N.Βέρρας
Εργασίες του ΟΤΕ νέκρωσαν το κέντρο του ΕΚΑΒ – Τέσσερις κρίσιμες ώρες σε Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα, Ηλεία, Κορινθία, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά
Μάταια προσπαθούσαν, χθες τις πρώτες πρωινές ώρες, συμπολίτες να επικοινωνήσουν με το κέντρο διαχείρισης περιστατικών του ΕΚΑΒ της 3ης Περιφέρειας με έδρα την Πάτρα. Η σωτήρια γραμμή της άμεσης βοήθειας, το 166, ήταν ανενεργή για περίπου τέσσερις ώρες. Αιτία ήταν οι απροειδοποίητες εργασίες συντήρησης του δικτύου από τον ΟΤΕ.
Αυτό σημαίνει ότι οι κάτοικοι μιας πολύ μεγάλης γεωγραφικής έκτασης, την οποία καλύπτει το ΕΚΑΒ της Πάτρας, που σημαίνει Αχαΐα, Αιτωλοακαρνανία, Ηλεία, Κορινθία, Κεφαλληνία και Ζάκυνθος δεν είχαν κάλυψη άμεσης βοήθειας από τη 1.10 τα ξημερώματα έως στις 3.45.
Και δεν ήταν ο μοναδικός ασθενής που έμεινε χωρίς κάλυψη άμεσης βοήθειας. Αλλα περιστατικά μεταφέρθηκαν στο εφημερεύον νοσοκομείο με ιδιωτικά μέσα και άλλα με ταξί. Ευτυχώς τις ώρες που το κέντρο επιχειρήσεων του ΕΚΑΒ ήταν ανενεργό δεν σημειώθηκε κάποιο περιστατικό που η μη άμεση αντιμετώπισή του να είχε αρνητική εξέλιξη για τη ζωή του.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ που είχαν εφημερία, όταν διαπίστωσαν ότι υπήρχε πρόβλημα στο τηλεφωνικό κέντρο, ενεργοποιήθηκαν ενημερώνοντας όλες τις αρμόδιες Αρχές.
Η διεύθυνση του ΕΚΑΒ, επιβεβαίωσε το γεγονός, τονίζοντας ότι δεν είχε γίνει σχετική ενημέρωση από τον ΟΤΕ. Σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως μας αναφέρθηκε, γίνεται ενημέρωση από τον οργανισμό που εκτελεί τα έργα, ώστε να λαμβάνονται τα απαιτούμενα μέτρα και να μην μένουν ακάλυπτοι οι πολίτες.
Μεταξύ αυτών, είναι η ενημέρωση της Αστυνομίας (100) και της Πυροσβεστικής (112) ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τηλεφωνήματα οι δύο αυτές υπηρεσίες και να ενημερώνουν αρμοδίως το ΕΚΑΒ.


















