφό παλάτι του Βλαντιμίρ Πούτιν αξίας 1,3 δισ. -Ολόκληρη πολιτεία, με δικό του λιμάνι, εκκλησία και… μπάρες pole dancing [βίντεο]
Life Style

Το κρυφό παλάτι του Βλαντιμίρ Πούτιν αξίας 1,3 δισ. -Ολόκληρη πολιτεία, με δικό του λιμάνι, εκκλησία και… μπάρες pole dancing [βίντεο]

20 Ιανουαρίου 2021
Πέθανε ο Μάκης Μαϊλης μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ
Ελλάδα

Πέθανε ο Μάκης Μαϊλης μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ

20 Ιανουαρίου 2021
Τζο Μπάιντεν: Μια ιστορική ορκωμοσία – Πρόεδρος σε μια δύσκολη εποχή – Όλα όσα έγιναν
Κόσμος

Τζο Μπάιντεν: Μια ιστορική ορκωμοσία – Πρόεδρος σε μια δύσκολη εποχή – Όλα όσα έγιναν

20 Ιανουαρίου 2021
Δήμος Ήλιδας: Στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών ο δήμαρχος Γ. Λυμπέρης – Αντιδήμαρχος Διοικητικών ο Χ. Παλυβός
Τοπικά

Δήμος Ήλιδας: Στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών ο δήμαρχος Γ. Λυμπέρης – Αντιδήμαρχος Διοικητικών ο Χ. Παλυβός

20 Ιανουαρίου 2021
Επόμενο Άρθρο
ΠΑΟ Βάρδας: Πήρε Μ. Μητρόπουλο – Ετοιμάζεται για Παναργειακό την Κυριακή

ΠΑΟ Βάρδας: Πήρε Μ. Μητρόπουλο - Ετοιμάζεται για Παναργειακό την Κυριακή

Ηλεία: Τρεις εξ αναβολής αγώνες την Τετάρτη (Α2 και Γ’) – Προσεχώς οι υπόλοιποι

Ηλεία: Τρεις εξ αναβολής αγώνες την Τετάρτη (Α2 και Γ') - Προσεχώς οι υπόλοιποι

Α1 Ηλείας: 11 στις 18 ομάδες άλλαξαν τεχνικό – Φερέτος αντί Δανίκα στο Βαρθολομιό

Α1 Ηλείας: 11 στις 18 ομάδες άλλαξαν τεχνικό – Φερέτος αντί Δανίκα στο Βαρθολομιό

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Να μην ξαναεμφανιστεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Ηλεία Οικονομία
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

Cookie Διάρκεια Χρήση
_ga 2 Έτη Αναγνώριση χρηστών
_gid 24 Ώρες Αναγνώριση χρηστών
_gat 1 Λεπτό Ρύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!