Έφθασε ο Μάρτης του 2017 και δεν υπάρχει ορατή πρόβλεψη για την υπογραφή συμβάσεων και έναρξη εργασιών, στον “δρόμο καρμανιόλα” Πατρών – Πύργου” .
Έχουμε λοιπόν:
– Όλα δείχνουν ότι μετά τις πιέσεις και παρεμβάσεις των παραγόντων της Αχαΐας, για το τμήμα Μιντιλόγλι- Κάτω Αχαΐα, έχει επιλεγεί νέα χάραξη, χωρίς να έχει γίνει οποιαδήποτε προετοιμασία για κάτι τέτοιο.
– Η κατάτμηση του έργου σε οκτώ (8) εργολαβίες δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα γίνει δεκτή και θα εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Άλλωστε η κατάτμηση των έργων, όπως είναι γνωστό, απαγορεύεται ρητά και από την Εθνική νομοθεσία.
– Το έργο αυτό επιλέχτηκε να αποτελέσει «το πειραματόζωο», για τέτοιες περιπτώσεις ή συνδέεται με τον Καλογρίτσα και το σκάνδαλο της Τράπεζας Αττικής;;;
– Γενικά όλες οι ενέργειες είναι αποσπασματικές και δεν έχουν ολοκληρωμένη μορφή, ούτε σαφή χρονικό ορίζοντα, ενώ βρίσκονται έξω από κάθε χρονοδιάγραμμα , όπως αυτό εξαγγέλλεται εδώ και χρόνια.
Ο Καλογρίτσας ζητούσε με απειλές επιπλέον δάνεια από την Attica Bank
Επιπρόσθετη χρηματοδότηση και μάλιστα με πιεστικό τρόπο, ζητούσε από την Attica bank η εταιρία Τοξότης Α.Ε. του ομίλου Καλογρίτσα, παρά το σάλο που ξεσήκωσε ο πακτωλός δανειοδοτήσεων με ανύπαρκτες εξασφαλίσεις.
Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, στις 24 Ιανουαρίου η οικογένεια Καλογρίτσα ζήτησε επιπλέον δάνειο.
Το συγκεκριμένο αίτημα, πραγματοποιήθηκε λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η προθεσμία για την υποβολή προσφορών για το τέταρτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα Πύργος, για το οποίο, όπως και τα τρία προηγούμενα, κηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος η εταιρεία Τοξότης.
Η τράπεζα Αττικής αναγκάστηκε να απαντήσει με μία οργισμένη επιστολή – την οποία έχει στη διάθεση του ο σταθμός μας – στην οποία γίνεται λόγος ακόμη και για απειλές σε βάρος στελεχών της.
Στην επιστολή, που έχει αποδέκτες τον Χρήστο Καλογρίτσα και τον γιο του Γιάννη, η Attica bank μεταξύ άλλων υπενθυμίζει πως ο λογαριασμός της σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υπερβεί τα 108 εκατομμύρια ευρώ, αλλά και ότι θα πρέπει να έχει μειωθεί σε 100 εκατομμύρια ευρώ κατ’ ελάχιστον έως το τέλος του 2017.
Η τράπεζα μάλιστα ρωτά τους Χρήστο και Γιάννη Καλογρίτσα με ποια λογική στέλνουν απειλητικά και απαράδεκτα μηνύματα και επιστολές στα στελέχη της, ενώ απευθύνει αυστηρή προειδοποίηση σε ό,τι αφορά τα δημόσια έργα που έχει αναλάβει η εταιρία Τοξότης, λέγοντας ότι αν δεν είναι σε θέση να τα φέρει εις πέρας, η τράπεζα θα επιδιώξει να τα αναλάβουν άλλοι αξιόπιστοι φορείς.
Ακόμα, η Attica bank διερωτάται πως η εταιρία είναι έτοιμη να σπαταλήσει δεκάδες εκατομμύρια σε επιχειρήσεις ΜΜΕ και δεν τοποθετεί τα κεφάλαια αυτά στον Όμιλο των τεχνικών επιχειρήσεων για να τις καταστήσει ενήμερες και αξιόχρεες.
Συνεχείς εξαγγελίες για το έργο από διαφορετικές κατά περιόδους Κυβερνήσεις: ΠΑΣΟΚ, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Παρόντες και χειροκροτητές ΟΛΟΙ σχεδόν οι τοπικοί “Αρχοντες”: Βουλευτές, Περιφερειάρχης, Αντιπεριφερειάρχες, Δήμαρχοι, υποψήφιοι Δήμαρχοι, Επιμελητήριο κλπ. Όλοι που τώρα μένουν μουγκοί στην “ψυχοραγία” του έργου.
Ας θυμηθούμε με φωτογραφίες κάποιες από τις εξαγγελίες και τους συμμετέχοντες χειροκροτητές:
[[{“type”:”media”,”view_mode”:”media_original”,”fid”:”145174″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”448″,”typeof”:”foaf:Image”,”width”:”598″}}]]
[[{“type”:”media”,”view_mode”:”media_original”,”fid”:”145172″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”400″,”typeof”:”foaf:Image”,”width”:”600″}}]]
[[{“type”:”media”,”view_mode”:”media_original”,”fid”:”145178″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”400″,”typeof”:”foaf:Image”,”width”:”600″}}]]
(Φωτο από διαχρονικές εξαγγελίες για τον δρόμο Πάτρα – Πύργος με την συμμετοχή όλων των τοπικών παραγόντων )
Ο καιρός να περνάει, και το έργο απλά δημοπρατείται αλλά ποτέ δεν συμβασιοποιείται και δεν ξεκινά. Απλά χρόνο να κερδίζουμε.
Μέχρι να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί το έργο το 2050, το 2060, το 2070 κλπ μπορείτε να «κάνετε το σταυρό σας» και να κυκλοφορείτε σε έναν «Εθνικό» δρόμο:
- Με δώδεκα (12) φωτεινούς σηματοδότες, σε διαδρομή ενενήντα (90) χιλιομέτρων, δηλαδή κατά μέσω όρο κάθε 7,5 χιλιόμετρα.
- Με όριο ταχύτητας 60 χλμ την ώρα!!! στην μισή περίπου διαδρομή του.
- Μ ε εκατοντάδες ισόπεδες μικρές και μεγάλες διασταυρώσεις.
- Με πεζούς και ποδηλάτες να κυκλοφορούν στο οδόστρωμα
- Με ανύπαρκτο φωτισμό, ακόμα και στις πιο επικίνδυνες διασταυρώσεις.
- Με πλήθος γεωργικά μηχανήματα να κινούνται στο οδόστρωμα.
- Με τεράστιες λακκούβες και κατεστραμμένο ασφαλτοτάπητα.
- Με ανύπαρκτη διαγράμμιση που έχει προ πολλού ξεθωριάσει.(μάλλον γίνεται με ασβέστη)
- Με ελλιπέστατη σήμανση ακόμα και στα πιο επικίνδυνα σημεία του.
- Με δεκάδες νταλίκες να πηγαινοέρχονται μέρα και νύκτα.
- Με όλη την κίνηση των νησιών του Ιονίου Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς και Ιθάκης να εξυπηρετείται από το δρόμο αυτό, με προδιαγραφές κατώτερες από έναν από Δημοτικό δρόμο.
Και το κύριο ερώτημα είναι:
Υπάρχουν υπεύθυνοι και ηθικοί αυτουργοί για τους δεκάδες θανάτους που έχουν συμβεί και συμβαίνουν στον “δρόμο καρμανιόλα”;;;