Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Νέα Πατρών-Πύργου: Παραδόθηκε αλλά δεν έχει ΣΕΑ, οι έξοδοι είναι επικίνδυνοι, έχει τουαλέτες εκτός λειτουργίας κ.α.

5 Αυγούστου 2025
Νέα Πατρών-Πύργου: Παραδόθηκε αλλά δεν έχει ΣΕΑ, οι έξοδοι είναι επικίνδυνοι, έχει τουαλέτες εκτός λειτουργίας κ.α.

Ν.Βέρρας

Η ολοκαίνουργια Πατρών-Πύργου προ ημερών και δόθηκε στην κυκλοφορία στα πρώτα 65 (από τα 75) χλμ. της. Αποτελεί ένα τεράστιο έργο για τον τόπο μας καθώς θα βοηθήσει σε πολλά όπως την οικονομία και τον τουρισμό μας. Όμως ακόμα δεν έχουν γίνει πολλά βασικά που θα έπρεπε ώστε να εξυπηρετηθούν οι πολίτες όπως ότι δεν λειτουργούν όλες οι τουαλέτες και δεν υπάρχουν ακόμα ΣΕΑ ενώ οι είσοδοι/έξοδοι δεν έχουν κατασκευαστεί κι η σύνδεση γίνεται μέσω επαρχιακών δρόμων πολύ άσχημης κατάστασης και αυτό αποτελεί κίνδυνο για τους οδηγούς, συν την κυκλοφοριακή μεγάλη επιβάρυνση τέτοιων σημείων.

Την κατάσταση αυτή την κατέγραψε και πανελλήνιο μέσο, το ethnos.gr που έκανε αποστολή στην Ηλεία ώστε να δει το μεγάλο έργο από κοντά.

Το όριο ταχύτητας

Ο νέος δρόμος είναι εντυπωσιακός, με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με καλό οδόστρωμα, καλές κλίσεις, αλλά και ορισμένα σημεία όπου οι στροφές θα έπρεπε να είναι ακόμα πιο ανοιχτές, ώστε να υπάρχει καλύτερη ορατότητα. Το ανώτατο όριο ταχύτητας στις ευθείες είναι 130 χιλιόμετρα και 90 σε συνθήκες βροχής.

Νέος δρόμος κατά 82,67%

Κατασκευάστηκαν 62 χιλιόμετρα σε νέα χάραξη και 13 χιλιόμετρα σε υφιστάμενη, δηλαδή σε ποσοστό 82,67% είναι νέος δρόμος, ο οποίος, μετά από πολλά χρόνια απαλλοτριώσεων και άλλων διαδικασιών, επιτέλους ολοκληρώθηκε.

Ήδη από τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας, σημειώθηκε έντονη κίνηση, ενώ η παλιά Εθνική παρέμεινε σχεδόν άδεια — γεγονός ασυνήθιστο για την 2η Αυγούστου, ημερομηνία με παραδοσιακά αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο.

 

Eθνική οδός Πατρών - Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr
Eθνική οδός Πατρών – Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr

Μεγάλη κίνηση, άδεια η παλιά Εθνική

Η απόφαση να παραδοθεί στην κυκλοφορία στις 12 το μεσημέρι της 1ης Αυγούστου 2025 ελήφθη προφανώς για να εξυπηρετηθούν οι αδειούχοι του Αυγούστου και η αυξημένη τουριστική κίνηση σε όλη τη δυτική και νότια Πελοπόννησο. Ωστόσο, ο δρόμος παραδόθηκε χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί ακόμα βασικές υποδομές, γεγονός που απαιτεί αυξημένη προσοχή από τους οδηγούς Ι.Χ., αλλά και τους επαγγελματίες.

 

Eθνική οδός Πατρών - Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr
Eθνική οδός Πατρών – Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr

Προσοχή στις δυσάρεστες εκπλήξεις

Παρότι το οδόστρωμα είναι άριστο, οι διαγραμμίσεις φρέσκες και η σήμανση δίνει πολύτιμες πληροφορίες στους οδηγούς, υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και ακόμη περισσότερα που πρέπει να προσέξουν οι οδηγοί που θέλουν να κινηθούν στον συγκεκριμένο δρόμο το προσεχές διάστημα.

Δεν υπάρχει σταθμός ανεφοδιασμού

Για να αποφευχθούν, λοιπόν, οι δυσάρεστες εκπλήξεις, θα πρέπει οι οδηγοί να έχουν υπόψη τους ότι σε όλο το μήκος της διαδρομής δεν υπάρχει πρατήριο βενζίνης.

Οι πινακίδες για ύπαρξη Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.) έχουν τοποθετηθεί, αλλά οδηγούν σε …χωράφια που θα χρειαστούν αρκετούς μήνες δουλειάς μέχρι να γίνουν σταθμοί ανεφοδιασμού. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, στο νέο τμήμα θα λειτουργήσουν δύο αμφίπλευροι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.). Μέχρι τότε, οι οδηγοί θα πρέπει να φροντίζουν να έχουν γεμάτο ρεζερβουάρ, ενώ όσοι κινούνται με ηλεκτρικά οχήματα θα πρέπει να ξεκινούν τη διαδρομή με πλήρως φορτισμένες μπαταρίες, καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα ανεφοδιασμού.

 

Eθνική οδός Πατρών - Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr
Eθνική οδός Πατρών – Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr

Ευγενικό προσωπικό, κλειστές τουαλέτες

Επίσης, παρότι υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός πάρκινγκ, δεν λειτουργούν ακόμα όλες οι τουαλέτες. Πινακίδες ενημερώνουν πως είναι «εκτός λειτουργίας». Μας έκανε, όμως, θετική εντύπωση η ευγένεια του προσωπικού που εργαζόταν στον καθαρισμό σε έναν από τους σταθμούς που ήταν ανοιχτός. Με λαχτάρα και χαρά ενημέρωναν το κοινό ότι σύντομα οι τουαλέτες σε όλους τους σταθμούς πάρκινγκ θα λειτουργούν.

 

Eθνική οδός Πατρών - Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr
Eθνική οδός Πατρών – Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr

Φτιάχνονται οι βοηθητικοί δρόμοι

 

Ο δρόμος ακόμη δεν διαθέτει βοηθητικές οδούς, καθώς είναι υπό κατασκευή. Σε όλο το μήκος του δρόμου υπάρχουν ακόμη ανοιχτά εργοτάξια και μηχανήματα έργου, που μαρτυρούν την εξέλιξη των εργασιών.

Προσοχή στα 10 χιλιόμετρα μέχρι Νοέμβριο

Και πάμε στο πιο σημαντικό σημείο, στο οποίο οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί: Είναι το κομμάτι των 10 χιλιομέτρων από την Αλισσό έως το Μιντιλόγλι, που είναι ένα απέραντο εργοτάξιο, με βαριά μηχανήματα έργου να κινούνται σε κοντινή απόσταση. Υπάρχουν πολλές απότομες παρακάμψεις που ορίζονται από πινακίδες κυκλοφορίας και όχι κάποιο προστατευτικό ασφαλείας. Λόγω έλλειψης χώρου δεν υπάρχουν χώροι πάρκινγκ. Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι προσεκτικοί, να έχουν υπομονή και να διατηρούν χαμηλές ταχύτητες, καθώς μεταξύ των δύο ρευμάτων υπάρχουν μόνο πλαστικά κολωνάκια.

 

Eθνική οδός Πατρών - Πύργου, προσοχή στο εργοτάξιο των 10 χιλιομέτρων / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr
Eθνική οδός Πατρών – Πύργου, προσοχή στο εργοτάξιο των 10 χιλιομέτρων / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr

Οικογένεια στη μέση του δρόμου

Μάλιστα, το Σάββατο το μεσημέρι 2/8, ΙΧ με ρυμουλκούμενο τρέιλερ με σκάφος αναψυχής είχε πάθει βλάβη, και όλη η οικογένεια που είχε κατέβει από το αυτοκίνητο βρισκόταν μέσα στο ρεύμα κυκλοφορίας, μην έχοντας πού αλλού να σταθεί.

Είναι τα τελευταία 10 χιλιόμετρα που θα δοθούν στην κυκλοφορία τον Νοέμβριο. Μέχρι τότε, μεγάλη προσοχή.

Ο τρίτος μεγαλύτερος

Να σημειωθεί επίσης ότι με την ένταξη του Πάτρα – Πύργος στο έργο παραχώρησης, η Ολυμπία Οδός καθίσταται πλέον ο τρίτος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος της χώρας, με συνολικό μήκος 277 χιλιόμετρα. Η ολοκλήρωση του συνόλου του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου εκτός από τα ζητήματα ασφάλειας αναμένεται να φέρει πολλαπλά οφέλη στην οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική ανάπτυξη της Δυτικής Πελοποννήσου. Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος δεν εξυπηρετεί απλώς τις μετακινήσεις, αλλά μπορεί να αποτελέσει μοχλό βιώσιμης τουριστικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης στην περιοχή, με σεβασμό στο περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες.

 

Eθνική οδός Πατρών - Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr
Eθνική οδός Πατρών – Πύργου / φωτογραφία Κώστας Ασημακόπουλος για το ethnos.gr

Οκτώ ανισόπεδοι κόμβοι

Ο νέος αυτοκινητόδρομος διαθέτει τετράιχνη διατομή πλάτους 21,30 μ. (χωρίς τις πλευρικές διαμορφώσεις), αποτελούμενη από 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14 μ. (4?3,50 μ.), Λωρίδες Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης συνολικού πλάτους 4,60 μ. (2?2,30 μ.), λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,10 μ. (2?1,05 μ.), κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο τύπου New Jersey πλάτους 0,60 μ. και ύψους 0,80 μ.

Θα κατασκευαστούν 8 ανισόπεδοι κόμβοι / ημικόμβοι: Μιντιλογλίου, ΒΙ.ΠΕ., Κ. Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου.

 

Η νέα Πατρών - Πύργου (ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ/ILIALIVE.GR/EUROKINISSI)
Η νέα Πατρών – Πύργου (ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ/ILIALIVE.GR/EUROKINISSI)

Δύο Ευρώ και βλέπουμε…

 

Διόδια θα λειτουργήσουν στην περιοχή του Πύργου (μετωπικά) και στα Καμίνια (πλευρικά). Για το τμήμα από τα Καμίνια μέχρι την Πάτρα δεν θα πληρώνουν διόδια οι χρήστες, μέχρι να παραδοθεί και το τελευταίο τμήμα τον Νοέμβριο.

Προς το παρόν, λοιπόν, το αντίτιμο διοδίων ενός Ι.Χ. οχήματος θα είναι 2,10 ευρώ.

 

πληροφορίες ethnos.gr

 

 

Προηγούμενο Άρθρο

Ηλεία: Συμμορφώνονται οι οδηγοί δίκυκλων με τον νέο ΚΟΚ-Μόλις 13 άτομα χωρίς κράνος

Επόμενο Άρθρο

Αυθαίρετα σε αιγιαλό: Έρχονται κατεδαφίσεις-Ποιοι κινδυνεύουν

Σχετικά Άρθρα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση
Νέα

Πύργος: Τοποθετήθηκε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο – Tην Κυριακή η φωταγώγηση

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων
Τοπικά

Δ.Αυγερινοπούλου: Επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για αποζημιώσεις κτηνοτρόφων

5 Δεκεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Το ανέκδοτο της ημέρας : Ο ήρωας
Life Style

Το ανέκδοτο της ημέρας

5 Δεκεμβρίου 2025
Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα
Τοπικά, Πολιτισμός

Εντυπωσιακή η Τελετή Παράδοσης Ολυμπιακής Φλόγας στην Αθήνα

5 Δεκεμβρίου 2025
Μ. Κατρίνης: Κοινή ευρωπαϊκή άμυνα – ασπίδα για τον Ελληνισμό Ελλάδας και Κύπρου
Τοπικά

M.Κατρίνης: Σε κίνδυνο η συνδεδεμένη ενίσχυση στους κτηνοτρόφους από ψηφιακά εμπόδια

5 Δεκεμβρίου 2025
Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα
Τοπικά

Φιγαλεία: Παραδόθηκε η νέα γέφυρα στη Θέση «Νεροντριβάλα

5 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Καταπατημένα: Όλο το σχέδιο για εξαγορά ιδιοκτησιών-Τι φέρνει ο νέος νόμος

Αυθαίρετα σε αιγιαλό: Έρχονται κατεδαφίσεις-Ποιοι κινδυνεύουν

Ένας χρόνος πολέμου Ισραήλ-Χαμάς: 43.000 νεκροί, 17.000 παιδιά-θύματα & 97.000 τραυματίες

Ο Νετανιάχου αποφασισμένος για την πλήρη κατάληψη της Γάζας

Βάρδα: Άφηνε τον σκύλο νηστικό και χωρίς νερό-Συνελήφθη

Πύργος: Είχε δεμένο τον σκύλο του στο κοτσαδόρο αμαξιού χωρίς νερό κάτω από τον ήλιο

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος