Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 3 Ιουλίου, 2022
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ:Μαύρα σύννεφα πάνω από το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της χώρας που δημοπρατείται εδώ και 2 έτη.

31 Μαΐου 2017
ΠΑΤΡΩΝ-ΠΥΡΓΟΥ:Μαύρα σύννεφα πάνω από το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της χώρας που δημοπρατείται εδώ και 2 έτη.

Μαύρα σύννεφα πέφτουν πάνω από το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο της χώρας που δημοπρατείται εδώ και 2 έτη. Εχθές ολοκληρώθηκε η διαδικασία της 6ης εργολαβίες με τα αποτελέσματα να είναι και πάλι με έκπτωση της τάξεως του 53,40% από την άγνωστη στην Ελλάδα,  Ιταλική εταιρεία GD Infrastrutture όπως σας αποκάλυψε χθες το ypodomes.com.

Με την διαδικασία των δημοπρατήσεων να ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος καλοκαιριού το βασικό ερώτημα είναι αν οι εταιρείες που μειοδότησαν σε ένα τόσο μεγάλο έργο με τέτοια ποσοστά έκπτωσης αν καταφέρουν σε πρώτη φάση να τα ξεκινήσουν αλλά το σημαντικότερο να τα ολοκληρώσουν στους προβλεπόμενους χρόνους.

Η ανησυχία αυτή γεννάται στη βάση των μεγάλων εκπτώσεων που κατά την αγορά «δεν βγαίνει το έργο» και που μπορεί να δημιουργήσει πιέσεις, δικαστικές μάχες και προβλήματα που ήδη ζούμε εδώ και χρόνο στο αντίστοιχο σαλαμοποιημένο έργο του Άκτιο-Αμβρακία. Στις έξι εργολαβίες έχουμε δει εκπτώσεις όπου η «μικρότερη» ήταν 49,90% (5η εργολαβία) και η μεγαλύτερη 57,45% (3η εργολαβία) με τις υπόλοιπες να κινούνται πάνω από 50% (55,32 στην 2η εργολαβία, 53,40 στην 6η, 53,05 στην 1η και 50,39 στην 4η).

ΟΙ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
Με την ολοκλήρωση των 6 εργολαβιών η κατάσταση που επικρατεί για την εκκίνηση υλοποίησης του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος είναι η ακόλουθη:

-Στην πρώτη εργολαβία «Πύργος-Δουναίικα» με μειοδότη την Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών με 53,05% ακόμα δεν έχει εκδοθεί η απόφαση έγκρισης του αποτελέσματος του διαγωνισμού.

-Στη δεύτερη εργολαβία «Δουναίικα-Αμαλιάδα» με μειοδότη την Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών Α.Ε. με 55,32%, ζητήθηκαν από το Υπουργείο διευκρινίσεις σχετικά με την προσφερόμενη έκπτωση και τώρα είναι στη φάση της αξιολόγησης τους.

-Στην τρίτη εργολαβία «Αμαλιάδα-Κυλλήνη» με μειοδότη την Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών με 57,45%, δεν έχει εκδοθεί η Απόφαση έγκρισης του αποτελέσματος του διαγωνισμού.

-Στην τέταρτη εργολαβία «Κυλλήνη-Βάρδα» με μειοδότη την Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών με 50,39% που διεξήχθη στις 7 Φεβρουαρίου ακόμα δεν έχει γίνει κάποια διαδικασία.

-Στην πέμπτη εργολαβία «Βάρδα-Σαγαίικα» με μειοδότη την Κ/Ξ Ιντερκάτ-Ξανθάκης με 49,9% είμαστε στη φάση σύνταξης του πρακτικού του διαγωνισμού.

-Στην έκτη εργολαβία «Σαγαίικα-Κάτω Αχαγιά» με μειοδότηση την εταιρεία GD Infrastrutture  με 53,40% είμαστε στη φάση σύνταξης του πρακτικού του διαγωνισμού.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου Υποδομών, άμεσα θα προκηρυχθεί η 7η εργολαβία «Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας» και μέσα στον Ιούνιο η 8η εργολαβία «ΒΙΠΕ Πάτρας-Μιντιλόγλι» που θα ολοκληρώσει τη διαδικασία.

Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΡΓΟΥ

Από την άλλη πλευρά, η δημοπράτηση της 6ης εργολαβίας ανοίγει το δρόμο στο Υπουργείο να υποβάλλει τον περίφημο Φάκελο Μεγάλου Έργου καθώς πιάστηκε το 70% για να χαρακτηριστεί το έργο ώριμοσ και να ξεκινήσιε η διαδικασία ένταξης του στο ΕΣΠΑ 2014-2020 (στο Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ).

Η Ανεξάρτητη Διαχειριστική αρχή έχει στείλει από τις 24.1.2017 προσκληση στο Υπουργείο ΥΠΟΜΕ για την ένταξη του έργου που είναι απαραίτητη για την διαδικασία.

Επίσης πρόσφατα το Υπουργείο ΥΠΟΜΕ παράτεινε το χρόνο για την παροχή Υπηρεσίων Τεχνικού Συμβούλου που έχει αναλάβει η ΣΥΣΤΑΣ Α.Ε κατά 4 μήνες και συγκεκριμένα μέχρι τις 16 Αυγούστου 2017.

Μέχρι τώρα έχει προχωρήσει η εκπόνηση της Μελέτης Αξιολόγησης Κόστους Οφέλους (ΑΚΟ) καθώς και η σύνταξη της Αίτησης Χρηματοδότησης που θα πρέπει να υποβληθούν στις Υπηρεσίες της Ε.Ε.

Η ΑΚΟ έχει κατατεθεί από την Διαχειριστική Αρχή και την ομάδα Jaspers που είναι αρμόδια για την υποβοήθηση των διαδικασιών ένταξης των μεγάλων έργων στα συγχρηματοδοτούμενα Προγράμματα ενώ παίζει και το ρόλο του τεχνικού συμβούλου ελέγχου της αίτησης που θα υποβληθεί.

Σύμφωνα με το έγγραφο μόλις η ΑΚΟ ολοκληρωθεί θα προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ένταξη του έργου και στην συνέχεια θα αρχίσουν να υπογράφονται οι συμβάσεις. Πάντως όπως αναφέρεται «η ΑΚΟ εμπλουτίζεται και συμπληρώνεται σύμφωνα με τις παρατηρήσεις της ομάδας Jaspers για να εξασφαλιστεί ότι η Αίτηση που θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα εγκριθεί χωρίς προβλήματα και χωρίς καθυστερήσεις.»

Από το παραπάνω έγγραφο πάντως γίνεται φανερό ότι οι εργολαβίες θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Αυγούστου ενώ ακόμα και αν μέχρι τον Οκτώβριο προχωρήσει η έγκριση του Φακέλου Μεγάλου Έργου για να ολοκληρωθεί η προσυμβατική περίοδος απαιτείται χρόνος 3-4 μηνών (κατ`ελάχιστο) πράγμα που σημαίνει ότι έργα για τον αυτοκινητόδρομο θα δούμε το νωρίτερο στις αρχές του 2018.

Πηγή: ypodomes.com
Προηγούμενο Άρθρο

Επόμενο Άρθρο

Η Λάουρα κάνει γιόγκα με δασκάλα τη Σόφη Πασχάλη

Σχετικά Άρθρα

Θέμης Αδαμαντίδης: «Όταν του ζήτησα να χωρίσουμε τότε σήκωσε χέρι πάνω μου» λέει η πρώην σύντροφος και μητέρα των παιδιών του
Life Style

Θέμης Αδαμαντίδης: «Όταν του ζήτησα να χωρίσουμε τότε σήκωσε χέρι πάνω μου» λέει η πρώην σύντροφος και μητέρα των παιδιών του

2 Ιουλίου 2022
Συνταγή τόνωσης του ανοσοποιητικού! Θα ενισχύσει τα οστά σας
Life Style

Συνταγή τόνωσης του ανοσοποιητικού! Θα ενισχύσει τα οστά σας

2 Ιουλίου 2022
Εξαφανίζεται η μοναδική σφυριχτή γλώσσα της Ελλάδας – Μόνο 6 τη μιλούν πια
Ελλάδα

Εξαφανίζεται η μοναδική σφυριχτή γλώσσα της Ελλάδας – Μόνο 6 τη μιλούν πια

2 Ιουλίου 2022
Αλλάζει από το 2035 ο χάρτης της αυτοκίνησης στην ΕΕ
Ελλάδα

Αλλάζει από το 2035 ο χάρτης της αυτοκίνησης στην ΕΕ

2 Ιουλίου 2022
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Εξαφανίζεται η μοναδική σφυριχτή γλώσσα της Ελλάδας – Μόνο 6 τη μιλούν πια
Ελλάδα

Εξαφανίζεται η μοναδική σφυριχτή γλώσσα της Ελλάδας – Μόνο 6 τη μιλούν πια

2 Ιουλίου 2022
Αλλάζει από το 2035 ο χάρτης της αυτοκίνησης στην ΕΕ
Ελλάδα

Αλλάζει από το 2035 ο χάρτης της αυτοκίνησης στην ΕΕ

2 Ιουλίου 2022
Κατάκολο: Πνίγηκε ψαράς στη Ζαχάρω-Αγνοούνταν από χτες βράδυ
Τοπικά

Κατάκολο: Πνίγηκε ψαράς στη Ζαχάρω-Αγνοούνταν από χτες βράδυ

2 Ιουλίου 2022
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

2 Ιουλίου 2022
Επόμενο Άρθρο
Η Λάουρα κάνει γιόγκα με δασκάλα τη Σόφη Πασχάλη

Η Λάουρα κάνει γιόγκα με δασκάλα τη Σόφη Πασχάλη

Ηλεία: Διακοπές ρεύματος της ΔΕΔΔΗΕ την Παρασκευή 2/6/2017

Ηλεία: Διακοπές ρεύματος της ΔΕΔΔΗΕ την Παρασκευή 2/6/2017

Αποκαλυπτική έκθεση από τους ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης: Πρωταθλητές οι δήμοι στη διαφθορά

Αποκαλυπτική έκθεση από τους ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης: Πρωταθλητές οι δήμοι στη διαφθορά

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!