Τον προσεχή Μάιο, το νωρίτερο, εκτιμούν στην αγορά των κατασκευών ότι θα υπάρχει η πρώτη ένδειξη από την πλευρά των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφορικά με την τύχη του αυτοκινητοδρόμου Πάτρας – Πύργου.
Μετά έξι μήνες, το υπ. Υποδομών ήρθε σε συμφωνία με την κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού προκειμένου να επιστρέψει σε εκείνη το έργο και να συμβάλει και με δικά της κεφάλαια στην κατασκευή του ως ενιαίου, ακυρώνοντας τις υφιστάμενες συμβάσεις, που είχαν υπογραφεί με βάση τον σχεδιασμό της προηγούμενης κυβέρνησης.
Το σχετικό σχέδιο υποβλήθηκε πρόσφατα στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ε.Ε.
Σε περίπτωση, πάντως, που το πλάνο απορριφθεί, το plan B του υπουργείου αφορά την επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού από την αρχή, επίσης ως ενιαίου, κάτι βέβαια που μεταφράζεται σε νέες πολύμηνες καθυστερήσεις.
Στο μεταξύ, βέβαιες είναι και οι δικαστικές προσφυγές από εργολάβους που εκτελούν εργασίες τους τελευταίους μήνες και μάλιστα, όπως καταγγέλλουν, δεν πληρώνονται από το υπουργείο.