Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Δυτική Ελλάδα: Το ταξίδι με Ολυμπία και Ιόνια οδό χιλιόμετρο-χιλιόμετρο! Πόση ώρα θα διαρκεί ανά προορισμό και πόσα θα πληρώνετε από τον Απρίλιο

13 Ιανουαρίου 2017
Δυτική Ελλάδα: Το ταξίδι με Ολυμπία και Ιόνια οδό χιλιόμετρο-χιλιόμετρο! Πόση ώρα θα διαρκεί ανά προορισμό και πόσα θα πληρώνετε από τον Απρίλιο

Πλήρης μεταμόρφωση των οδικών μεταφορών σε Δυτική Ελλάδα και Ήπειρο υπόσχονται Ολυμπία Οδός και Ιόνια Οδός.

Το πρώτο που θα παρατηρήσει ένας οδηγός τον Απρίλιο είναι ότι στον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Πάτρα έχει σταματήσει το βασανιστήριο των ατελείωτων χιλιομέτρων με μία λωρίδα κυκλοφορίας (που τόσα προβλήματα έφερε με τον πρόσφατο χιονιά) και στη θέση της θα υπάρχουν 2 λωρίδες + ΛΕΑ και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Σε αυτά τα 120χλμ (εκ των οποίων έχουν ήδη παραδοθεί τα 29χλμ σχεδόν μέχρι το Ξυλόκαστρο) θα υπάρχουν κάποια λίγα σημεία με στενώσεις του αυτοκινητόδρομου που σταδιακά θα εξαλειφθούν μέχρι τον Αύγουστο.

Λίγο πριν την Πάτρα θα υπάρχει η εντυπωσιακή Σήραγγα Παναγοπούλας που στο ρεύμα προς Αθήνα θα έχει μήκος 4,5χλμ.

Φτάνοντας στο Ρίο μέσω του Ανισόπεδου Κόμβου και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου ο οδηγός θα περνά “πάνω από το αυλάκι” χωρίς σχεδόν να το καταλαβαίνει καθόλου (αντίθετα η τσέπη του θα το καταλαβαίνει πολύ καλά).

Προβλεπόμενος χρόνος: με μέση ταχύτητα 120χλμ θα περνά στο Αντίρριο σε 1 ώρα και 50 λεπτά (204χλμ)

Εκεί χωρίς να βγαίνει από το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων θα συνεχίζει στον αυτοκινητόδρομο της Ιόνιας Οδού (πάλι με χαρακτηριστικά 2 λωρίδες +ΛΕΑ ανά ρεύμα κατεύθυνσης), και σε ελάχιστα χιλιόμετρα θα διανύει τη Σήραγγα Κλόκοβας μήκους 3χλμ, κάνοντας παρελθόν το επικίνδυνο πέρασμα περιμετρικά του ορεινού όγκου.

Από εκεί και σε περίπου 20 λεπτά θα περνά από το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο ενώ σε περίπου 50-55 λεπτά θα έχει φτάσει στην Αμφιλοχία, στα μισά της Ιόνιας Οδού. Συνολικά από την Αθήνα μέχρι την Αμφιλοχία θα απαιτούνται περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά.

Αυτό θα φέρει μία τεράστια βελτίωση στις οδικές μεταφορές από/προς τις Δυτικές Ακτές και τα Ιόνια Νησιά.

Για παράδειγμα η απόσταση μέχρι Λευκάδα/Άκτιο/Βόνιτσα θα απαιτεί μόλις 3 ώρες και 35 λεπτά (με την ολοκλήρωση της Αμβρακίας θα γίνει 3 ώρες και 15 λεπτά).

Συνεχίζοντας προς βόρεια ο οδηγός θα περνά από την Άρτα σε χρόνο 3 ώρες, χρόνος που μοιάζει απίστευτος σήμερα και παρά το γεγονός ότι έχουν παραδοθεί ήδη τμήματα στην κυκλοφορία.

Ο οδηγός θα μπορεί να φτάσει στα Ιωάννινα σε περίπου 3 ώρες και 30 λεπτά, χωρίς να έχει βγει από το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων, έχοντας χρησιμοποιήσει (πιθανά την Αττική Οδό) την Ολυμπία, τη Γέφυρα και την Ιόνια.

Πολλοί συζητούν ότι η διαφορά της ώρας δεν είναι τόσο μεγάλη αλλά μικρότερη.

Εδώ λοιπόν να σημειώσουμε πως το σημερινό όριο ταχύτητας δεν επιτρέπει μεγάλες ταχύτητες και μόνο αν κάποιος ρισκάρει πραγματικά τη ζωή του και τρέξει υπερβολικά σε δρόμους που δεν έχουν ασφάλεια μπορεί να πετύχει τέτοιους χρόνους.

Η αντιπαραβολή των χρόνων γίνεται ακολουθώντας τα όρια ταχύτητας τα οποία σημειωτέον είναι πλέον 130χλμ (με εξαιρέσεις σε σημεία).

