Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 22 Ιουνίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Ένα ταξίδι στον χρόνο: Οι διακοπές στην Ελλάδα πριν το Διαδίκτυο και τα κινητά

15 Αυγούστου 2017
Ένα ταξίδι στον χρόνο: Οι διακοπές στην Ελλάδα πριν το Διαδίκτυο και τα κινητά

Ο Αύγουστος ήρθε και όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η πλειονότητα των Ελλήνων ετοιμάζεται για τις καλοκαιρινές διακοπές. Οι προορισμοί είναι πολλοί, το ίδιο και τα είδη των διακοπών. Τώρα, μάλιστα, που η τεχνολογία έχει «εισβάλλει» στις ζωές μας, όλα τα ενδεχόμενα φαντάζουν πιο πιθανά, αν και σε κάποιες περιπτώσεις περισσότερο… πολύπλοκα.

Αλήθεια, πώς απολαμβάναμε τις διακοπές μας πριν από 60 χρόνια; Πώς περνούσαμε τον ελεύθερό μας χρόνο χωρίς τις «έξυπνες» συσκευές -τα γνωστά σε όλους μας πλέον smartphone- που έχουν γίνει σήμερα, ένα είδος… επέκτασης των χεριών μας;

Πολλά πράγματα, έχουν αλλάξει, αλλά σίγουρα κάποιες αξίες παραμένουν σταθερές. Τις προηγούμενες ημέρες, λοιπόν, μια πρωτότυπη και ομολογουμένως νοσταλγική καμπάνια, «κέντρισε» το ενδιαφέρον μας στο Διαδίκτυο και συγκεκριμένα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επρόκειτο, ουσιαστικά, για ένα ταξίδι στον χρόνο, μια αναδρομή στα παλιά ελληνικά Καλοκαίρια που με μεράκι και μεγάλη επιτυχία υλοποίησε ένα brand που έχει συνδεθεί όσο κανένα άλλο με την καλοκαιρινή Ελλάδα: Ο Nescafé Frappé.

Μετρώντας πολλές δεκαετίες ζωής, το ξεχωριστό αυτό προϊόν που αποτελεί μια ελληνική… πατέντα, αποφάσισε να πραγματοποιήσει ένα «πείραμα» μέσα από μια πρωτότυπη για τα ελληνικά δεδομένα ενέργεια. Αφορμή στάθηκε ο εορτασμός για τα 60 Καλοκαίρια από την ανακάλυψή του, αλλά σκοπός του εγχειρήματος ήταν να καταστεί κατανοητό το πόσο έχει αλλάξει η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων τις τελευταίες δεκαετίες.

Πόσο μεγάλες είναι, τελικά οι διαφορές; Πώς ήταν οι διακοπές των Ελλήνων πριν από 20, 30… 60 χρόνια; Πόσο πολύπλοκη είναι η ζωή μας σήμερα και τι κοινά μπορούμε να βρούμε με τους… ταξιδιώτες του παρελθόντος;

Όταν διακοπές και τεχνολογία δεν πηγαίνουν μαζί

Ο πιο απλός άμεσος και δραστικός τρόπος για να γίνει πράξη η ιδέα αυτή ήταν -φυσικά- μέσα από ένα ταξίδι στο παρελθόν. Στο πλαίσιο αυτό, ο Nescafé Frappé έφερε κοντά μια παρέα ανθρώπων την οποία και έστειλε δωρεάν για διακοπές σε ένα από τα πανέμορφα νησιά της χώρας μας. Το σημείο «κλειδί» της ενέργειας, όμως, ήταν πως κανένας από τους συμμετέχοντες δεν πήρε μαζί του κάποιο τεχνολογικά εξελιγμένο προϊόν. Smartphone, iPhone, tablet, laptop, GPS και γενικά, το Διαδίκτυο, έμειναν… εκτός αποσκευών!

