Με ένα κλικ ή 10 ψηφία στο τηλέφωνο, ο κάτοικος του Δήμου Τρικκαίων μπορεί πλέον να εξυπηρετηθεί για φωτισμό, καθαριότητα, πράσινο, επισκευή υποδομών. Και με τον ίδιο τρόπο, να έχει ένα πιστοποιητικό στην πόρτα του σπιτιού του!
Το γνωστότερο και ως «20000» αποτελεί τη βασική τηλεφωνική και ηλεκτρονική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών που κατοικούν στον Δήμο Τρικκαίων. Σε συνδυασμό με το delivery πιστοποιητικών και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, ο πολίτης διαπιστώνει βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η «Γραμμή Δημότη» με βάση τα στοιχεία,
– έχει εξυπηρετήσει 5.095 πολίτες, από τους 7.486 που απευθύνθηκαν σε αυτή
– έχει επιλύσει το 93,95% των αιτημάτων για ηλεκτροφωτισμό εντός του 2017
– ικανοποιεί τα μισά περίπου αιτήματα (41,3%) σε διάστημα μικρότερο της εβδομάδας
– έχει προωθήσει την αποκομιδή 1.856 ογκωδών απορριμμάτων
– έχει επιλύσει 2.459 αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
– έχει συμβάλλει στην αύξηση κατά 34 και 44 φορές αντιστοίχως, των αιτημάτων για επίλυση θεμάτων συντήρησης υποδομών και πρασίνου
– μειώθηκε κατά 96,5% ο χρόνος απόκρισης στα αιτήματα για ηλεκτροφωτισμό
– επιλύθηκε το 81,05% των αιτημάτων για θέματα πρασίνου το 2016
– λιγότερα αιτήματα πλέον επιλύονται σε διάστημα άνω του 15ημέρου: από το 57,4% του 2015 στο 40,5% του 2017 – και μάλιστα για περισσότερα αιτήματα
Φυσικά, υπάρχουν και θέματα καθυστερήσεων, μη ολοκληρωμένων παρεμβάσεων και ανάγκης να αυτοματοποιηθεί περισσότερο η διαδικασία λειτουργίας της «Γραμμής Δημότη».
Για τον λόγο αυτόν, έχει ήδη γίνει μια τεράστια προεργασία στον τομέα της διασύνδεσης των υπηρεσιών. Κάτι που αποτελεί Λυδία λίθο για την υλοποίηση του προγράμματος βελτίωσης της καθημερινότητας.
Η υπηρεσία λειτουργεί ατύπως από τα τέλη του 2015. Στη διάρκεια του 2016 έγιναν συγκεκριμένες προσπάθειες για να συντονιστούν οι υπηρεσίες, να ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό πρόγραμμα, να καθοριστούν αρμοδιότητες, να αντιμετωπιστούν δυσλειτουργίες, να γίνουν δοκιμές. Πλέον, από το πρώτο εξάμηνο του 2017, η υπηρεσία είναι σε ανάπτυξη και, με τη συμβολή της τεχνολογίας, εξυπηρετεί τους πολίτες.
Πώς λειτουργεί
Ο Δήμος Τρικκαίων αντικατέστησε το παλιότερο – και από τα πρώτα στη χώρα – πρόγραμμα εξυπηρέτησης «Δημοσθeνης», με το «20000».
Στο πρόγραμμα συνδυάζονται η τηλεφωνική και η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, με στόχο την κατά δυνατόν αμεσότερη, συντομότερη και ουσιαστικότερη παρέμβαση στα αιτήματα των πολιτών.
Η λειτουργία είναι απλή. Η αρμόδια υπάλληλος καταχωρεί το αίτημα ανά κατηγορία, ανά αρμόδια διεύθυνση και το «χρεώνει» στον αρμόδιο προϊστάμενο, ο οποίος ενημερώνεται συνεχώς για προσθήκη νέων αιτημάτων.
Ακολούθως, και αναλόγως της πορείας του αιτήματος, αλλάζει χρώμα η ένδειξη που το συνοδεύει στην οθόνη, μέχρι να γίνει πράσινο, κάτι που σημαίνει ότι επιλύθηκε. Μάλιστα, όλη η πορεία του αιτήματος είναι δημοσίως ορατή από τον κάθε πολίτη, στην αίθουσα ελέγχου (control room) του Smart Trikala, στην είσοδο του Δημαρχείου Τρικκαίων.
Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.