Ακολουθήστε μας:
Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Εργοτάξιο νέου δρόμου Πάτρα-Πύργος: Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις – Τα πιο “προβληματικά” τμήματα και η πρόοδος των έργων στο καθένα

12 Ιουνίου 2023
Εργοτάξιο νέου δρόμου Πάτρα-Πύργος: Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις – Τα πιο “προβληματικά” τμήματα και η πρόοδος των έργων στο καθένα

Στο Πάτρα-Πύργος η μικρότερη πρόοδος των έργων στα τμήματα είναι: στο πρώτο τμήμα (που κατασκευάζει η ΑΒΑΞ) από το Μιντιλόγλι μέχρι τα Καραίικα φτάνει στο 13%, ενώ στο δεύτερο τμήμα (που κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ) από τα Καραίικα μέχρι την Γαστούνη φτάνει μόλις στο 7%.

Το εργοτάξιο που βρίσκεται στο νότιο τμήμα του υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Πύργος, κι είναι το τμήμα Γαστούνη – Πύργος, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες είναι το πλέον προχωρημένο τμήμα (πρόκειται γι’ αυτό που κατασκευάζει η ΤΕΡΝΑ) και φτάνει στο 26% υλοποίησης. Περισσότερο από τον μέσο όρο του συνόλου του έργου.

Τα έργα αυτά, μετά την πολύ μεγάλη γνωστή καθυστέρηση εμπλοκής που είχε προηγηθεί, έχουν πλέον κλείσει ένα χρόνο – και κάτι παραπάνω – εργασιών και η πρόοδος είναι πλέον μετρήσιμη τμήμα-τμήμα.

Στο τμήμα Γαστούνη-Πύργος, μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσουν και οι πρώτες ασφαλτοστρώσεις, που για την ιστορία θα είναι συνολικά οι πρώτες και για όλο τον αυτοκινητόδρομο. Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν πως το τμήμα αυτό, υπό προϋποθέσεις, μπορεί να φτάσει ακόμα και το 50% μέχρι το τέλος του 2023. Να θυμίσουμε πως η έναρξη του έργου έγινε στις 31 Μαρτίου 2022 και πως αναθέτουσα αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

  • Συνολικά η πρόοδος του έργου έχει φτάσει μέχρι το τέλος Μαΐου το 14% και στόχος είναι μέχρι το τέλος του 2024 η πρόοδος να αγγίξει το 25%. Η χρονιά-σταθμός θα είναι το 2024 καθώς σε αυτήν προσδοκάται η πρόοδος να εκτοξευτεί σε επίπεδα άνω του 80% μιας και η εξέλιξη στα οδικά έργα είναι οπισθοβαρής.

Αυτό σημαίνει πως πάντα στην πρώτη περίοδο του έργου η εξέλιξη είναι αργή καθώς αφορά διανοίξεις, χωματουργικά, μετακινήσεις ή δημιουργία δικτύων, επιχωματώσεις, δημιουργία τεχνικών. Στη συνέχεια εφόσον αρχίσουν να ξεκινούν τα ασφαλτικά, το έργο (αναμένεται να) προοδεύει με μεγαλύτερη ταχύτητα.

Αυτό αναμένεται και για το Πάτρα-Πύργος προκειμένου να πιαστούν οι προκαθορισμένοι χρόνοι παράδοσης που είναι μέχρι τον Μάρτιο του 2025 να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 56 χιλιόμετρα (35 μήνες διάρκεια) και τα υπόλοιπα 19 το καλοκαίρι του 2025 (40 μήνες διάρκεια).

Τα χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινητόδρομου

Ο νέος αυτοκινητόδρομος προβλέπεται με τετράϊχνη διατομή πλάτους 21,30μ (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις) αποτελούμενη από 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14μ (4×3,50μ), Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης συνολικού πλάτους 4,60μ (2×2,30μ), λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,10μ (2×1,05μ), κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60μ και ύψους 0,80μ.

Στο Πάτρα-Πύργος προβλέπονται δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων στη Χ.Θ. 8+450 μεταξύ των Α/Κ ΒΙΠΕ και Κάτω Αχαϊας καθώς και περί την Χ.Θ. 67+900 μεταξύ των Α/Κ Αμαλιάδας και Α/Κ Πύργος. Επίσης προβλέπονται πλευρικοί σταθμοί διοδίων στους Ανισόπεδους Κόμβους Κάτω Αχαΐας & Αμαλιάδας.

Θα λειτουργήσουν και δύο αμφίπλευροι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) και ΚΕΣ περί τις Χ.Θ. 21+000 και 72+000.

(με πληροφορίες από το ypodomes.com)

Προηγούμενο Άρθρο

Τεχνικές παλαίωσης – βάψιμο επίπλων σε Τυρκουάζ απoχρώσεις

Επόμενο Άρθρο

Η ελληνική παραδοσιακή οικογένεια αλλάζει-Πως εξελίσσεται στα χρόνια

Σχετικά Άρθρα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή
Ελλάδα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή

5 Δεκεμβρίου 2025
Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία
Ελλάδα

Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία

5 Δεκεμβρίου 2025
Πάτρα – Πύργος: Η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού για το κόστος των διοδίων
Ελλάδα

Πάτρα – Πύργος: Η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού για το κόστος των διοδίων

4 Δεκεμβρίου 2025
Αγρότες: Ενισχύουν τα μπλόκα σε δρόμους και τελωνεία – Εξετάζουν να κλείσουν και τις παρακαμπτήριες οδούς
Ελλάδα

Ξύλο και χημικά στα μπλόκα των αγροτών-Πού υπάρχουν μπλόκα-Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί

3 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Δεύτερη ευκαιρία με διαγραφές φόρων και προστίμων έως 75%
Οικονομία

Στο “μάτι” της ΑΑΔΕ μεταβιβάσεις ακινήτων και χρηματικών γονικών παροχών

6 Δεκεμβρίου 2025
Καρυστιανού: Ένα κίνημα πολιτών θα φέρει τη λύση στην Ελλάδα, δεν ξέρω όμως αν θα βγω μπροστά
Ελλάδα, Πολιτική

Καρυστιανού: Ένα κίνημα πολιτών θα φέρει τη λύση στην Ελλάδα, δεν ξέρω όμως αν θα βγω μπροστά

6 Δεκεμβρίου 2025
6 Δεκεμβρίου – Η Εκκλησία τιμά τη μνήμη του Αγίου Νικολάου
Πολιτισμός

6 Δεκεμβρίου – Η Εκκλησία τιμά τη μνήμη του Αγίου Νικολάου

6 Δεκεμβρίου 2025
Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή
Ελλάδα

Αγρότες: Ένταση σε αεροδρόμια και τελωνεία – Νέα μπλόκα από Δευτέρα και κυβέρνηση σε… σκληρή γραμμή

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Η ελληνική παραδοσιακή οικογένεια αλλάζει-Πως εξελίσσεται στα χρόνια

Η ελληνική παραδοσιακή οικογένεια αλλάζει-Πως εξελίσσεται στα χρόνια

Πανελλαδικές -ΓΕΛ: Ιστορία, Φυσική και Οικονομία γράφουν οι υποψήφιοι

Πανελλαδικές -ΓΕΛ: Ιστορία, Φυσική και Οικονομία γράφουν οι υποψήφιοι

«Εξοικονομώ 2023»: Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις -Ποιοι είναι δικαιούχοι

«Εξοικονομώ 2023»: Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις -Ποιοι είναι δικαιούχοι

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος