Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Δεύτερη χειρότερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη η Hellenic Train

13 Δεκεμβρίου 2024
Δεύτερη χειρότερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη η Hellenic Train

Σε μια χρονική περίοδο στην οποία στην Ελλάδα δεν έχει εμπεδωθεί (ακόμα) η ασφαλής μετακίνηση με το τρένο (ΟΣΕ-Hellenic Train) εξαιτίας του δυστυχήματος των Τεμπών τα ευρήματα της έρευνας της Transport and Environment έρχονται να επιβεβαιώσουν την ανάγκη βελτίωσης των σιδηροδρομικών υπηρεσιών ώστε να γίνουν αντάξιες των προσδοκιών των ευρωπαίων πολιτών.

Ο Victor Thévenet, ειδικός σε θέματα σιδηροδρόμων στην T&E και κύριος συντάκτης της έκθεσης, δήλωσε ότι οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν με τρένο, αλλά «πολλοί εμποδίζονται να το κάνουν επειδή η τιμή είναι πολύ υψηλή, ιδίως για τις οικογένειες, ή επειδή δεν είναι αξιόπιστο».

Η T&E βαθμολόγησε στις εταιρείες προέκυψε με βάση οκτώ κριτήρια. Κάθε μία αξιολογήθηκε για: τις τιμές εισιτηρίων, τους ειδικούς ναύλους και τις μειώσεις, την αξιοπιστία, την εμπειρία κρατήσεων, τις πολιτικές αποζημίωσης, την εμπειρία των ταξιδιωτών, τα νυχτερινά δρομολόγια και την και πολιτική που εφαρμόζουν για τα ποδήλατα.

Στο πάτο της λίστας η Hellenic Train

 

Πρώτη η Trenitalia, δεύτερη από το τέλος η Hellenic Train

Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε η ιταλική Trenitalia (Ιταλία) που σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατάταξη, με μέσο όρο 7,7 στα 10 ενώ στον πάτο βρέθηκε το «αδερφάκι» της, η Hellenic Train (Ελλάδα), που κατατάχθηκε στη δεύτερη θέση, από το τέλος. Η ελβετική SBB με βαθμολογία 7,4, βρέθηκε να έχει τα πιο συνεπή τρένα στην Ευρώπη και κατέλαβε τη δεύτερη θέση.  Επίσης, με βαθμολογία 7,4 η RegioJet (Τσεχία), έχει μερικές από τις πιο προσιτές τιμές εισιτηρίων και ήρθε τρίτη.

Η Eurostar βρέθηκε στην τελευταία θέση της λίστας με μέση βαθμολογία 4,9 στα 10 και η γαλλική σιδηροδρομική υπηρεσία χαμηλού κόστους Ouigo, τρίτη από το τέλος.

 

Ο Thévenet απέδωσε τις υψηλές βαθμολογίες για την Trenitalia σε περισσότερο από μια δεκαετία ανταγωνισμού με την Italo στο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων της Ιταλίας, γεγονός που ώθησε και τις δύο εταιρείες να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες. Εξήρε επίσης τις επενδύσεις της Ελβετίας στις σιδηροδρομικές υποδομές της, οι οποίες βοήθησαν την SBB να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες.

Τα «καμπανάκια» στο Ινστιτούτου για τη Σοσιαλδημοκρατία  – InSocial

Τα αποτελέσματα της έρευνας έρχονται δύο ημέρες μετά την σχετική εκδήλωση του Ινστιτούτου για τη Σοσιαλδημοκρατία – InSocial με τους ομιλητές να περιγράφουν με μελανά χρώματα την κατάσταση που επικρατεί που αντιμετωπίζει ο ελληνικός σιδηρόδρομος. Όπως τονίστηκε χαρακτηριστικά, τα συσσωρευμένα προβλήματα δημιουργούν ένα τόσο ασφυκτικό σκηνικό, που οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι μπορούν να σωθούν μόνο από θαύμα.

Ο Ιωάννης Κ. Μουρμούρης, Καθηγητής «Management & Οικονομικής των Μεταφορών» ΔΠΘ, ανέφερε οτι τις τελευταίες δεκαετίες έχουν δοθεί συνολικά 24 δισ. ευρώ και «πηγαίνουμε πιο αργά στη Θεσσαλονίκη».

Όσον αφορά το μέλλον του σιδηροδρόμου ο κ. Μουρμούρης τόνισε ότι είναι πολύ πιθανόν να χρειάζεται η σύσταση υπουργείου Σιδηροδρόμων, καθώς είναι μια κατάσταση που απαιτεί εξαιρετική σοβαρότητα. Ο διατελέσας Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, τάχθηκε υπέρ της επιστροφής του έμπειρου προσωπικού, καθώς υπάρχει μια υποδομή την οποία σήμερα δεν υπάρχει γνώση για να χρησιμοποιηθεί . Χαρακτήρισε την γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ως ανταγωνιστική και ζήτησε να ανοίξει  ξανά η γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη που είναι κλειστή 3 χρόνια τώρα.

Και πρόταση για σύσταση υπουργείου Σιδηροδρόμων

Αγορά ενός ενιαίο εισιτηρίου

Η Ευρώπη διαθέτει ένα εκτεταμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά οι επιβάτες συχνά απογοητεύονται όταν ταξιδεύουν σε διάφορες χώρες λόγω του κατακερματισμένου συστήματος έκδοσης εισιτηρίων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχεδιάζει να προτείνει το επόμενο έτος ένα απλουστευμένο σύστημα που θα επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν ένα ενιαίο εισιτήριο το οποίο θα διατηρεί τα δικαιώματά τους σε περίπτωση καθυστέρησης.

«Είναι δυνατόν να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν σιδηροδρομικές υπηρεσίες που προσφέρουν φθηνά, δημοφιλή και χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ταξίδια που καλύπτουν τις ανάγκες των περισσότερων ανθρώπων», δήλωσε ο Μάλκολμ Μόργκαν, ερευνητής στον τομέα των μεταφορών στο Πανεπιστήμιο του Λιντς, ο οποίος δεν συμμετείχε στη μελέτη. «Πολλοί από τους Ευρωπαίους γείτονές μας το κάνουν ήδη αυτό, αν και υπάρχουν επίσης περιθώρια βελτίωσης, όπως δείχνει η έκθεση», πρόσθεσε.

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάινεν, δεσμεύτηκε πρόσφατα για τη δημιουργία ενός ενιαίου κανονισμού για τις ψηφιακές κρατήσεις και την έκδοση εισιτηρίων. Αυτό θα επιτρέψει στους επιβάτες να κλείνουν εύκολα εισιτήρια για τρένα που διασχίζουν τα σύνορα χωρών χωρίς να ανησυχούν ότι χάνουν ανταπόκριση. Θα επωφελούνται επίσης από τα πλήρη δικαιώματα των επιβατών της ΕΕ σε περίπτωση καθυστερήσεων.

Δέσμευση της Ευρωπαϊκή Επιτροπής για ενιαίο εισιτήριο.

Να γίνουν φθηνότερα τα ταξίδια με τρένο

Να σημειώσουμε πως έρευνα της McKinsey διαπίστωσε ότι το 49% των ανθρώπων αναφέρει τις τιμές ως πρωταρχικό παράγοντα για την επιλογή ενός μέσου μεταφοράς. Το Europe on Rail διαπίστωσε επίσης ότι το 73% των ανθρώπων πιστεύει ότι τα σιδηροδρομικά ταξίδια θα πρέπει γενικά να είναι φθηνότερα από τα αεροπορικά ταξίδια στις ίδιες διαδρομές.

 

in.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Μέσος μισθός: Γιατί «είναι ανέφικτος» ο στόχος για 1.500 ευρώ ως το 2027

Επόμενο Άρθρο

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση από την Μητρόπολη Ηλείας

Σχετικά Άρθρα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Βάρδα: Προχωρά η δημιουργία Στέγης διαβίωσης για άτομα με αναπηρία
Νέα

Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: Οι άνθρωποι με αναπηρίες διεκδικούν ισότιμη μεταχείριση

3 Δεκεμβρίου 2025
ΠΥΡΓΟΣ: Συνεργεία της ΔΕΥΑΠ και του Δήμου αντιμετωπίζουν τα προβλήματα από την έντονη βροχόπτωση
Νέα

Σε ποιες περιοχές θα πέσει πολύ νερό για 48 ώρες – Η πρώτη εκτίμηση για τα Χριστούγεννα

3 Δεκεμβρίου 2025
Καιρός: Με συννεφιά η Παρασκευή – Δείτε που θα σημειωθούν καταιγίδες
Νέα

Από τα δυτικά ξεκινάει την Τετάρτη η νέα κακοκαιρία

2 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

5 Δεκεμβρίου 2025
Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα
Τοπικά, Πολιτισμός

Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση από την Μητρόπολη Ηλείας

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση από την Μητρόπολη Ηλείας

Το Σάββατο το κουκλοθέατρο ¨Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη¨

Το Σάββατο το κουκλοθέατρο ¨Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη¨

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΠΕΛΤΣΟΣ: ”Το θέατρο του Παραλόγου” παίζει στον Δήμο μας!!!:

Δ. Μπέλτσος: "Το θέατρο του Παραλόγου παίζει στον Δήμο μας!!!"

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος