Η βαριά βιομηχανία είναι κάτι που λείπει από την Ελλάδα. Ξένες και ελληνικές εταιρίες δεν επενδύουν καθώς το πλαίσιο που ισχύει δεν ευνοεί τις επιχειρήσεις. Το παρελθόν έχει αποδείξει πως ότι μεγάλο και σημαντικό χτίζεται απλά… γκρεμίζεται, με το πιο τρανταχτό παράδειγμα το εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων της Nissan στο Βόλο.
Τα τελευταία δύο χρόνια ολοένα και πιο έντονα ακούμε ότι θα αρχίσει και πάλι την λειτουργία του, το εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το οποίο πριν από δεκαετίες κατασκεύαζε το θρυλικό Pony. Εκατοντάδες άρθρα έχουν γραφτεί και η πλειοψηφία του κόσμου θα ήθελε να δει και πάλι να λειτουργεί μία ελληνική βιομηχανία που κατασκευάζει το δικό της αυτοκίνητο το οποίο θα πωλείται τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.
Περιμένοντας την έγκριση
Όπως έχουμε γράψει σε σχετικό ρεπορτάζ ήδη έχουν φτιαχτεί τρία σύγχρονα αυτοκίνητα Pony τα οποία πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης. Παράλληλα βρίσκονται στην διαδικασία της έγκρισης τύπου που πρέπει να εκδοθεί για να μπορέσει το Pony να περάσει την γραμμή παραγωγής. Η συγκεκριμένη μάλιστα είναι έτοιμη να ξεκινήσει ακόμα και σήμερα, αρκεί να δοθεί το περιβόητο χαρτί της έγκρισης. Αν και όλα, όπως περιμέναμε, βάδιζαν ομαλά μία ανακοίνωση προ λίγων ημερών, του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μας έβαλε και πάλι σε σκέψεις για το τι πραγματικά συμβαίνει με την κατασκευή του σύγχρονου Pony.
www.zougla.gr