- Ο δρόμος Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα ολοκληρώθηκε.
- Ο δρόμος Λεύκτρο – Σπάρτη, που συνδέει την Σπάρτη με τον παραπάνω αυτοκινητόδρομο, ολοκληρώθηκε.
- Μέσα στον Ιούλιο δίνεται στην κυκλοφορία το τμήμα Κόρινθος – Κιάτο και οι σήραγγες στο Δερβένι.
- Το φθινόπωρο θα παραδοθεί το τμήμα Κιάτο – Ξυλόκαστρο.
- Μέχρι τον Μάρτιο του 2017 θα παραδοθεί στην κυκλοφορία ολόκληρος ο δρόμος Κόρινθος – Πάτρα.
- Στην Ιόνια Οδό, ολοκληρώθηκε ήδη ένα τεράστιο έργο, όπως είναι η διάνοιξη της σήραγγας της «Κλόκοβας» και έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μεγάλα τμήματα.
- Μέχρι το Μάρτιο του 2017 θα έχει ολοκληρωθεί η Ιόνια Οδός (Αντίρριο- Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Άρτα – Ιωάννινα και η σύνδεση με την Εγνατία Οδό).
Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά;
Για να δείξουμε πόσο γρήγορα δικαιωθήκαμε, όταν γράφαμε ότι πολύ σύντομα ο Πύργος και η Αμαλιάδα θα είναι οι μοναδικές πόλεις της Πελοποννήσου, αλλά και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που δεν θα συνδέονται με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Κάτι ακούσαμε τις τελευταίες ημέρες, από πολύ επίσημα χείλη, για ένα δρόμο που θα αποκτήσει η Ηλεία το 2021 και με τις παρατάσεις το 2025!!!.
Μα είμαστε ακόμα στην μέση του 2016 και μιλάμε για περισσότερα από πέντε χρόνια μετά. «Ζήσε Μάη μου ……».
Εδώ φαίνεται ότι θα επικρατεί πάντα το πνεύμα των μικροπαραγοντίσκων, της μικροπολιτικής, των μικροσυμφερόντων και του μικρορουσφετιού.
Τα έργα πνοής, τα έργα προοπτικής, τα έργα μακροπρόθεσμης ανάπτυξης φαίνεται ότι ανήκουν αλλού.
Εδώ είναι αρκετή η φωτογράφηση των τοπικών “αρχόντων” και όχι μόνο, σε κάποια «φιέστα».
Λεβεντιά καμαρωτή…
ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