Ακολουθήστε μας:
Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Ποτέ δεν θα έρθει ηλεκτροκίνητο τραίνο στον Πύργο αν πάμε σε αναβάθμιση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής!!!

15 Οκτωβρίου 2018
Ποτέ δεν θα έρθει ηλεκτροκίνητο τραίνο στον Πύργο αν πάμε σε αναβάθμιση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής!!!

Ποτέ δεν θα έρθει ηλεκτροκίνητο τραίνο στον Πύργο αν πάμε σε αναβάθμιση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής, που προτείνει ο Απόστολος Κατσιφάρας και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Αυτό αναφέρει με τεκμηρίωση άρθρο του Ypodomes.gr

H Πάτρα και η Αχαία γενικότερα – όπως επίσης η Δυτική Στερεά και ο νομός Ηλείας – βρίσκονται με 20 χρόνια καθυστέρηση σε ένα απο τα πιο κρίσιμα σημεία τους στον χώρο και τον κόσμο των συγκοινωνιών – μεταφορών σε ότι αφορά στο σιδηρόδρομο. Κι’ αυτό γιατί με τα πιο αισιόδοξα σενάρια , τμηματικά μέχρι το 2025 θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα μέχρι την Πάτρα.

Η αντίληψη που επικρατεί σήμερα είναι πως το υπό κατασκευή δίκτυο τόσο προς το βορά όσο και προς το νότο θα είναι το βασικό δίκτυο της χώρας και πως ο σιδηρόδρομος δεν μπορεί να πάει παντού. Αυτό με τη σειρά του αποκλείει πολύ μεγάλα τμήματα της χώρας όπως σχεδόν όλη τη δυτική, κεντρική και νότια Πελοπόννησος, μεγάλα τμήματα της Δυτικής Στερεάς Ελλάδας, όλη την Ήπειρο και μεγάλο τμήμα της Δυτικής Μακεδονίας. Αν το δούμε γεωγραφικά είναι αποκλεισμένο σχεδόν όλο το δυτικό τμήμα της χώρας με εξαίρεση τη γραμμή που θα φτάσει μέχρι την Πάτρα.

Εδώ λοιπόν ίσως είναι μία καλή ευκαιρία να δούμε αν το -επιτυχημένο- σενάριο που ζήσαμε με τους δρόμους, θα μπορούσε να ισχύσει και για το τρένο, να βγάλει τη χώρα από αυτή την ιδεολογία και να της δώσει την ευκαιρία να αποκτήσει ένα αξιοπρεπές σιδηροδρομικό δίκτυο. Άλλωστε μία πικρή πραγματικότητα είναι πως η Ελλάδαακόμα και σε αντιστοιχία με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες ιδίου γεωγραφικού ή πληθυσμιακού μεγέθους έχει συγκριτικά πολύ μικρότερο δίκτυο.

Στο βορρά ένα ελπιδοφόρο μήνυμα αποτελεί η τροχοδρόμηση του ανατολικού τμήματος της σιδηροδρομικής Εγνατίας (μέσω του Sea2Sea). Από τη Θεσσαλονίκημέχρι την Αλεξανδρούπολη και το Ορμένιο μπαίνουν οι βάσεις να δούμε τη γραμμή αυτή να εκσυγχρονίζεται και να αναβαθίζεται μέσα στα επόμενα χρόνια.

Αυτή η καλή αρχή ίσως είναι μία ευκαιρία να ξαναδούμε το θέμα των σιδηροδρόμων, νέων γραμμών και επαναλειτουργίας με αναβάθμιση όπου χρειάζεται δημιουργώντας ένα ικανό σιδηροδρομικό δίκτυο στο μεγαλύτερο τμήμα της χώρας. Η κουβέντα δεν είναι αν θα δημιουργήσουμε μονή ή διπλή γραμμή αλλά να υπάρχει γραμμή.

Έχουμε και πάλι στο βόρειο τμήμα της χώρας το δυτικό τμήμα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας με τη δημιουργία νέας γραμμής που θα φτάσει μέσω Βέροιας, Κοζάνης και Καλαμπάκας τα Ιωάννινα και την Ηγουμενίτσα και επιπρόσθετα θα μπορέσει με δύο νέους κλάδους να φτάσει στο Αλβανικό και Σκοπιανό δίκτυο.

Στην Πελοπόννησο επίσης έχουμε το αξεπέραστο όριο της Πάτρας που όπως και με τους αυτοκινητόδρομους μπορεί άνετα να επεκταθεί μέχρι τον Πύργο.

Η λογική της αναβάθμισης μόνο, της υφιστάμενης μετρικής γραμμής, στερεί τη δυνατότητα στο να φτάσει το ηλεκτροκίνητο τρένο μέχρι την πρωτεύουσα της Ηλείας.

Επίσης να μην ξεχνάμε το πλάνο για να ξαναζωντανέψει η γραμμή που από την Κόρινθο φτάνει μέσω Ναυπλίου μέχρι την Τρίπολη και από τον Πύργο μέχρι την Καλαμάτα.

Με πληροφορίες και από ypodomes.com

Προηγούμενο Άρθρο

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο επιβήτορας

Επόμενο Άρθρο

Πάτρα: Φυματικοί νοσηλεύονται μαζί με νεογνά στον «Αγιο Ανδρέα»

Σχετικά Άρθρα

Παραχωρείται οριστικά στον Δήμο Ήλιδας η πλατεία Κουρούτας
Τοπικά

Παραχωρείται οριστικά στον Δήμο Ήλιδας η πλατεία Κουρούτας

19 Δεκεμβρίου 2025
Πύργος: Μέσα στον Φεβρουάριο ο διαγωνισμός για νέες θέσεις στάθμευσης
Τοπικά

Πύργος: Από Φεβρουάριο τρία νέα πάρκινγκ δίνουν ανάσα στην πόλη

19 Δεκεμβρίου 2025
Καιρός: Ο Ομπάμα φέρνει… συννεφιά και βροχές – Δείτε που θα σημειωθούν καταιγίδες
Τοπικά

Ξεκινάνε δύο κακοκαιρίες από Δ.Ελλάδα: Η πρώτη το Σάββατο και η δεύτερη από εβδομάδα

19 Δεκεμβρίου 2025
Σιμόπουλο: Ανάστατοι οι κάτοικοι-Καθυστερεί η αναβάθμιση του κέντρου υγείας και τους στέλνουν στην Εφύρα
Τοπικά

Σιμόπουλο: Ανάστατοι οι κάτοικοι-Καθυστερεί η αναβάθμιση του κέντρου υγείας και τους στέλνουν στην Εφύρα

19 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Ψυχική Υγεία-Γονείς: Πώς να μιλήσετε στο παιδί για το σώμα του χωρίς να το πληγώσετε
Υγεία

5 σημάδια που αποκαλύπτουν ότι μεγαλώσατε με ναρκισσιστές γονείς

19 Δεκεμβρίου 2025
Εξώδικο έστειλε ο Ηλείος ιδιοκτήτης του Fever στον Γιώργο Μαζωνάκη
Life Style, Ελλάδα

Εξώδικο έστειλε ο Ηλείος ιδιοκτήτης του Fever στον Γιώργο Μαζωνάκη

19 Δεκεμβρίου 2025
Η κοινωνία στο πλευρό των αγροτών: Δίκαια τα αιτήματα για το 80% – «Ή τώρα ή ποτέ», λένε στη Νίκαια
Ελλάδα, Επιχειρήσεις

Η κοινωνία στο πλευρό των αγροτών: Δίκαια τα αιτήματα για το 80% – «Ή τώρα ή ποτέ», λένε στη Νίκαια

19 Δεκεμβρίου 2025
Βουλευτές Ηλείας: Προτίμησαν τα …πανηγύρια από ομιλίες στην Βουλή για τον Αναπτυξιακό Νόμο
Πολιτική

Τσίπρας, Καρυστιανού, Βενιζέλος, Κασσελάκης: To πολιτικό σκηνικό σε αχαρτογράφητα νερά

19 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Πάτρα: Φυματικοί νοσηλεύονται μαζί με νεογνά στον «Αγιο Ανδρέα»

Πάτρα: Φυματικοί νοσηλεύονται μαζί με νεογνά στον «Αγιο Ανδρέα»

Ηλεία: Οι διαιτητές και το πρόγραμμα των τοπικών αγώνων (Τετάρτη)

Ηλεία: Οι διαιτητές και το πρόγραμμα των τοπικών αγώνων (Τετάρτη)

Αστέρας: Με νέο ηθικό για τη συνέχεια – Επιδιώκει (νέες) μεταγραφές, ζητάει ενίσχυση

Αστέρας: Με νέο ηθικό για τη συνέχεια - Επιδιώκει (νέες) μεταγραφές, ζητάει ενίσχυση

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος