Ακολουθήστε μας:
Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ: Πανελλαδικές με εξετάσεις από την Α’ λυκείου

26 Ιουλίου 2025
Πανελλαδικές 2022: Πρεμιέρα σήμερα για τα γενικά λύκεια

¸íáñîç óÞìåñá ôùí Ðáíåëëáäéêþí åîåôÜóåùí ãéá ôá ÃåíéêÜ Ëýêåéá (ÃÅË).Óôéãìéüôõðá áðü åîåôáóôéêü êÝíôñï óôï 3ï Ëýêåéï Áãßáò ÐáñáóêåõÞò, ÐáñáóêåõÞ 8 Éïõíßïõ 2018 (EUROKINISSI/ÃÉÁÍÍÇÓ ÐÁÍÁÃÏÐÏÕËÏÓ)

Την πρόταση του κ. Γιώργου Δάσιου, προέδρου του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (ΕΟΕ), για το Εθνικό Απολυτήριο με αλλαγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων παρουσιάζει το «ΘΕΜΑ».

Οι μαθητές, προκειμένου να αποκτούν πρόσβαση στα ΑΕΙ, θα παίρνουν το Εθνικό Απολυτήριο μέσω εξετάσεων σε όλα τα μαθήματα και όχι μόνο στα τέσσερα των Πανελλαδικών. Ορίζοντας εφαρμογής των αλλαγών στις Πανελλαδικές είναι το 2029, αφού θα έχει προηγηθεί εξαντλητικός διάλογος, καθώς είναι κοινή πεποίθηση ότι το σημερινό σύστημα εξασφαλίζει -αν μη τι άλλο- το αδιάβλητο των εξετάσεων.

Αυτό που προτείνει ο πρόεδρος του ΕΟΕ στοχεύει στην επιβράβευση της πραγματικής γνώσης και όχι της αποστήθισης, κάτι για το οποίο κατηγορείται το ισχύον σύστημα των Πανελλαδικών. Μια άλλη σημαντική παράμετρος είναι η ψυχολογική: όσο μεγαλύτερος ο αριθμός των εξετάσεων, τόσο περιορίζεται το στρες και το άγχος επίδοσης για τους υποψηφίους.

Η πρόταση

Η μακρά συσσωρευμένη εμπειρία σε θέματα Πανελλαδικών, τόσο του ΕΟΕ όσο και του καθηγητή Δάσιου προσωπικά, ήταν το ένα από τα βασικά συστατικά που συνετέλεσαν καθοριστικά στη διαμόρφωση της νέας πρότασης για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Το άλλο στοιχείο είναι η διάδραση με 20.000 καθηγητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τους οποίους ο καθηγητής έχει συνεργαστεί τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και πλέον, ειδικά σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και τη βελτίωση των Πανελλαδικών.

Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Δάσιος, «σχεδόν παντού στον κόσμο, για να εισαχθούν τα παιδιά στο πανεπιστήμιο δίνουν εξετάσεις. Στην Ελλάδα όμως οι εισαγωγικές εξετάσεις αποτελούν τη μοναδική οδό για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ σε όλα τα υπόλοιπα κράτη λαμβάνονται υπόψη και άλλες παράμετροι».
Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ: Πανελλαδικές με εξετάσεις σε τρία μαθήματα από την Α' λυκείου
«Στην Ελλάδα οι εισαγωγικές εξετάσεις αποτελούν τη μοναδική οδό για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», σημειώνει μιλώντας στο «Πρώτο ΘΕΜΑ» ο Γιώργος Δάσιος

Σημειωτέον ότι μια πρώτη παρουσίαση του σχεδίου αντικατάστασης των Πανελλαδικών που αναδεικνύει σήμερα το «ΘΕΜΑ» έγινε πριν από λίγες ημέρες από τον κ. Δάσιο στο πλαίσιο της Συνόδου των Πρυτάνεων. Για την ιστορία, ο καθηγητής ήταν προσκεκλημένος της προεδρεύουσας, πρυτάνεως του Παντείου, καθηγήτριας Χριστίνας Κουλούρη.

Ακολουθεί η πρόταση του κ. Δάσιου για τις «μη Πανελλαδικές»:

Α/ Οι μαθητές θα εξετάζονται σε 9 κύρια μαθήματα, τα οποία είναι τα εξής: Νέα Ελληνικά, Αρχαία Ελληνικά, Λογοτεχνία, Ιστορία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Πληροφορική.

Β/ Μετά το τέλος της Α’ Λυκείου, όποιος μαθητής το επιθυμεί θα διαγωνίζεται πανελλαδικά σε 3 από τα μαθήματα της δικής του επιλογής, π.χ. στα μαθήματα Α1, Α2, Α3 (Νέα και Αρχαία Ελληνικά, Λογοτεχνία για τις ανάγκες του παραδείγματος). Η βαθμολογία του μαθητή θα καταχωρίζεται ως «α1, α2 και α3» αντίστοιχα.

Γ/ Η ίδια διαδικασία (το στάδιο Β) θα επαναλαμβάνεται στο τέλος της Β’ Λυκείου με άλλα 3 μαθήματα, όχι όμως τα ίδια με εκείνα του σταδίου Β. Αυτή τη φορά ο μαθητής θα επιλέξει, φερ’ ειπείν, τα Β1, Β2, Β3 (π.χ. Ιστορία, Μαθηματικά, Φυσική), λαμβάνοντας τους βαθμούς β1, β2, β3.

Δ/ Ολοκληρώνοντας τη Γ’ Λυκείου, ο υποψήφιος θα διαγωνίζεται στα 3 εναπομείναντα μαθήματα Γ1, Γ2, Γ3 (π.χ. Χημεία, Βιολογία και Πληροφορική) και θα λαμβάνει αντίστοιχα τους βαθμούς γ1, γ2, γ3.

Ε/ Οι εξετάσεις θα διενεργούνται πανελλαδικά με θέματα που θα επιλέγονται από Τράπεζα Θεμάτων, η οποία θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον 1.000 θέματα ανά μάθημα. Σύμφωνα με το μοντέλο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, τα ονόματα των μαθητών θα είναι καλυμμένα και τα γραπτά θα διορθώνονται σε διαφορετική σχολική μονάδα από εκείνη της φοίτησης του μαθητή προκειμένου να διασφαλιστεί το αδιάβλητο της διαδικασίας.

ΣΤ/ Πώς θα προκύπτουν οι βαθμολογίες

Από τις εξετάσεις των άρθρων Β., Γ. και Δ. θα εξάγονται οι ακόλουθοι 3 μέσοι όροι, σε καθέναν από τους οποίους θα αποδίδεται ένας συντελεστής βαρύτητας. Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα προκύπτει ένας διαβαθμισμένος μέσος όρος «Μ». Βάσει της ιδέας του καθηγητή Δάσιου, η βαθμολογία του Λυκείου θα μπορούσε να λαμβάνεται υπόψη ως εξής: για καθέναν από τους γραπτούς βαθμούς α1, α2, α3, β1, β2, β3, γ1, γ2, γ3 μπορεί να εξάγεται ένας τελικός βαθμός με συνδυασμό ανάμεσα στον μέσο όρο του πανελλαδικού γραπτού διαγωνίσματος και του βαθμού που έχει πάρει ο μαθητής στο Λύκειο στο ίδιο μάθημα – με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ τους.

Ο βαθμός του Λυκείου δεν θα μειώνει ποτέ τον πανελλαδικά αποκτημένο γραπτό βαθμό. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να οριστεί ότι αυτή η διαφορά στη βαθμολογία του ίδιου μαθήματος σε Λύκειο και «Πανελλαδικές» δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 3 μονάδες στην κλίμακα 0-20. Ετσι, εάν έχουμε μια περίπτωση όπου ο γραπτός βαθμός στις εξετάσεις είναι 13 και ο βαθμός του Λυκείου στο ίδιο μάθημα είναι 15, ο μέσος όρος των δύο βαθμολογιών και τελικός βαθμός είναι το 14.

Αν τώρα έχουμε γραπτά του 16 με απόκλιση μικρότερη των 3 μονάδων, τότε ο τελικός βαθμός θα είναι και αυτός 16. Τέλος, σε ένα υποθετικό σενάριο όπου ο γραπτός βαθμός είναι, φερ’ ειπείν, 12 και βαθμός Λυκείου 18, άρα η διαφορά είναι μεγαλύτερη του 3, τότε ως τελικός βαθμός θα λογίζεται το 12.

Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη μέθοδος υπολογισμού της βαθμολογίας συνεπάγεται τη δημιουργία ενός τελικού μέσου όρου «Μ» μεταξύ πανελλαδικών γραπτών εξετάσεων και των αντίστοιχων λυκειακών επιδόσεων. Ο αριθμός «Μ» εμπεριέχει την επίδοση του μαθητή κατά τα 3 έτη του Λυκείου και μπορεί να αποτελέσει ένα μέρος των απαιτήσεων για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο.

Ο καθηγητής Δάσιος προτείνει περαιτέρω ο μέσος όρος που προκύπτει (Μ) να αποτελεί π.χ. ένα ποσοστό 20% της συνολικής βαθμολογίας του υποψηφίου, με το 80% να είναι η επίδοσή του στα άλλα 4 μαθήματα στα οποία θα εξετάζεται πανελλαδικά – ακριβώς όπως προβλέπει το ισχύον σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Ο κ. Δάσιος διευκρινίζει ότι «αν ο μαθητής επιλέξει να μη δώσει τις εξετάσεις σε κάθε τάξη του Λυκείου, τότε θα δίνει στο τέλος τα 4 μαθήματα με άριστα το 80 στα 100. Το υπόλοιπο 20% θα προκύπτει από τον συνυπολογισμό των βαθμολογιών στα μαθήματα του Λυκείου».

Τι είναι ο ΕΟΕ

Ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων (ΕΟΕ) είναι μία ανεξάρτητη και αυτοτελής διοικητική αρχή η οποία, αν και επιβλέπεται από το υπουργείο Παιδείας, αποτελεί τον μόνο επιτελικό επιστημονικό φορέα στην Ελλάδα με αρμοδιότητα τα ζητήματα που αφορούν τις εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ. Αποστολή του ΕΟΕ είναι η διασφάλιση της υψηλής ποιότητας των εξετάσεων – εν προκειμένω των Πανελλαδικών.

Επικεφαλής αυτού του εξειδικευμένου δημόσιου φορέα και απολύτως ταυτισμένος μαζί του -εφόσον ασκεί καθήκοντα προέδρου από το 2014- είναι ο καθηγητής Γεώργιος Δάσιος, ένας από τους διαπρεπέστερους Ελληνες μαθηματικούς, μια προσωπικότητα με διεθνές κύρος και πλήθος διακρίσεων για το πρωτότυπο επιστημονικό έργο του. Σημειώνεται, εντελώς ενδεικτικά, ότι ο κ. Δάσιος έχει διδάξει και γενικώς έχει συνεργαστεί ως ερευνητής με περισσότερα από 100 πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Κέιμπριτζ.

Μεταξύ άλλων τίτλων που κατέχει, είναι αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών στον κλάδο των Μαθηματικών με τίτλο «Εφαρμοσμένη Ανάλυση». Για τις μελέτες του στον τομέα της μαγνητοεγκεφαλογραφίας και της ηλεκτροεγκεφαλογραφίας, το 2005 η Ευρωπαϊκή Ενωση του απένειμε μία από τις 15 τιμητικές έδρες αριστείας «Marie Curie». Ωστόσο, παράλληλα με το έργο του στα Ανώτερα Μαθηματικά και τις τεχνολογικές εφαρμογές τους, ο κ. Δάσιος ασχολείται συστηματικά με θέματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εξετάσεων από το 1975.

Την ανεκτίμητη αυτή εμπειρία των 50 ετών παρακολούθησης και συμμετοχής στον σχεδιασμό των Πανελλαδικών, ο κ. Δάσιος επιχειρεί να ενσταλάξει στο νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων που προτείνει για το μέλλον στην Ελλάδα: το «μετά τις Πανελλαδικές» μέλλον για τους εισακτέους στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Πόσες φορές άλλαξε το σύστημα σε 188 χρόνια

Από το 1837 έως το 1923 οι φοιτητές εγγράφονταν στο πανεπιστήμιο μόνο με απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το 1923, όμως, η ζήτηση αυξήθηκε υπέρμετρα λόγω των προσφύγων από τη Μικρά Ασία, οπότε καθιερώθηκαν οι εισαγωγικές εξετάσεις. Οι πρώτες διενεργήθηκαν το 1924 στα τμήματα της Φυσικομαθηματικής Σχολής, ενώ το 1926 γενικεύτηκαν για την εισαγωγή σε όλες τις σχολές.

Εως και το 1963 οι εισαγωγικές εξετάσεις διοργανώνονταν από κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα ξεχωριστά. Γι’ αυτό και το 1964 θεωρείται έτος-σταθμός για την ελληνική εκπαίδευση, καθώς από τότε ξεκινά η σύγχρονη διαδρομή του θεσμού των εξετάσεων.

1964: Οι πρώτες εισιτήριες εξετάσεις κεντρικά και ενιαία για όλα τα ΑΕΙ από το υπουργείο Παιδείας. Το σύστημα βαφτίζεται «Μεταβατικό Ακαδημαϊκό Απολυτήριο».

1965-1966: Θεσπίζεται το «Ακαδημαϊκό Απολυτήριο» (Α και Β τύπος). Το «Πλήρες Ακαδημαϊκό Απολυτήριο» περιλαμβάνει εξέταση σε 10 κύρια μαθήματα στη διδακτέα ύλη των 6 τάξεων του Γυμνασίου.

1967-1979: Γενικές Εισιτήριες Εξετάσεις (κύκλοι σχολών ΑΕΙ και ΚΑΤΕΕ).
Για τα ακαδημαϊκά έτη 1967-68 και 1968-69 καταργείται το Ακαδημαϊκό Απολυτήριο. Το δικτατορικό καθεστώς επαναφέρει «τας εισιτηρίους εξετάσεις διά τας Ανωτέρας και Ανωτάτας Σχολάς», όπως και τη διδασκαλία της καθαρεύουσας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επιπλέον, επανέρχονται οι εισαγωγικές εξετάσεις από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, το οποίο γίνεται εξατάξιο.

Τη συγκεκριμένη περίοδο, με την ίδρυση περιφερειακών πανεπιστημίων, διαπιστώνεται αύξηση του φοιτητικού πληθυσμού σε ΑΕΙ και ΤΕΙ: από 58.000 σπουδαστές το 1965-66 σε 85.776 το 1970-71. Οι εξετάσεις διενεργούνται στις έδρες των πανεπιστημίων (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα) από τις επιτροπές εξετάσεων, οι οποίες εδρεύουν σε καθένα από τα ΑΕΙ. Τα θέματα ορίζονταν από την Κεντρική Επιτροπή Εισιτήριων Εξετάσεων και επιλέγονταν από την ύλη που είχε διδαχτεί σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου.

Συνολικά, από το 1967 μέχρι σήμερα οι εξετάσεις για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο διενεργούνται σε επιλεγμένα μαθήματα. Ο νόμος υπέστη τροποποιήσεις 11 φορές, με αντίστοιχες αλλαγές στην ονομασία των εξετάσεων.

protothema.gr
Προηγούμενο Άρθρο

PYRGOS A.F.C: Το νέο έμψυχο δυναμικό (μεταγραφές – ανανεώσεις) και ο πρωταθλητισμός

Επόμενο Άρθρο

7ο Πανηλειακό Αντάμωμα Ομογενών την Κυριακή στην Αμαλιάδα

Σχετικά Άρθρα

Ηλεία: Λουκέτα & διαμαρτυρίες φέρνει η κυβερνητική απόφαση για μείωση τμημάτων σχολείων
Εκπαίδευση, Ελλάδα

Ηλεία: Λουκέτα & διαμαρτυρίες φέρνει η κυβερνητική απόφαση για μείωση τμημάτων σχολείων

18 Νοεμβρίου 2025
Μαργαριτάρια μαθητών!!! Έκθεση για την 28η Οκτωβρίου
Εκπαίδευση, Ελλάδα

Μαργαριτάρια μαθητών!!! Έκθεση για την 28η Οκτωβρίου

28 Οκτωβρίου 2025
Σχολικές εκδρομές: Πότε ξεκινούν, τι αλλάζει, τι θα ισχύει με τα rapid test
Εκπαίδευση, Ελλάδα

Αλλάζουν όλα στις σχολικές εκδρομές-Τι σχεδιάζει το Υπουργείο

19 Οκτωβρίου 2025
Σχολεία: Τέλος τα κινητά στην τάξη, επιστρέφει η πενθήμερη αποβολή, αλλαγές στις απουσίες, τις ζημιές θα πληρώνουν οι γονείς
Εκπαίδευση, Ελλάδα

Ανάστατοι οι γονείς-Αποκλείονται παιδιά από τα ολοήμερα-Τι συμβαίνει

3 Οκτωβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Ηλεία: Χαρίζονται επιδοτήσεις από το 2007 σε πυρόπληκτους αγρότες & επιχειρήσεις
Οικονομία, Ελλάδα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Τα ποσά πληρωμών των αγροτών μέχρι τέλος του χρόνου-Όλο το σχέδιο

5 Δεκεμβρίου 2025
Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία
Ελλάδα

Πιερρακάκης: Τέλος στην αδράνεια των κληροδοτημάτων με το νέο πλαίσιο για την κοινωφελή περιουσία

5 Δεκεμβρίου 2025
Εργαζόμενοι Νοσοκομείου Αμαλιάδας:«Κινδυνεύει να μετατραπεί σε Κέντρο Υγείας!»
Τοπικά, Ελλάδα

Εργαζόμενοι Νοσοκομείου Αμαλιάδας:«Κινδυνεύει να μετατραπεί σε Κέντρο Υγείας!»

5 Δεκεμβρίου 2025
Μελομακάρονα: 26 συνταγές-ιδέες για όλα τα γούστα
Συνταγες

Μελομακάρονα: 26 συνταγές-ιδέες για όλα τα γούστα

4 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
7ο Πανηλειακό Αντάμωμα Ομογενών την Κυριακή στην Αμαλιάδα

7ο Πανηλειακό Αντάμωμα Ομογενών την Κυριακή στην Αμαλιάδα

«Χρυσός» ο Τεντόγλου στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στίβου

«Χρυσός» ο Τεντόγλου στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα στίβου

Ιδιαίτερη συγκίνηση στην Πηνεία – Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ.κ. Ελπιδοφόρος επισκέφθηκε την Απιδούλα

Ιδιαίτερη συγκίνηση στην Πηνεία - Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ.κ. Ελπιδοφόρος επισκέφθηκε την Απιδούλα

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος