“THE WARRIOR’S GATE”
Κυνηγώντας τα δισεκατομμύρια γουάν που είναι έτοιμα να επενδυθούν στη μεγάλη οθόνη, όχι μόνον το Χόλιγουντ αλλά και Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι αναζητούν όλο και πιο συντονισμένα την κινηματογραφική τύχη τους στις κινέζικες συμπαραγωγές. Έτσι ο Γάλλος μετρ του είδους Λικ Μπεσόν γράφει κι επιβλέπει ως παραγωγός μια αγγλόφωνη νεανική φαντασία στην οποία ένας Αμερικανός έφηβος, εξπέρ στα βιντεοπαιχνίδια, μεταφέρεται μαγικά στην αρχαία Κίνα, όπου καλείται να σώσει μια όμορφη πριγκίπισσα κι ένα ολόκληρο βασίλειο από έναν βάρβαρο άρχοντα. Αφέλεια, θέαμα, μαγεία και ρομάντζο συνθέτουν μια ανώδυνη και υπερβολικά κωμική περιπέτεια που σπάει ρεκόρ αυθαιρεσιών, απευθυνόμενη αποκλειστικά σε τινέιτζερ, κυρίως της ασιατικής ηπείρου, καθώς η χώρα μας είναι η πρώτη εκτός Άπω Ανατολής όπου προβάλλεται η ταινία.
“FIFTY SHADES DARKER”
Η Αναστάζια (Άνα) Στιλ (Ντακότα Τζόνσον) αποκαρδιωμένη από τα σκοτεινά μυστικά του πληγωμένου συναισθηματικά νεαρού επιχειρηματία Κρίστιαν Γκρέι (Τζέιμι Ντόρναν), έχει διακόψει τη σχέση τους κι έχει ξεκινήσει μια καινούρια καριέρα σ’ έναν εκδοτικό οίκο, έχοντας να αντιμετωπίσει και την έντονη πολιορκία του προϊσταμένου της. Όμως, ο πόθος της για τον Γκρέι κυριαρχεί ακόμα σε κάθε της σκέψη κι έτσι, όταν εκείνος προσπαθεί να δελεάσει την Άνα για να επιστρέψει στη ζωή του, προτείνοντάς της μια νέα συμφωνία, εκείνη δεν μπορεί να του αντισταθεί.
“ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΣ (SPLIT)“
Ο σεναριογράφος, σκηνοθέτης και παραγωγός Μ. Νάιτ Σιάμαλαν επιστρέφει στον παλιό, καλό του εαυτό (Η Έκτη Αίσθηση, Άφθαρτος) με ένα θρίλερ για γερά νεύρα που η εφημερίδα The Guardian ήδη χαρακτήρισε ως «υποδειγματική μίξη Χίτσκοκ και τρόμου».
Ο Τζέιμς Μακ Αβόι στο ρόλο του Κέβιν, ενός νεαρού που πάσχει από διασχιστική διαταραχή προσωπικότητας με αποτέλεσμα να έχει 23 διαφορετικές και τελείως διακριτές μεταξύ τους προσωπικότητες. Όταν μια από τις 23 προσωπικότητές του κυριαρχεί, απάγει και φυλακίζει σε ένα σκοτεινό, υπόγειο δωμάτιο, τρία νεαρά κορίτσια και τότε, μια 24η, κρυμμένη προσωπικότητα, όμοια με τέρας, ετοιμάζεται να ξεπροβάλλει και έτσι να κλείσει τον κύκλο της απόλυτης παράνοιας.