Το σπουδαιότερο λοιπόν, πέρα του χρόνου είναι η ασφάλεια που θα κερδίσει ο οδηγός, η οποία σήμερα δεν υπάρχει ενώ κατά μήκος του δρόμου θα μπορεί να βρει ΣΕΑ, οδική βοήθεια αλλά και κάθε λίγα χιλιόμετρα, σύγχρονα μικρά κτίρια WC πλήρως εξοπλισμένα.

Από τη λειτουργία Ολυμπίας-Ιόνιας περιμένουμε δραστική μείωση των ατυχημάτων και αντίστοιχη αύξηση της οδικής ασφάλειας.

Το κόστος τώρα για ένα τέτοιο ταξίδι είναι αρκετά τσουχτερό κυρίως λόγω της Γέφυρας.

Αν χρησιμοποιήσετε την Αττική Οδό το κόστος είναι 2,80€. Η διαδρομή Ελευσίνα-Ρίο θα σας κοστίσει περίπου 11,50€ ενώ η διαδρομή Ρίο-Αντίρριο 13,30€.

Τέλος η διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα θα σας κοστίσει περίπου ακόμα άλλα 12€ ευρώ.

Σύνολο: 39,6€.

Χωρίς Αττική Οδό: 36,8€.

Από τη λειτουργία Ολυμπίας και Ιόνιας Οδού θα επωφεληθούν όμως και περιοχές γειτονικές των αυτοκινητόδρομων.

Ο Πύργος για παράδειγμα θα διανύεται σε περίπου 3 ώρες ενώ τα Καλάβρυτα σε 2 ώρες και 30 λεπτά.

Ακόμα και η πρόσβαση στην Ηγουμενίτσα με χρήση και της Εγνατίας Οδού θα διανύεται σε 4 ώρες περίπου.

Thebest.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Πρόταση να παραπεμφθεί σε δίκη υπάλληλος που διορίστηκε με πλαστό πανεπιστημιακό τίτλο

Επόμενο Άρθρο

Συνάντηση Αντ/ρχη Κώστα Μητρόπουλο με Αν. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης

Σχετικά Άρθρα

Πλήρης σύνταξη πριν τα 62: Οι ασφαλισμένοι με 25ετία που αποχωρούν νωρίτερα
Ελλάδα

Πλήρης σύνταξη πριν τα 62: Οι ασφαλισμένοι με 25ετία που αποχωρούν νωρίτερα

22 Μαΐου 2025
Αναδρομικά σε συνταξιούχους τον Σεπτέμβριο – Τα ποσά και οι δικαιούχοι
Ελλάδα

Αναδρομικά σε συνταξιούχους τον Σεπτέμβριο – Τα ποσά και οι δικαιούχοι

22 Μαΐου 2025
Σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη: Μικρές ζημιές και κατολισθήσεις
Ελλάδα

Σεισμός 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη: Μικρές ζημιές και κατολισθήσεις

22 Μαΐου 2025
Εξετάζεται λύση για τον δρόμο Πύργος – Τσακώνα με εξαίρεση την περιοχή του Καϊάφα
Ελλάδα

Εξετάζεται λύση για τον δρόμο Πύργος – Τσακώνα με εξαίρεση την περιοχή του Καϊάφα

22 Μαΐου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Η Easy Jet ετοιμάζει πτήσεις για τον Άραξο
Τοπικά

Η Easy Jet ετοιμάζει πτήσεις για τον Άραξο

24 Μαΐου 2025
Πάρκο ΣΠΚ: Παίζω – Φυτεύω – Δημιουργώ-Εκδήλωση για τα παιδιά
Τοπικά

Πάρκο ΣΠΚ: Παίζω – Φυτεύω – Δημιουργώ-Εκδήλωση για τα παιδιά

24 Μαΐου 2025
Φωτιά σε αμάξι-Συχνό φαινόμενο το καλοκαίρι-Πως να προστατευθείτε
Τοπικά

Ηλεία: 5 άτομα σε μια βδομάδα οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα

24 Μαΐου 2025
Τι παράγει η Πελοπόννησος; Στοιχεία ερευνών δείχνουν τα προϊόντα που καλλιεργούνται
Τοπικά

Τι παράγει η Πελοπόννησος; Στοιχεία ερευνών δείχνουν τα προϊόντα που καλλιεργούνται

24 Μαΐου 2025
Επόμενο Άρθρο
Συνάντηση Αντ/ρχη Κώστα Μητρόπουλο με Αν. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης

Συνάντηση Αντ/ρχη Κώστα Μητρόπουλο με Αν. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης

Α1: “Ήταν καθαρά διαιτητική απόφαση” – Απάντηση του Κενταύρου Μαγούλας για την αναβολή

Α1: "Ήταν καθαρά διαιτητική απόφαση" - Απάντηση του Κενταύρου Μαγούλας για την αναβολή

Α1: Πως ήρθε η νίκη του Πανηλειακού στη Ν. Μανωλάδα (η εικόνα και τα στοιχεία του αγώνα)

Α1: Πως ήρθε η νίκη του Πανηλειακού στη Ν. Μανωλάδα (η εικόνα και τα στοιχεία του αγώνα)

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!