ΔΡΟΜΟΣ ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ: Από τον Καλογρίτσα, τον Ν.Παπά, το "White House” έως τον Κ. Καραμανλή και τους "ικανοποιημένους" Δημάρχους της Ηλείας

Κυρ, 07/05/2020 - 09:58

Να γιατί στον δρόμο Πατρα - Πύργος θρηνούσαμε και θα συνεχίζουμε να θρηνούμε νεκρούς και τραυματίες...

Να γιατί ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος δεν έγινε μέχρι σήμερα και δεν πρόκειται να ξεκινήσει ούτε μέχρι τον Ιούλιο του 2021. Όλες οι Κυβερνήσεις κορόιδευαν και συνεχίζουν να κοροιδεύουν τον λαό της Ηλείας.

Από ΣΥΡΙΖΑ με τον "Τοξότη" του Καλογρίτσα και το  "White House” έως τον νυν Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τους Τοπικούς Κυβερνητικούς Βουλευτές, τον Περιφερειάρχη και τους "ικανοποιημένους" έξι (6) Δημάρχους του Νομού που είναι βουβοί επί μήνες μετά την συνάντηση με τον Υπουργό, οδήγησαν στην μη κατασκευή του δρόμου μέχρι σήμερα και φοβούνται να δηλώσουν ότι ο δρόμος δεν θα ξεκινήσει το 2020 και ΙΣΩΣ ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2021 και βλέπουμε...

Σε δικαστική αντιδικία με λιβανέζικο κολοσσό ο "κόκκινος" εργολάβος, καταγγέλλει Παππά και Μαξίμου ως ενορχηστρωτές της υπόθεσης των τηλεοπτικών αδειών μέσω ακόμα και εικονικών συναλλαγών για να βρεθούν τα απαραίτητα κεφάλαια.

Ένα οργιώδες παρασκήνιο με εικονικές συναλλαγές και προσπάθεια πλήρους ελέγχου του τηλεοπτικού τοπίου το 2016, με οργανωτή το Μέγαρο Μαξίμου και ιθύνοντα νου τον Νίκο Παππά, καταγγέλλει σε επίσημες δικαστικές διαδικασίες ο επιχειρηματίας Χρ. Καλογρίτσας, ο άνθρωπος δηλαδή που μέχρι τον παραγκωνισμό του εμφανιζόταν ως ο "εκλεκτός" του ΣΥΡΙΖΑ για τον χώρο των media.

Πρόκειται για μια  δικαστική αντιδικία μέσω της οποίας καταγγέλλεται ανάμειξη του Μεγάρου Μαξίμου στον περίφημο  διαγωνισμό του 2016 για τις τηλεοπτικές άδειες, την  οποία φέρνει στο φως η εφημερίδα "Πρώτο Θέμα". Σύμφωνα με αυτή ο κ. Καλογρίτσας υποστηρίζει ενώπιον δικαστηρίων πως το Μέγαρο Μαξίμου και ο Νίκος Παππάς μεσολάβησαν για να εισπράξει 3 εκατομμύρια μέσω εικονικής σύμβασης από αλλοδαπή εταιρεία για την εγγυητική επιστολή συμμετοχής στον διαγωνισμό.

   

Το "White House”

Σύμφωνα με έγγραφα που φέρνει στο φως η εφημερίδα, ο αποκαλούμενος "κόκκινος" εργολάβος στρέφει τα βέλη του κατά της τότε κυβέρνησης αποδίδοντας ρόλο συντονιστή στο "White House”, όπως αποκαλεί το Μέγαρο Μαξίμου, και κατευθυντήριου νου στον Νίκο Παππά. Σε ένα εξώδικο και στις προτάσεις του ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών την περασμένη Τετάρτη, ο κ. Καλογρίτσας ισχυρίζεται:

-Πως με πλήρη γνώση και συμφωνία με το "White House” συστάθηκε η εταιρεία που διεκδικούσε την τηλεοπτική άδεια.

-Πως υπό τον συντονισμό, την εποπτεία και την καθοδήγηση του "White House” δημιουργήθηκε εικονική σύμβαση υπεργολαβίας μεταξύ της "Τοξότης" (συμφερόντων Καλογρίτσα) και πανίσχυρου λιβανέζικου κατασκευαστικού κολοσσού, ώστε να του δοθούν 3 εκατομμύρια ευρώ για την εγγυητική επιστολή στις τηλεοπτικές άδειες.   

Μάλιστα, για να μην υπάρχει απορία, όταν η αντίδικος εταιρεία ρώτησε ποιο είναι το "White House” παρόντος του Έλληνα επιχειρηματία, οι δικηγόροι του απάντησαν "το Μέγαρο Μαξίμου και κεντρικό ρόλο στην υπόθεση είχε ο Νίκος Παππάς".

Η δίκη

Όλα αυτά έγιναν, σύμφωνα με την εφημερίδα, στη συζήτηση της αίτησης της εταιρείας Al Ghandi & Consolidated Contractors International Collc με την οποία στρέφεται κατά της εταιρείας Τοξότης του Χρήστου Καλογρίτσα και ζητεί να  κηρυχτεί εκτελεστή στην Ελλάδα η απόφαση του Ελβετικού Διαιτητικού Δικαστηρίου της Γενεύης, σύμφωνα με την οποία ο Έλληνας επιχειρηματίας οφείλει στην εταιρεία 3 εκατομμύρια ευρώ που του είχαν καταβληθεί (ως υπεργολάβου) βάσει ιδιωτικού συμφωνητικού για την κατασκευή  ενός έργου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Το συμφωνητικό είχε υπογραφεί τον Αύγουστο του 2016 και η απόφαση του Ελβετικού Δικαστηρίου εκδόθηκε τον Απρίλιο του 2019.

Η συζήτηση

Η πλευρά της αλλοδαπής εταιρείας εμφανίστηκε στο δικαστήριο προκειμένου να κάνει εκτελεστή  την απόφαση στην Ελλάδα και να κινήσει διαδικασίες σε βάρος του Χρ. Καλογρίτσα. Στο Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας εμφανίστηκε ο ίδιος ο επιχειρηματίας μαζί με τον δικηγόρο του, Ανδρέα Λοβέρδο, πρώην υπουργό και νυν βουλευτή του ΚΙΝΑΛ.

"Εικονική"

Σύμφωνα με την πλευρά του κ. Καλογρίτσα, ουσιαστικά ο αντίδικός του είχε πειστεί από το "White House” να συμμετάσχει στο τηλεοπτικό εγχείρημα ως βασικός μέτοχος και γι' αυτό και δόθηκε η εγγυητική επιστολή μέσω εικονικής συναλλαγής, που τελούσε σε γνώση των τότε κεντρικών κυβερνητικών στελεχών. Όπως αναφέρει μάλιστα η εφημερίδα, στο δικόγραφο γραφεί πως "η από 28.08.2016 υποτιθέμενη "συμφωνία" αναφορικά με υποτιθέμενη υπεργολαβία με "έργο" στα Αραβικά Εμιράτα προτάθηκε προκειμένου να "δικαιολογήσει" την εκταμίευση ποσού 3 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο είχε συμφωνηθεί όπως καταβληθεί ως μέρος της ανερχόμενης σε 25 εκατομμύρια ευρώ συμμετοχής της στην αφανή εταιρεία της πρώτης με την ανώνυμη εταιρεία "Ιωάννης Βλαδίμηρος Καλογρίτσας Τηλεόραση Πανελλαδικής Κάλυψης Μονοπρόσωπη ΑΕ", η οποία είχε συσταθεί σε συμφωνία με το "White House” με σκοπό τη συμμετοχή στον τηλεοπτικό διαγωνισμό".

Το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του, ενώ η  πλευρά Κολογρίτσα όπως δείχνουν τα πράγματα είναι αποφασισμένη  να συνεχίσει μέχρι τέλους τις αποκαλύψεις. 

Πώς ξηλώθηκε το πουλόβερ της Τοξότης

Η (προηγούμενη) κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε επιχειρήσει να επαναφέρει την Τοξότης στο εγχώριο επιχειρηματικό στερέωμα, σύμφωνα με όσα, τουλάχιστον, υποστηρίζουν οι επικριτές της. Στο πλαίσιο αυτό, είχε προχωρήσει στην κατάτμηση του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος σε οκτώ τμήματα, με την εταιρεία να μειοδοτεί, αρχικά, για τα τέσσερα πρώτα τμήματα. Η Τοξότης κοινοπρακτικά με την Ομάδα Κατασκευών κηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος για τα δύο από τα τέσσερα τμήματα (Δουναίικα-Πύργος και Κυλλήνη-Βάρδα), αλλά αδυνατώντας να προσκομίσει τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές κηρύχθηκε, τέλη του περασμένου καλοκαιριού, έκπτωτη από τα συγκεκριμένα έργα.

Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται για την Τοξότης όταν το 2018 η εταιρεία κηρύχθηκε έκπτωτη από το σύνολο των εργολαβιών του ΔΕΔΔΗΕ, που είχαν αξία της τάξης των 100 εκατ. ευρώ. Χάρη, εξάλλου, στα έργα της ΔΕΗ, η εταιρεία σημείωνε, στην οικονομική έκθεση του 2015, για την 33η χρήση ότι "με την ολοκλήρωση των παλαιών συμβάσεων στα μέσα του 2015 και την υπογραφή των νέων της επόμενης τριετίας κατέχει πλέον θέση leader στον κλάδο".

Την ίδια στιγμή, η Τοξότης φέρεται να οφείλει περισσότερα από 120 εκατ. ευρώ στην τράπεζα Αττικής που αποτελεί βασικό πιστωτή, ενώ ποσό της τάξης των 4 εκατ. έχουν λαμβάνειν οι εργαζόμενοι.

Το καλοκαίρι του 2016 ο όμιλος Καλογρίτσα είχε βρεθεί στο στόχαστρο, καθώς η εταιρεία Τηλεόραση Πανελλαδικής Κάλυψης Μονοπρόσωπη Α.Ε., που ανήκε στον Ιωάννη-Βλαδίμηρο Καλογρίτσα, υιό του ιδρυτή της Τοξότης, Χρ. Καλογρίτσα, είχε συμμετάσχει στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες. Εν τέλει, η εταιρεία του Ι. Καλογρίτσα αποσύρθηκε από τη διαδικασία, ενώ στη συνέχεια σταμάτησε την ευρύτερη δραστηριοποίησή της στον χώρο των μέσων ενημέρωσης.

Ποια είναι η CCC

Η CCC είναι μία από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες στην Μέση Ανατολή, ενώ ανήκει στους 250 μεγαλύτερους τεχνικούς ομίλους στον κόσμο. Τον όμιλο "τρέχουν" σήμερα ο Βάελ και Σάμερ Χούρι και τον είχαν ιδρύσει ο πατέρας τους Σαΐντ Χούρυ και ο θείος τους Χασίμπ Σαμπάχ. 

 

Πλήρης επιβεβαίωση του ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑ δια στόματος Κυρ. Μητσοτάκη. Δεν ξεκινά ο αυτοκινητόδρομος το 2020. Στα μέσα του 2021 η έναρξη κατασκευής του!

 
 

Πλήρης επιβεβαίωση του ΗΛΕΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑ δια στόματος Κυριάκου Μητσοτάκη. Δεν ξεκινά ο αυτοκινητόδρομος το 2020. Στα μέσα του 2021 η έναρξη κατασκευής του!

Όταν οι τοπικοί Κυβερνητικοί Βουλευτές, ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης, οι έξι (6) Δήμαρχοι (πλην Δημάρχου Πύργου) του Νομού δήλωναν ικανοποιημένοι από την συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, και τα περισσότερα τοπικά ΜΜΕ ζητοκραύγαζαν και αυτά ικανοποιημένα, το www.Iliaoikonomia.gr, βασιζόμενο σε άποψεις ειδικών για τα έργα και τις διαδικασές καθώς και την μεγάλη πιθανότητα χρονοβόρων ενστάσεων από τους εργολάβους που είχαν αναλάβει την εκτέλεση τμημάτων του δρόμου και ειδικά από τον κ. Εμφιετζόγλου, ελιχε γράψει επανηλειμένα ότι το έργο του αυτοκινητόδρομου δεν ξεκινά το 2020 και η πιό πιθανή ημερομηνία έναρξης κατασκευής του είναι ο Ιούλιος του 2021.

Αυτό επικεβαίωσε ο πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης στο 8ο Αναπτυξιακό Συνέδριο που συνδιοργανώνουν, στην Πάτρα, η εφημερίδα «Πελοπόννησος» και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Γιά την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου, τόνισε: «Εμβληματική ανάμεσα στα έργα υποδομών είναι και η κατασκευή του δρόμου Πάτρας – Πύργου, που βρίσκεται ήδη προς έγκριση από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με στόχο να ξεκινήσει μέσα στον επόμενο χρόνο και να ολοκληρωθεί το 2023». Όπως υποστήριξε, πρόκειται «για μία τόσο σημαντική αρτηρία, που τελικά θα συνδεθεί και με τη βιομηχανική περιοχή της Πάτρας».

 

Δείτε τι έγραφε το www.Iliaoikonomia.gr όταν οι άλλοι ζητωκραύγαζαν για την κατασκευή του έργου:

Δρόμος Πάτρα Πύργος: Δεν ξεκινά με τίποτα. Για Ιούλιο του 2021 πάει η έναρξη. Διάλυση υπαρχουσών εργολαβιών

Σάβ, 28/02/2020 - 09:40

 

 
 

Με το πρόβλημα του κορωνοιού ξεχάσαμε το υπ αριθ 1 πρόβλημα της Ηλείας. Τον αυτοκινητόδρόμο Πάτρα Πύργος.

Δεν ξεκινά με τίποτα. Φθάσαμε Απρίλιο και δεν υπήρξε καμμία ανακοίνωση από τον Υπουργό Μεταφορών αν υπάρχει έστω και η πιό μικρή πρόδο για το ξεκίνημα του δρόμου.

Σε μιά κοκορομαχία Υπουργού Υποδιμών Κώστα Καραμανλή και εργολάβου Πρόδρομου Εμφιετζόγλου, σε βάρος του έργου ο Υπουργός προχώρησε στην διάλυση υπαρχουσών εργολαβιών που αφορούσαν τα τμήματα 2, 5 , 6 και 7 και εγίνονταν εργασίες.

Όλες οι σχετικές αποφάσεις έχουν ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ από το βράδυ της Παρασκευής στο Διαύγεια 

Ο εργολάβος Πρόδρομος Εμφιετζόγλου έχει δηλώσει επανηλειμένα και είναι σίγουρο ότι θα κάνει προσφυγή στα Ελληνικά και Ευρωπαικά δικαστήρια.

Η εκδίκαση αυτών των προσφυγών, σύμφωνα με ειδικούς επί των έργων θα κρατήσει το λιγότερο 12 έως 18 μήνες!. 

Συνεπώς άν όλα πάνε καλά και υπάρχει θετική έγκριση από την Ευωπαική Ένωση για την αλλαγή του τρόπου κατασκευής του έργου, τότε στην καλύτερη περίπτωση η έναρξη του έργου πάει για Ιούλιο του 2021, όπως έχει γράψει το www.Iliaoikonomia.gr από μήνες πρίν.

Συνεπώς προχωρά ο αρχικός σχεδιασμός του που είχε ανακοινωθεί για την παραχώρηση του συνολικού έργου πλέον στην κοινοπραξία της «Ολυμπία Οδού».

 

Δείτε τις τότε δηlώσεις των ικανοπιημένων Δημάρχων του Νομού μετά ην συνάντηση με τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή

Συνάντηση Καραμανλή στους Δημάρχους της Ηλείας: «Να επαναφέρουμε τον αυτοκινητόδρομο στις παραχωρήσεις»

??
 
 

Πλήρως ικανοποιημένοι από όσα άκουσαν αλλά και από τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί ο Υπουργός, αποχώρησαν από την χθεσινή συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή οι έξι Δήμαρχοι του Νομού μας για το θέμα της Πατρών-Πύργου.

Η σύσκεψη που συγκάλεσε ο κ Καραμανλής  και στην οποία συμμετείχαν  οι Δημάρχοι Ήλιδας Γιάννης Λυμπέρης , Ανδραβίδας – Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας , Πηνειού Ανδρέας  Μαρίνος , Αρχαίας Ολυμπίας Γιώργος  Γεωργιόπουλος , Ανδρίτσαινας – Κρεστένων Διονύσιος  Μπακιούκος  και Ζαχάρως Κώστας  Αλεξανδρόπουλος είχε ως μοναδικό αντικείμενο το ζήτημα του αυτοκινητόδρομου για το οποίο ο Υπουργός Μεταφορών δεσμεύτηκε ότι  αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για την κυβέρνησή  και ότι  θα κατασκευαστεί με τον  πλέον ορθό τρόπο και εντός των χρονοδιαγραμμάτων.

Αξίζει να αναφέρουμε, ότι στην σύσκεψη δεν καλέστηκε ο Δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος  τον οποίο και κατηγόρησε ο Υπουργός ότι , «χωρίς πρώτα να ενημερωθεί από εμένα, χωρίς να μάθει τις προθέσεις της Κυβέρνησης, προχωρά σε ακατανόητες κινήσεις που τον εκθέτουν».

«Ολυμπίας Οδός χωρίς την Ολύμπια δεν νοείται»

Όπως είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών «ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος αποτελεί έργο πρώτης προτεραιότητας για την Κυβέρνησή.

Ήδη είμαστε σε επαφή με την Ευρωπαία Επίτροπο για να μπορέσουμε να επαναφέρουμε το έργο στις παραχωρήσεις.

«Με αυτό τον τρόπο ο αυτοκινητόδρομος θα κατασκευαστεί σωστά και θα παραδοθεί ακόμα και ένα χρόνο νωρίτερα από τα χρονοδιαγράμματα».

Εάν, συμπλήρωσε ο κ. Καραμανλής «δεν πετύχουμε αυτή τη λύση που είναι η καλύτερη, τότε θα διασφαλίσουμε τη χρηματοδότηση του έργου και μετά το 2023 ώστε να μην απενταχθεί, ακόμα και εάν δεν το έχουν ολοκληρώσει οι σημερινοί ανάδοχοι κάτι που είναι το πλέον πιθανό».

Στη συνέχεια ο κ Καραμανλής, «ξάφνιασε» ευχάριστα τους Δημάρχους.

Συγκεκριμένα ο Υπουργός επεσήμανε «Το έργο μπορεί να ενσωματωθεί στην Ολυμπία Οδό, γιατί «Ολυμπία Οδός χωρίς την Ολύμπια» δεν νοείται». Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως όταν λέμε ότι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος αποτελεί έργο πρώτης προτεραιότητας για την Κυβέρνησή μας, όχι μόνο το εννοούμε αλλά και το υλοποιούμε»

Κλείνοντας ο Υπουργός Υποδομών  Κώστας  Καραμανλής αναφέρθηκε και στα «εγκληματικά» όπως τα χαρακτήρισε, λάθη της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας «Η αλήθεια είναι ότι η προηγούμενη κυβέρνηση παρέλαβε το Πάτρα-Πύργος με δρομολογημένο διαγωνισμό και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Αν απλώς προχωρούσε όσα είχαμε ξεκινήσει, σήμερα το έργο θα είχε ολοκληρωθεί και οι πολίτες θα μετακινούνταν με ταχύτητα και ασφάλεια. Προτίμησε όμως να σπάσει το έργο σε 8 κομμάτια για να ευνοήσει έναν συγκεκριμένο εργολάβο. Τελικά ο αγαπημένος τους επιχειρηματίας κηρύχθηκε έκπτωτος και στα δήθεν εργοτάξια που μας παρέδωσαν, παραλάβαμε μέχρι και σκουπιδότοπο… Το έργο καρκινοβατεί και έτσι όπως τα έκαναν το διακύβευμα δεν είναι πότε θα τελειώσει και πόσο θα κοστίσει, αλλά αν θα γίνει ή όχι». Τέλος ο κ Καραμανλής, υποσχέθηκε στους Δημάρχους πως κάθε μήνα να υπάρχει ενημέρωση προκειμένου όλοι να γνωρίζουν για την πορεία υλοποίησης του έργου.

Ικανοποίηση από τους Δημάρχους της Ηλείας

Στις δηλώσεις του ο Δήμαρχος Ήλιδας κ Γιάννης Λυμπέρης ανέφερε «θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μας από τις δεσμεύσεις που ανέλαβε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής. Πολύ δε περισσότερο γιατί υποσχέθηκε πως θα μας ενημερώνει κάθε μήνα για την πορεία υλοποίησης του έργου. Θα πρέπει όμως να αναφέρω ότι σε καμία περίπτωση δεν απεμπολούμε το δικαίωμα, που είναι και υποχρέωσή μας απέναντι στους Ηλείους, να αντιδράσουμε με όποιο τρόπο κρίνουμε σωστό, εάν οι δεσμεύσεις δεν υλοποιούνται».

Την ικανοποίηση του για την αντίληψη ότι το έργο θα πρέπει να επεκταθεί έως την Ολυμπία εξέφρασε ο Δήμαρχος Αρχαίας  Ολυμπίας Γιώργος Γεωργιόπουλος ο οποίος ανέφερε ότι στο πλαίσιο της συνάντησης με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, για το έργο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, τόσο εγώ όσο και οι υπόλοιποι δήμαρχοι της Ηλείας, θέσαμε την σύνδεση του έργου από τη διασταύρωση του Βουνάργου έως την Αρχ. Ολυμπία, που βεβαίως προϋποθέτει το έργο της παράκαμψης του Πύργου.
Δηλώνω ιδιαίτερα ικανοποιημένος διότι για πρώτη φορά υπουργός δεσμεύτηκε κατηγορηματικά ότι η σύνδεση του “Πάτρα – Πύργος” με την Αρχ. Ολυμπία, είναι αυτονόητη η υποχρέωση της κυβέρνησης.
Η συμβατική μορφή που θα πάρει αυτή η υποχρέωση θα αποτελέσει αντικείμενο επεξεργασίας μας με το υπουργείο, αμέσως μετά την έγκριση του κυρίως έργου από τις Βρυξέλλες”.

Ο Δήμαρχος Ανδρίτσαινας Κρεστένων Σάκης Μπαλιούκος ανέφερε μετά την συνάντηση ότι επιτέλους είδαμε από τον Υπουργό πραγματικό ενδιαφέρον για το σημαντικότερο θέμα του Νομού μας. «Ο κ Καραμανλής με την στάση του απέδειξε ότι το έργο αντιμετωπίζεται ως ήσσονος σημασίας και αυτό που μας χαροποιεί. Από την άλλη όμως θα είμαστε αυτοί που πρώτοι θα βρεθούμε απέναντι του αν δεν υλοποιήσει τις δεσμεύσεις του»

«Υπάρχει έντονο και γνήσιο ενδιαφέρον του υπουργού Υποδομών και εκτιμώ  ότι στοχεύει στην επίλυση του  χρόνιου προβλήματος που ταλανίζει το νομό μας» επισήμανε ο Δήμαρχος Πηνειού Ανδρέας Μαρίνος, ο οποίος αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι ο κ Καραμανλής επιθυμεί και  την συνεργασία των  Δημάρχων και για τον λόγο αυτό σε μηνιαία βάση θα υπάρχει ενημέρωση για την πορεία του έργου.

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Ανδραβίδας Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας  επισήμανε ότι διαφαίνεται από πλευράς Υπουργείου ότι  «υπάρχει βούληση για να γίνει το έργο. Θα είμαι ικανοποιημένος όταν δω ότι ολόκληρο το έργο προχωρά με γοργούς ρυθμούς»

Τέλος ο Δήμαρχος Ζαχάρως Κώστας Αλεξανδρόπουλος ανέφερε ότι το θετικό από την συνάντηση είναι «ότι επιτέλους υπάρχει μία επίσημη ενημέρωση για την  πορεία του έργου.

Ο Υπουργός δείχνει αποφασισμένος να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ολοκλήρωση του.

Μας χαροποιεί το γεγονός ότι υπάρχει βούληση ο δρόμος να φτάσει μέχρι την Ολυμπία, από την άλλη όμως για την περιοχή μας δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι άμεσα θα συνεχιστεί η σύνδεση του με το Καλό Νερό κάτι που αποτελεί πάγιο αίτημα μας»

Share