Ακολουθήστε μας:
Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Έρευνα για τα σούπερ μάρκετ: Τι αγοράζουν και τι έβγαλαν από το καρότσι οι καταναλωτές

18 Σεπτεμβρίου 2022
Νέο κύμα αυξήσεων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο – 23,81% πάνω τα… χαρτιά υγείας

Όλο και περισσότερο περιορίζουν οι καταναλωτές τις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ, μειώνοντας τα προϊόντα που αγοράζουν ακόμη και σε βασικά είδη διατροφής.

Όπως δείχνει έρευνα της ΙRI για τους πρώτους επτά μήνες του 2022, η ακρίβεια έχει αυξήσει σε αξία τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κατά 2,2%, όμως ο όγκος των πωλήσεων έχει μειωθεί κατά 1,7%.

Μάλιστα, τον Ιούλιο σημειώθηκε η μεγαλύτερη διαφορά των τελευταίων τριών μηνών σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία και εκείνη σε όγκο.

Σε ό,τι αφορά τις ανατιμήσεις κατά την ίδια περίοδο, η έρευνα δείχνει ότι διαμορφώθηκαν στο 4%, ενώ στα τρόφιμα κινήθηκαν μεσοσταθμικά στο 4,1%, στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας στο 6,4%, ενώ στα προϊόντα για το σπίτι στο 5,3%.

Στις υποκατηγορίες, τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και τα προϊόντα μαγειρικής αυξήθηκαν κατά 9,5%, ακολούθησαν τα γαλακτοκομικά με 7% και τα προϊόντα καθαρισμού για το σπίτι με 5,7%.

Ποιες αγορές μείωσαν οι καταναλωτές

Οι μεγαλύτερες απώλειες σε επίπεδο όγκου σημειώθηκαν στα προϊόντα σπιτιού και συγκεκριμένα κατά 6,5%, στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας κατά 5%, ενώ οι συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας των τρόφιμων υποχώρησαν κατά 1%.

Σημειώνεται πως σε ό,τι αφορά τις επιμέρους κατηγορίες, σε όλες καταγράφεται πτώση στις πωλήσεις σε επίπεδο τεμαχίων, εκτός από την κατηγορία των συσκευασμένων τροφίμων, των σνακ και των μη αλκοολούχων ποτών.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις σε όγκο των καθαριστικών σπιτιού και των προϊόντων για το σπίτι μειώθηκαν κατά 6,5%, οι πωλήσεις σε όγκο των προϊόντων φροντίδας και ομορφιάς υποχώρησαν 5,2%, ενώ της προσωπικής υγιεινής έπεσαν κατά 4,7% .

Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα διατροφής, υπήρξε μείωση 7,8% στις πωλήσεις των αλκοολούχων ποτών, κατά 5,2% σε εκείνες των κατεψυγμένων τροφίμων και κατά 4,9% στις πωλήσεις των γαλακτοκομικών.

Μείωση και στις προσφορές

Παράλληλα, καταγράφεται μείωση και στις προωθητικές ενέργειες και προσφορές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, οι προσφορές μειώθηκαν κατά 3,2% στα προϊόντα για το σπίτι, κατά 2,1 % στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής, 1,4% στην κατηγορία των ταχυκίνητων κωδικών και κατά 1% στα τρόφιμα.

Τέλος, συνεχίζεται η τάση των καταναλωτών να επιλέγουν όλο και περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, καθώς το μερίδιό τους διαμορφώνεται στο 15,8%, από 14,8% ΤΟ 2021.

Προηγούμενο Άρθρο

Αύξηση θανάτων στην Δυτική Ελλάδα μέσα σε 7 μήνες

Επόμενο Άρθρο

Πέθανε η ηθοποιός Μάρθα Καραγιάννη

Σχετικά Άρθρα

Δεύτερη ευκαιρία με διαγραφές φόρων και προστίμων έως 75%
Οικονομία

Στο “μάτι” της ΑΑΔΕ μεταβιβάσεις ακινήτων και χρηματικών γονικών παροχών

6 Δεκεμβρίου 2025
Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Δήμος Πύργου: Αλλάζουν οι αντικειμενικές ακινήτων αλλά όχι αναδρομικά λέει το Υπουργείο
Οικονομία

Πώς και πότε μπορείτε να λάβετε επιδότηση για ανακαίνιση ακινήτων

4 Δεκεμβρίου 2025
Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα
Οικονομία

Eurostat: Άλμα του πληθωρισμού στο 2,9% τον Νοέμβριο στην Ελλάδα

4 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Επιμελητήριο Ηλείας: Δυναμική παρουσία στη Συνέλευση Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Επιχειρηματιών
Τοπικά

Επιμελητήριο Ηλείας: Δυναμική παρουσία στη Συνέλευση Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Επιχειρηματιών

6 Δεκεμβρίου 2025
Κουρούτα: Σήμερα η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Καραβιού
Τοπικά

Κουρούτα: Σήμερα η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Καραβιού

6 Δεκεμβρίου 2025
myDimos.Live.gov.gr: Για ραντεβού σε υπηρεσίες δήμων
Οικονομία, Ελλάδα

Το πιο ακριβό Internet της Ευρώπης πληρώνουν οι Έλληνες

6 Δεκεμβρίου 2025
Δεύτερη ευκαιρία με διαγραφές φόρων και προστίμων έως 75%
Οικονομία

Στο “μάτι” της ΑΑΔΕ μεταβιβάσεις ακινήτων και χρηματικών γονικών παροχών

6 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Πέθανε η ηθοποιός Μάρθα Καραγιάννη

Πέθανε η ηθοποιός Μάρθα Καραγιάννη

Λήγει την Τρίτη η προθεσμία για το επίδομα θέρμανσης

«Τελικά πρέπει να αφήνω ανοιχτή την θέρμανση όλη μέρα ή να την ανοιγοκλείνω;»

Δυτική Ελλάδα: “Απόβαση” Αράβων στον Αστακό! Το mega deal που ολοκληρώνεται

Δυτική Ελλάδα: "Απόβαση" Αράβων στον Αστακό! Το mega deal που ολοκληρώνεται

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος