Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

ΠΥΡΓΟΣ – ΠΑΤΡΑ: Συνέχεια δημοπρατήσεων χωρίς έναρξη εργασιών. Αδύνατον να ξεκινήσει το 2017.

30 Μαΐου 2017
ΠΥΡΓΟΣ – ΠΑΤΡΑ: Συνέχεια δημοπρατήσεων χωρίς έναρξη εργασιών. Αδύνατον να ξεκινήσει το 2017.

Η GD Infrastrutture μειοδότησε στην 6η εργολαβία Κάτω Αχαγιά-Σαγαίικα.

Κανονικά έγινε χθες η δημοπράτηση της 6ης εργολαβίας του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, Κάτω Αχαΐα – Σαγαίικα και η συμμετοχή ήταν και πάλι μεγάλη. Μειοδότης ήταν η Κοινοπραξία GD Infrastrutture με ποσοστό έκπτωσης 53,40%. Το αρχικό κόστος δημοπράτησης είναι 74.395.000 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 59.995.967,74).

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό με βάση το ποσοστό της έκπτωσης που προσέφεραν διαμορφώθηκαν ως εξής: Κ/Ξ ΤΕΚΑΛ-Πετρής (49,63%), Κ/Ξ Ξανθάκης-ΙΝΤΕΡΞΑΤ (46,42%), ΙΝΤΡΑΚΑΤ (46,88%), Κ/Ξ Θέμελη-Υδροκατασκευή (46,88%), Κ/Ξ ΕΚΤΕΡ-ΕΡΕΤΒΟ (43,49%), ΑΚΤΩΡ (41,67%), J&P ΑΒΑΞ (38,20%), ΤΕΡΝΑ (32,67%).

Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι το Υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για την εργολαβία που πλέον θα εκτελεστεί συνολικά στα διοικητικά όρια του Νομού Αχαΐας. Το σημαντικότερο τεχνικό έργο σε αυτό το τμήμα είναι ο Ανισόπεδος Κόμβος Κάτω Αχαϊας. Το συνολικό μήκος του έργου είναι 10,16χλμ (χ.θ. 12+900 έως χ.θ. 23+060)».

Να θυμίσουμε ότι μέχρι σήμερα στις 5 πρώτες εργολαβίες, μειοδότης έχει αναδειχθεί στις μεν 4 πρώτες ο Όμιλος Καλογρίτσα (Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών) και στην πέμπτη η Κοινοπραξία ΞΑΝΘΑΚΗΣ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ (η δεύτερη συμφερόντων Παπαϊωάννου). Στην 5η εργολαβία είδαμε και πάλι τις εταιρείες 7ης τάξης να συμμετέχουν στην διαδικασία και αυτό ίσως να σημαίνει και την μάχη για την αναδοχή σε αυτό το τμήμα.

Στην προκήρυξη αναγράφεται πως “το έργο χρηματοδοτείται από το ΠΔΕ (…) η Προϊσταμένη Αρχή δεν θα προχωρήσει σε κοινοποίηση προς τον ανακηρυχθέντα ανάδοχο της εγκριτικής απόφασης του αποτελέσματος της δημοπρασίας πριν την ένταξη του έργου σε Ε.Π. του ΕΣΠΑ”. Η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ όμως συνολικά η χρηματοδότηση και αυτού του τμήματος και συνολικά του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, αναμένεται να είναι από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα από το Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ με συνολικό κόστος 475εκατ.ευρώ.

Ο Φάκελος Μεγάλου Έργου αναμένεται να οδεύσει στις Βρυξέλλες το καλοκαίρι λόγω τροποποιήσεων και εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά και εγκριθεί να συμβασιοποιηθούν οι εργολαβίες το Φθινόπωρο και να ξεκινήσουν, πιθανόν, όλες μαζί. Ο χρόνος ολοκλήρωσης όλων των εργολαβιών έχει οριστεί σε 42 μήνες οπότε μία πρώτη εκτίμηση λειτουργίας είναι το τέλος 2021, αρχές 2022.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το φυσικό αντικείμενο του έργου που καθορίζει τα προς κατασκευή έργα είναι:
(α)Αυτ/μος Πάτρα – Πύργος στο τμήμα από Χ.Θ. 12+900 μέχρι Χ.Θ. 23+060, μήκους 10,16km, το οποίο διαμορφώνεται με νέα χάραξη. Σημειώνεται ότι έχουν εκτελεστεί, κατά τόπους, ημιτελείς χωματουργικές εργασίες από άλλον ανάδοχο.
(β)Ανισόπεδος Κόμβος Κάτω Αχαΐας (Χ.Θ. 17+734).
(γ) Νέοι και αναβαθμιζόμενοι παράπλευροι & κάθετοι δρόμοι.

(δ) Λοιπά σύνοδα έργα, δηλαδή έργα αποχέτευσης ομβρίων – αποστράγγισης, έργα σήμανσης – ασφάλισης – περίφραξης, τεχνικά έργα (γέφυρες, Άνω & Κάτω Διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κ.λπ.), έργα περιβάλλοντος, εγκαταστάσεις οδοφωτισμού, τηλεφωνοδότησης, δικτύων άρδευσης – πυρόσβεσης, κ.λπ.
(ε)Εργασίες που υπολείπονται στα κατασκευασμένα/ ημικατασκευασμένα τεχνικά (Άνω Διάβαση, γέφυρα και οχετοί) για την έντεχνη ολοκλήρωσή τους.
(στ) Εργασίες πρασίνου.
(ζ)Προσωρινές παραλλαγές οδών και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κατά την διάρκεια κατασκευής των έργων.

Στο αντικείμενο του προς κατασκευή έργου περιλαμβάνεται η εκτέλεση των κάθε είδους χωματουργικών εργασιών (με τα σχετικά έργα δανειοθαλάμων και αποθεσιοθαλάμων), τεχνικών έργων (γεφυρών, Άνω και Κάτω Διαβάσεων, οχετών, τοίχων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων, κ.λπ.), έργων ευστάθειας πρανών και βελτίωσης συμπεριφοράς των έργων έναντι υποχωρήσεων (εξυγιάνσεις, τυχόν απαιτούμενα αντίβαρα, κ.λπ.), οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης (κατακόρυφης και οριζόντιας), ασφάλισης, περίφραξης των οδικών έργων, αποχέτευσης-αποστράγγισης, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισμού, άρδευσης, υποδομής τηλεφωνοδότησης, κ.λπ.), εγκατάστασης πρασίνου, άρδευσης πρασίνου, συντήρησης πρασίνου, μετατόπισης – αποκατάστασης δικτύων ΟΚΩ, κ.λπ.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Συνεχείς δημοπρατήσεις των 8 τμημάτων του πολυβασανισμένου έργου Πάτρα – Πύργος.

Καμμία έναρξη εργασιών μέχρι σήμερα.

Σημειώνουμε ότι πέρασε πάνω από ένας χρόνος από την πρώτη δημοπρασία αλλά σύμβαση δεν έχει υπογραφεί ακόμα.

Ούτε φαίνεται ότι θα υπάρξει έναρξη εργασιών το 2017 και πιθανόν άν συνεχισθεί αυτή η κατάσταση ούτε το 2018.

Η κοροιδία στο έπακρον.

Αποφάσισαν να συντηρήσουν την παλιά Εθνική Οδό δαπανόντας εκατομύρια!!!

Κανείς από τους αιρετούς στον Νομό ΔΕΝ ΜΙΛΑ για το θέμα.

Για το μόνο που συνεχώς μιλούν είναι… η ανάπτυξη!!!

ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προηγούμενο Άρθρο

Θυρεοειδής: Πότε χρειάζεται εγχείρηση

Επόμενο Άρθρο

Προς παράταση οι φορολογικές δηλώσεις 2017 – Δύο τρόποι πληρωμής σε 12 δόσεις

Σχετικά Άρθρα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων
Τοπικά

Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων

5 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Στην Αθήνα σήμερα οι ηγέτες των Βαλκανίων: Τα πρόσωπα, τα μηνύματα και η ατζέντα
Ελλάδα, Πολιτική

Mαξίμου σε συναγερμό-Κάνει τον Τσίπρα κύριο αντίπαλο του Μητσοτάκη

5 Δεκεμβρίου 2025
Στην Ολυμπία το 31ο Διεθνές Συνέδριο Φιλοσοφίας 6-7/12
Τοπικά, Πολιτισμός

Στην Ολυμπία το 31ο Διεθνές Συνέδριο Φιλοσοφίας 6-7/12

5 Δεκεμβρίου 2025
Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Προς παράταση οι φορολογικές δηλώσεις 2017 – Δύο τρόποι πληρωμής σε 12 δόσεις

Προς παράταση οι φορολογικές δηλώσεις 2017 - Δύο τρόποι πληρωμής σε 12 δόσεις

Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: Μόνος για τελευταία φορά με τον Μανούσο του

Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: Μόνος για τελευταία φορά με τον Μανούσο του

33χρονος έκλεβε συνοδούς ασθενών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών

33χρονος έκλεβε συνοδούς ασθενών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος