Ακολουθήστε μας:
Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2023
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Καραμανλή, παραιτήσου – Είχε δηλώσει την 20 Φεβρουαρίου πως «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα».

1 Μαρτίου 2023
Καραμανλή, παραιτήσου – Είχε δηλώσει την 20 Φεβρουαρίου πως «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα».

Αυξάνεται ώρα με την ώρα ο αριθμός των νεκρών από τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στον Ευαγγελισμό Τεμπών. Έως τις δύο το μεσημέρι είχαν επιβεβαιωθεί 40 νεκροί και 66 τραυματίες, αλλά εκτιμάται ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί τις επόμενες ώρες.

Δυστυχώς, στα δύο βαγόνια όπου επικεντρώνονται οι έρευνες των διασωστών έχουν εντοπιστεί απανθρακωμένες σοροί, που είναι δύσκολο να αναγνωριστούν. Ήδη και μετά τις 09:00 της Τετάρτης, γίνεται ολοένα και εντονότερα λόγος για αριθμό αγνοουμένων.

Στο πεδίο επιχειρούν τρείς ομάδες της ΕΜΑΚ, μονάδα της 1ης Στρατιάς, αστυνομική δύναμη, αριθμός ειδικών οχημάτων (γερανοφόρα και χωματουργικά μηχανήματα).

Επί τόπου μεταβαίνει και ο Πρωθυπουργός. Είχε προηγηθεί η μετάβαση στα νοσοκομεία της Λάρισας του Υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, ενώ στο σημείο της τραγωδίας έχει καταφθάσει από νωρίς και ο Υπουργός Πολιτικής Προστασίας.

Στο Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας έχουν τοποθετηθεί οι σοροί των θυμάτων και εκεί γίνεται η αναγνώριση από τους συγγενείς. Επί τόπου επιχειρεί και ομάδα στήριξης από ψυχολόγους. Σε πολλές περιπτώσεις η αναγνώριση δεν θα είναι εφικτή παρά μόνον με συγκριτικές αναλύσεις γενετικού υλικού (DNA).

Όπως προκύπτει από τα πρώτα συγκεντρωτικά στοιχεία, τα περισσότερα θύματα είναι νεαρής ηλικίας (φοιτητές ως επί το πλείστον). Η κυβέρνηση κήρυξε τριήμερο εθνικό πένθος. Ενημερώθηκαν αρμοδίως η Κομισιόν και οι ευρωπαϊκές υπηρεσίες. Υπήρχε πλήρης ενημέρωση για τις ελλείψεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών κατά την τελευταία δεκαετία, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας βρίσκεται ακόμη σε πρωτόγονη κατάσταση. Ο συνδικαλιστής πρόεδρος μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, ανέφερε πως το ηλεκτρονικό δίκτυο Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια. Επίσης, ανέφερε πως οι διάφορες παρεμβάσεις στη διαχείριση του δικτύου ως προς τα δρομολόγια γίνονται χειρωνακτικά. Δηλαδή, ο κλειδούχος λαμβάνει εντολή από τον Σταθμάρχη, μεταβαίνει στο σημείο και με τους λεβιέδες μετακινεί τις γραμμές ανοίγοντας ή κλείνοντας τα κλειδιά. Έτσι και έγινε το βράδυ της Τρίτης με εντολή του Σταθμαρχείου Λάρισας. Κατόπιν ο μηχανοδηγός ειδοποιείται από τον Σταθμάρχη τηλεφωνικώς και λαμβάνει εντολή να εισέλθει ή να εξέλθει μίας γραμμής.

Με λίγα λόγια δεν υφίσταται ψηφιακό σύστημα αυτοματοποιημένης διαχείρισης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Το ερώτημα που τίθεται και που θέτει και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, είναι προφανώς το τι ακριβώς θα έκανε στο αποκαλούμενο Κέντρο Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βόρειας Ελλάδας ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, ο οποίος είχε προγραμματίσει επίσκεψη σήμερα, ημέρα της τραγωδίας, Τετάρτη 1η Μαρτίου. Σημειώστε πως, σύμφωνα με τις αποκαλύψεις των ειδικών, δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση δικτύου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και καμία ψηφιοποίηση διαχείρισης του δικτύου Δυτικής Μακεδονίας, ενώ η ηλεκτρονική – ψηφιακή διαχείριση της γραμμής Αθήνας Θεσσαλονίκης δεν λειτουργεί εδώ και δύο περίπου δεκαετίες.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο σημείο της τραγωδίας.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο σημείο της τραγωδίας.

Ο ίδιος ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και καθ’ ύλην αρμόδιος, άρα και άμεσα υπεύθυνος για την λειτουργία του υλικού, ο Κώστας Καραμανλής είχε δηλώσει την 20 Φεβρουαρίου πως «δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα». Οχτώ (8) ημέρες αργότερα, ημέρα με την ημέρα η τραγωδία στον Ευαγγελισμό Τεμπών αποκαλύπτει πως όχι μόνον «παίζουν» οι κρατικές αρχές και η εταιρεία διαχείρισης των τρένων, αλλά και ο ΟΣΕ που έχει την ευθύνη των σιδηροδρομικών υποδομών, με την ασφάλεια των επιβατών αλλά και την υπονομεύουν μην προβαίνοντας στην αυτονόητη αναβάθμιση της ασφάλειας των μεταφορών.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση και σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Ζούγκλας», η τραγωδία προκλήθηκε από ανθρώπινο λάθος μεν, αλλά λόγω του πλήρως αναξιόπιστού υλικού διαχείρισης. Τα τεχνολογικά ελλείμματα προκάλεσαν την κατά ανάγκη αναξιόπιστη ανθρώπινη παρέμβαση του Σταθμάρχη. Κάτι αδιανόητο για την ψηφιακή ελεγκτική καθημερινότητα των δυτικών ευρωπαϊκών ελεγκτικών συστημάτων διαχείρισης.

Σημειώνεται πως οι μηχανοδηγοί και των δύο αμαξοστοιχιών έλαβαν εντολή να εισέλθουν στην γραμμή καθόδου, αν και στο σημείο αυτό η γραμμή είναι διπλής κατευθύνσεως. Τελευταίος έλαβε την εντολή ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας. Είναι αυτός ο οποίος και ακούστηκε να λέει από τον ασύρματο «πάμε και ό,τι γίνει».

Επιπροσθέτως αναφέρουμε το εξής. Τον Νοέμβριο του 2022, μετά από ατύχημα που συνέβη στις 25 Οκτωβρίου στο δρομολόγιο Αθηνών – Χαλκίδας του Προαστιακού, όπου το τρένο προσέκρουσε σε ηλεκτροφόρο υψηλής τάσεως καλώδιο που κρεμόταν, με συνέπεια να τραυματιστεί ο μηχανοδηγός, εστάλη εξώδικο στον ΟΣΕ, στο Υπουργείο Υποδομών και στην αρμόδια ρυθμιστική αρχή. Μεταξύ των άλλων, οι μηχανοδηγοί είχαν καταγγείλει πως εδώ και πολλά χρόνια δεν λειτουργεί η φωτοσηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση του δικτύου.

Η προειδοποιητική ανακοίνωση στις 7 Φεβρουαρίου των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο

Στην ανακοίνωση που εξέδωσαν στις 7 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο, εγκαλούσαν τους αρμοδίους για όσα οφείλουν να κάνουν και δεν κάνουν για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών.

«Όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό», ανέφεραν στην ανακοίνωσή τους οι σιδηροδρομικοί της ΔΕΣΚ.

Συμπληρωματικά δημοσιεύουμε την επιστολή παραίτησης του πρώην πρόεδρου της Επιτροπής ETCS -η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο- Χρήστου Κατσιούλη, προς την ΕΡΓΟΣΕ:

ΠΗΓΗ: www.zougla.gr/greece/article/karamanli-paretisou

Προηγούμενο Άρθρο

Παρέμβαση Κοντογιαννόπουλου για τη σταφίδα στους αρμόδιους Υπουργούς

Επόμενο Άρθρο

Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Αγωνία για τον αριθμό των αγνοουμένων, 72 τραυματίες και 40 οι νεκροί

Σχετικά Άρθρα

Ανδρέας Μαρίνος: προσκαλεί τους αγρότες της Ηλείας σε συνάντηση για την μη πληρωμή αποζημιώσεων στις επίσπορες καλλιέργειες
Τοπικά

Ηλεία-Αγροτικά: Δράσεις εξηλεκτρισμού 886.693,31 ευρώ

28 Σεπτεμβρίου 2023
Ζητείται προσωπικό για Ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο
Εργασία

Ζητείται προσωπικό για Ξενοδοχεία στη Ζάκυνθο

28 Σεπτεμβρίου 2023
Σύγκριση των κομμάτων: Τι δείχνει το crash test των προγραμμάτων στη φορολογία
Οικονομία

Market Pass: Από αύριο μπαίνουν χρήματα-Πληρώνονται 3 μήνες μαζί

28 Σεπτεμβρίου 2023
Διονύσης Μπέλτσος: ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ με τον τόπο του
Τοπικά, Πολιτική

Διονύσης Μπέλτσος: ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ με τον τόπο του

28 Σεπτεμβρίου 2023
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Σύγκριση των κομμάτων: Τι δείχνει το crash test των προγραμμάτων στη φορολογία
Οικονομία

Market Pass: Από αύριο μπαίνουν χρήματα-Πληρώνονται 3 μήνες μαζί

28 Σεπτεμβρίου 2023
Διονύσης Μπέλτσος: ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ με τον τόπο του
Τοπικά, Πολιτική

Διονύσης Μπέλτσος: ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ με τον τόπο του

28 Σεπτεμβρίου 2023
Κακοκαιρία Elias: «Πνίγηκαν» Θεσσαλία, Εύβοια και Στερεά -Δύσκολες οι επόμενες ώρες
Νέα

Κακοκαιρία Elias: «Πνίγηκαν» Θεσσαλία, Εύβοια και Στερεά -Δύσκολες οι επόμενες ώρες

28 Σεπτεμβρίου 2023
Ψωμί-Είδος πολυτελείας πια-Τι εξετάζουν οι αρτοποιοί
Οικονομία

Ψωμί-Είδος πολυτελείας πια-Τι εξετάζουν οι αρτοποιοί

28 Σεπτεμβρίου 2023
Επόμενο Άρθρο
Σύγκρουση τρένων: Τριήμερο εθνικό πένθος κήρυξε ο Μητσοτάκης

Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Αγωνία για τον αριθμό των αγνοουμένων, 72 τραυματίες και 40 οι νεκροί

Παραιτήθηκε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής – «Ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των θυμάτων» δήλωσε

Παραιτήθηκε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής - «Ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των θυμάτων» δήλωσε

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης είναι πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ με ελάχιστη εμπειρία

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης είναι πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ με ελάχιστη εμπειρία

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Εάν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε αυτόν τον ιστότοπο θα πρέπει να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε ξανά τα cookie.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος

Ενεργοποιήστε πρώτα τα απαραίτητα cookie για να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας!