Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Φτάνει στο 70% η πρόοδος κατασκευής για το νέο δρόμο Πάτρα-Πύργος εντός Δεκεμβρίου – Ποιά η πορεία προς την ολοκλήρωση του έργου

19 Δεκεμβρίου 2024
Φτάνει στο 70% η πρόοδος κατασκευής για το νέο δρόμο Πάτρα-Πύργος εντός Δεκεμβρίου – Ποιά η πορεία προς την ολοκλήρωση του έργου

Το 70% θα αγγίξει και πιθανόν να ξεπεράσει η πρόοδος της κατασκευής για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος μέσα στον Δεκέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com τα έργα εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν το 70% μέχρι το τέλος του έτους παρά του ότι ο φετινός χειμώνας έχει πολλές βροχές που φρενάρει πολλές φορές τον ρυθμό των εργασιών.

Πλέον με το υπολειοπόμενο 30% να αναμένεται να καλυφθεί εντός του 2025, το ερώτημα είναι πότε θα λειτουργήσει συνολικά ο νέος άξονας. Αυτό που έχει ενδιαφέρον καταρχάς είναι πως το 2025 θα είναι οριστικά το έτος που η Ηλεία θα υποδεχθεί για πρώτη φορά λειτουργία κλειστού αυτοκινητόδρομου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της προόδου η ΤΕΡΝΑ οδηγεί την κούρσα της προόδου έχοντας φτάσει το 86% στο τμήμα Γαστούνη-Πύργος. Η AKTOR έκανε το μεγάλο rebound και πλέον το τμήμα της Καραίικα-Γαστούνη έπιασε το 64,5% ενώ στο πρώτο τμήμα Μιντιλόγλι-Καραίικα που τρέχει η AVAX, η πρόοδος φτάνει το 63%.

Αναφορικά με την οδοστρωσία (την προετοιμασία δηλαδή του καταστρώματος του αυτοκινητόδρομου) αυτή έχει φτάσει να έχει καλύψει πάνω από τα 50 από τα συνολικά 75 χιλιόμετρα, δηλαδή έχει καλύψει περίπου τα 2/3 του έργου.

Από αυτό το στατιστικό υπολογίζεται πως χοντρικά στα μισά, δηλαδή περίπου στα 25 χιλιόμετρα έχουν προχωρήσει τα ασφαλτικά. Ειδικά στο τμήμα της ΤΕΡΝΑ απομένουν 3-4 χιλιόμετρα. Μέχρι το Πάσχα εκτιμάται από πηγές κοντά στο έργο ότι θα έχει πιαστεί το 85% και μετά η αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση στην κυκλοφορία θα έχει ήδη ξεκινήσει.

Ο δρόμος προς την ολοκλήρωση

Πλέον μέσα στο 2025 θα δούμε τον δρόμο να λειτουργεί. Θα είναι το μεγαλύτερο έργο οδικής υποδομής που θα ολοκληρώσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είνα άλλωστε και ένα από τα έργα-σημαίες του. Συμβατικά επρόκειτο μέχρι τις 18 Μαρτίου να λειτουργήσει το τμήμα Κάτω Αχαϊα-Πύργος και λίγους μήνες αργότερα το υπόλοιπο τμήμα από το Μιντιλόγλι μέχρι την Κάτω Αχαϊα.

Αυτό το ορόσημο πιθανόν να μην μπορεί να πιαστεί αλλά φαίνεται πως αυτό πιθανότατα να μπορεί να γίνει μέχρι το καλοκαίρι. Αν και δεν έχει κλειδώσει ακόμα, αν η ολοκλήρωση περίπου των 55-56 χιλιομέτρων απέχει κάποιους μήνες από εκείνη του πρώτου δύσκολου τμήματος (που γίνεται διαπλάτυνση του υφιστάμενου άξονα), ίσως να το δούμε να δίδεται στην κυκλοφορία.

Στο πρώτο τμήμα δίδεται η μεγάλη μάχη όπου κυκλοφορία και έργα διεξάγονται ταυτόχρονα και όπως είναι κατανοητό, είναι και πιο δύσκολη η καθημερινή πρόοδος.

Η συνολική λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος φαίνεται πως οδεύει για τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο του 2025 κλείνοντας ένα 20ετές κεφάλαιο για την υλοποίηση του. Προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί πως θα πραγματοποιηθεί η παράδοση του αυτοκινητόδρομου, δηλαδή αν γίνει τμηματικά η συνολικά.

Με την λειτουργία του Πάτρα-Πύργος, η Ολυμπία Οδός συνολικά θα μεγαλώσει κατά 75 χιλιόμετρα και θα φτάσει τα 285 χιλιόμετρα. Η σύνδεση του υφιστάμενου άξονα με τον νέο αυτοκινητόδρομο θα γίνει στο Μιντιλόγλι, εκεί που σήμερα τερματίζει ο κλειστός άξονας, μετά την ευρεία παράκαμψη της Πάτρας.

Το ευτύχημα στο έργο του Πάτρα-Πύργος, είναι πως τα έργα εδώ και περίπου 2 χρόνια εκτελούνται χωρίς την μεγάλη πίεση που υπήρχε λόγω των πολλών τροχαίων στην εθνική οδό Πατρών-Πύργου.

Με την δρομολόγηση και ολοκλήρωση του έργου οδικής ασφάλειας, τα τροχαία και ειδικά τα θανατηφόρα μειώθηκαν σε συντριπτικό ποσοστό με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί και η πίεση για την ολοκλήρωση του έργου.

Με την λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομου, η απόσταση Πάτρα-Πύργος θα μειωθεί αισθητά σε κάτι περισσότερο από 35 λεπτά, κερδίζοντας πάνω από 40 λεπτά απαιτητικής οδήγησης.

Το σημαντικότερο όμως είναι πως θα κινείται σε κλειστό αυτοκινητόδρομο που διαθέτει δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας και τα επίπεδα οδικής ασφάλειας θα είναι τα υψηλότερα που υπάρχουν και που ισχύουν στους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Η απόσταση Αθήνα-Πύργος θα μπορεί να επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3 ώρες αλλάζοντας τα δεδομένα στις επιβατικές και εμπορευματικές οδικές μεταφορές της περιοχής.

ΠΗΓΗ: ypodomes.com

Προηγούμενο Άρθρο

Αμαλιάδα: Ποικίλο πρόγραμμα Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων (20-30/12)

Επόμενο Άρθρο

Εφυγε από τη ζωή ο γνωστός δημοσιογράφος Κώστας Χαρδαβέλλας

Σχετικά Άρθρα

Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία
Ελλάδα

Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία

5 Δεκεμβρίου 2025
Πάτρα – Πύργος: Η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού για το κόστος των διοδίων
Ελλάδα

Πάτρα – Πύργος: Η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού για το κόστος των διοδίων

4 Δεκεμβρίου 2025
Αγρότες: Ενισχύουν τα μπλόκα σε δρόμους και τελωνεία – Εξετάζουν να κλείσουν και τις παρακαμπτήριες οδούς
Ελλάδα

Ξύλο και χημικά στα μπλόκα των αγροτών-Πού υπάρχουν μπλόκα-Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί

3 Δεκεμβρίου 2025
Προάγγελος νέου κόμματος η ομιλία Τσίπρα για την «Ιθάκη» – «Μας αξίζει μια Ελλάδα καλύτερη! Και μπορούμε!»
Ελλάδα

Προάγγελος νέου κόμματος η ομιλία Τσίπρα για την «Ιθάκη» – «Μας αξίζει μια Ελλάδα καλύτερη! Και μπορούμε!»

3 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Παρατείνεται το επίδομα θέρμανσης
Οικονομία, Ελλάδα

Επίδομα Θέρμανσης: Στις 23 Δεκεμβρίου η πληρωμή-Τα ποσά

5 Δεκεμβρίου 2025
Ηλεία: Χαρίζονται επιδοτήσεις από το 2007 σε πυρόπληκτους αγρότες & επιχειρήσεις
Οικονομία, Ελλάδα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Τα ποσά πληρωμών των αγροτών μέχρι τέλος του χρόνου-Όλο το σχέδιο

5 Δεκεμβρίου 2025
Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία
Ελλάδα

Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία

5 Δεκεμβρίου 2025
Εργαζόμενοι Νοσοκομείου Αμαλιάδας:«Κινδυνεύει να μετατραπεί σε Κέντρο Υγείας!»
Τοπικά, Ελλάδα

Εργαζόμενοι Νοσοκομείου Αμαλιάδας:«Κινδυνεύει να μετατραπεί σε Κέντρο Υγείας!»

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Εφυγε από τη ζωή ο γνωστός δημοσιογράφος Κώστας Χαρδαβέλλας

Εφυγε από τη ζωή ο γνωστός δημοσιογράφος Κώστας Χαρδαβέλλας

ΠΥΡΓΟΣ: Έφυγε ξαφνικά από την ζωή ο πρώην Διευθυντής της ΕΤΕ Κώστας Παπαιωάννου

ΠΥΡΓΟΣ: Έφυγε ξαφνικά από την ζωή ο πρώην Διευθυντής της ΕΤΕ Κώστας Παπαιωάννου

ΕΚΠΟΙΖΩ: “Κατώτερη των προσδοκιών η τροπολογία της κυβέρνησης για τις τραπεζικές χρεώσεις”

ΕΚΠΟΙΖΩ: “Κατώτερη των προσδοκιών η τροπολογία της κυβέρνησης για τις τραπεζικές χρεώσεις”

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος