Η ομάδα των εργαζομένων της Κωτσόβολος στον Πύργο ανέλαβε την υποστήριξη του Δήμου Πύργου – Υπηρεσία Καθαριότητας, στο πλαίσιο της «Ημέρας Καλής Πράξης» 2017, την Κυριακή, 28 Μαΐου 2017.
Η δράση προέβλεπε καθαρισμό της παραλίας Καβουρίου Κατακόλου του Δήμου Πύργου.
Πιστοί στην προσφορά στο συνάνθρωπο, την Κυριακή 28 Μαΐου 2017, οι εργαζόμενοι της εταιρείας ανταποκρίθηκαν στο ετήσιο κάλεσμα, με τον αριθμό των συμμετεχόντων να σημειώνει σημαντική αύξηση πανελλαδικά. Συνολικά, συμμετείχαν 1.161 εθελοντές, που δημιούργησαν 63 ομάδες από τα καταστήματα, τα υποστηρικτικά γραφεία, τις κεντρικές αποθήκες και κέντρο διανομής και επισκευών της εταιρείας, υλοποιώντας 53 «πράξεις» μέσα σε μία ημέρα σε όλη την Ελλάδα!
Η «Ημέρα Καλής Πράξης» αποτελεί θεσμό της εταιρείας και αποτελεί τη μετουσίωση της φιλοσοφίας της, να βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και να βελτιώνει την καθημερινότητά του. Για το λόγο αυτό, πέρα από την «Ημέρα Καλής Πράξης», έχει θεσπίσει ακόμη δύο πρωτοποριακά προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, το KODE, μία πρωτοποριακή e-learning πλατφόρμα εκμάθησης κώδικα στα Ελληνικά, και το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι», που στόχο έχει να κινητοποιήσει τους πολίτες να προσφέρουν συσκευές που δεν χρειάζονται σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Παράλληλα, μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει υλοποιήσει πάνω από 70 δράσεις με κοινωνικό χαρακτήρα, προσφέροντας ενεργά στις κοινωνίες που δραστηριοποιείται το δίκτυο των καταστημάτων της.
[[{“type”:”media”,”view_mode”:”media_original”,”fid”:”149019″,”attributes”:{“alt”:””,”class”:”media-image”,”height”:”480″,”typeof”:”foaf:Image”,”width”:”640″}}]]
Σχετικά με την εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (μέλος του Ομίλου Dixons Carphone plc)
Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα και σήμερα λειτουργεί 94 καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.kotsovolos.gr/site/, ενώ απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους.
Η εταιρεία εξειδικεύεται στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, οικιακών συσκευών, φωτογραφικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, καθώς και στις υπηρεσίες παράδοσης, εγκατάστασης, συντήρησης, επισκευής και προστασίας των προϊόντων μετά την πώληση με τη σειρά υπηρεσιών Support 360ο.