Η περιπέτεια στην οποία οδήγησε τον δρόμο Πάτρα – Πύργος η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ, μετά την ακύρωση του διαγωνισμού τον Μάρτιο του 2015 και την κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες, δεν έχει τέλος.
Οι επιλογές της Κυβέρνησης προκειμένου να ευνοήσει εκλεκτούς της εργολάβους δεν έχουν μόνο ως αποτέλεσμα την τριετή καθυστέρηση του έργου, με την διάψευση όλων των χρονοδιαγραμμάτων που έδωσε ο αρμόδιος Υπουργός, αλλά θέτουν πλέον σε κίνδυνο την πραγματοποίησή του ως ενιαίου αυτοκινητοδρόμου.
Το τελευταίο σενάριο για εκκίνηση του έργου το καλοκαίρι, δια στόματος κ. Τσίπρα από την Πάτρα, έχει και αυτό διαψευστεί, όπως και τόσα άλλα που έχει πει ο κ. Τσίπρας.
Ο κίνδυνος να μείνει η Ηλεία εκτός του εθνικού δικτύου των αυτοκινητοδρόμων είναι πλέον ορατός, καθώς τώρα το Υπουργείο, σύμφωνα με δημοσιεύματα, σκέφτεται να προωθήσει προς συμβασιοποίηση τις τελευταίες πέντε εργολαβίες, αντί να αναζητήσει λύση για ολόκληρο το έργο, από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός :
- 1. Θα προχωρήσει πράγματι σε συμβασιοποίηση των 5 εκ των 8 εργολαβιών, εξαιρώντας το τμήμα από τον Πύργο μέχρι την Κυλλήνη;
- 2. Με βάση τα νέα δεδομένα, υπάρχει νέο χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση του έργου και πώς θα διασφαλιστεί η χρηματοδότηση και η ολοκλήρωσή του;