Με έναν χάρτη της Ελλάδος στο χέρι, τα απαραίτητα «σύνεργα» για την ετοιμασία του αγαπημένου τους Nescafé Frappé, ένα ραδιόφωνο με μπαταρίες για να ακούν τη μουσική τους και αναλογικές φωτογραφικές μηχανές, ξεκίνησαν το ταξίδι τους. Φυσικά, έπρεπε να βρουν τον προορισμό τους χωρίς τη βοήθεια του Ίντερνετ και να κάνουν την κράτηση για το πλοίο και το ξενοδοχείο με τον παλιό, παραδοσιακό, τρόπο: Μέσω τηλεφώνου.

2

Οι νέοι αποφάσισαν να ταξιδέψουν στην Σκόπελο και από τη στιγμή που μπήκαν στο καράβι, οι κινήσεις τους άρχισαν να καταγράφονται και να μεταδίδονται live από τα social media και για την ακρίβεια, μέσα από το Instagram και το Snapchat.

Έτσι, όσοι είχαν την περιέργεια να ταξιδέψουν στον χρόνο, μπορούσαν να βλέπουν «ζωντανά» την ιστορία να εκτυλίσσεται από την οθόνη των κινητών τους. Μια «αντίθεση» η οποία οπωσδήποτε μας παρακίνησε να παρακολουθήσουμε τις συγκεκριμένες ιστορίες.

3

Η ενέργεια «μαγνήτισε» πολλούς ακόμη χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αποδεικνύοντας ότι οι «αληθινές» καμπάνιες, μπορούν να έχουν πραγματική επιτυχία. Απρόβλεπτο, «ζωντανό», καλοκαιρινό και κυρίως, ελληνικό, ένα «πείραμα» που έφερε το παρελθόν στο σήμερα και αντίστροφα.

Έπειτα, λοιπόν, από τις live ιστορίες στο Instagram και το Snapchat, σειρά είχαν το Facebook και το YouTube του Nescafé. Στα εν λόγω social media, μπορεί να παρακολουθήσει κανείς τις… τεχνολογικά απαλλαγμένες διακοπές της παρέας αλλά και τις «δοκιμασίες» και τις αποστολές που χρειάστηκε να περάσει. Σε αυτές, μεγάλο ρόλο διαδραμάτισε -όπως ήταν επόμενο- η μνήμη. Διότι σε αντίθεση με τη σημερινή εποχή όπου οι «έξυπνες» συσκευές πρωτοστατούν, οι άνθρωποι στο παρελθόν έπρεπε να απομνημονεύουν… αριθμούς, ημερομηνίες και πολλές πληροφορίες.

Τι μάθαμε ταξιδεύοντας στον χρόνο

Όπως συμβαίνει με κάθε ιστορία, έτσι και από τη συγκεκριμένη βγάλαμε κάποιο συμπέρασμα. Ποιο ήταν αυτό; Ότι παρά το γεγονός πως η ζωή ήταν πιο μπερδεμένη χωρίς την τεχνολογία, υπήρχε μία μορφή επικοινωνίας τόσο προηγμένη, αποτελεσματική και ελεύθερη, που ακόμη και σήμερα παραμένει αξεπέραστη.

Το σίγουρο είναι πως ο Nescafé Frappé κατάφερε να μας εκπλήξει ευχάριστα αυτό το Καλοκαίρι, όπως άλλωστε έκανε και τα προηγούμενα… 59. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι το όνομά του έχει ταυτιστεί, πλέον με την ελληνική κουλτούρα. Ακόμη κι αν έχουν περάσει συνολικά 60 χρόνια από την ημέρα που «ανακαλύφθηκε» στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης από έναν εργαζόμενο στο περίπτερο της Nestlé, παραμένει μια από τις σταθερές αξίες του ελληνικού, κλασικού Καλοκαιριού.

Το «μυστικό» του φαίνεται πως κρύβεται στην απλότητα. Διότι όπως και το 1957, έτσι και σήμερα, το μόνο που χρειάζεται κανείς για να απολαύσει τον αγαπημένο του Nescafé frappé είναι ένα σέικερ, ένα καλαμάκι και λίγο παγωμένο νερό. Κάθε γουλιά και ένα ταξίδι στον χρόνο και το ατέλειωτο μπλε της καλοκαιρινής Ελλάδας…

www.cnn.gr

 
Προηγούμενο Άρθρο

Αναλυτικά το πρόγραμμα Διεθνούς Φεστιβάλ Αρχαίας Ολυμπίας 2017

Επόμενο Άρθρο

Ολυμπιακός – Ριέκα: «Θρυλική» ανατροπή με φόντο τους ομίλους του Champions League [pics]

Σχετικά Άρθρα

Βασίλης Παπαδόπουλος: «Να μην εξαιρεθεί ο Νομός Ηλείας από το Μέτρο 23 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης»
Ελλάδα

Βασίλης Παπαδόπουλος: «Να μην εξαιρεθεί ο Νομός Ηλείας από το Μέτρο 23 του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης»

21 Ιουνίου 2025
Συνελήφθη 47χρονος στην Κυλλήνη για ναρκωτικά
Ελλάδα

Δ.Ελλάδα: Σε δίκη η υπόθεση αρχαιοκαπηλίας από τις μεγαλύτερες στη χώρα-47 οι κατηγορούμενοι

21 Ιουνίου 2025
Εκδόθηκε εντολή του Γ.Ε.Σ. για διάλυση της ΣΕΤΤΗΛ Πύργου και ενσωμάτωση στο ΚΕΤΧ Πατρών
Ελλάδα

Εκδόθηκε εντολή του Γ.Ε.Σ. για διάλυση της ΣΕΤΤΗΛ Πύργου και ενσωμάτωση στο ΚΕΤΧ Πατρών

22 Ιουνίου 2025
Τέλος ο ΟΠΕΚΕΠΕ-Τον καταργεί η κυβέρνηση εν μέσω έρευνας-Τι θα γίνει με τους αγρότες
Ελλάδα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Δικογραφία από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία στη Βουλή για την πιθανή εμπλοκή Βορίδη και Αυγενάκη

20 Ιουνίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Η ιστορία της H&M: Από ένα μικρό κατάστημα στο Βεστερός, σε διεθνή αυτοκρατορία μόδας
Επιχειρήσεις

Η ιστορία της H&M: Από ένα μικρό κατάστημα στο Βεστερός, σε διεθνή αυτοκρατορία μόδας

22 Ιουνίου 2025
Politico-Θεσμική κρίση στην καρδιά της ΕΕ: Η φον ντερ Λάιεν κινδυνεύει να χάσει τη στήριξη των συμμάχων της
Ελλάδα, Κόσμος, Πολιτική

Politico-Θεσμική κρίση στην καρδιά της ΕΕ: Η φον ντερ Λάιεν κινδυνεύει να χάσει τη στήριξη των συμμάχων της

22 Ιουνίου 2025
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

22 Ιουνίου 2025
Κατάκολο: Η νέα απόφαση για τα “κόκκινα” λεωφορεία και οι εξελίξεις
Τοπικά

Κατάκολο: Η νέα απόφαση για τα “κόκκινα” λεωφορεία και οι εξελίξεις

22 Ιουνίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Ολυμπιακός – Ριέκα: «Θρυλική» ανατροπή με φόντο τους ομίλους του Champions League [pics]

Ολυμπιακός – Ριέκα: «Θρυλική» ανατροπή με φόντο τους ομίλους του Champions League [pics]

Δημόσιο: Μπόνους από 50 ως 450 ευρώ στους υπαλλήλους!

Δημόσιο: Μπόνους από 50 ως 450 ευρώ στους υπαλλήλους!

Φωτιά στην Κεφαλονιά! Εκκενώνονται σπίτια

Φωτιά στην Κεφαλονιά! Εκκενώνονται σπίτια

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!