Ακολουθήστε μας:
Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
  • Επικοινωνία
Ηλεία Οικονομία
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Οικονομία
    • Επιχειρήσεις
    • Φορολογικά
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result
Ηλεία Οικονομία
No Result
View All Result

Ο Δήμος Πατρέων ετοιμάζεται για τη… «Ναυμαχία της κρουαζιέρας»: «Ο επενδυτής θα ‘χει την πόλη απέναντί του»

19 Ιανουαρίου 2025
Ο Δήμος Πατρέων ετοιμάζεται για τη… «Ναυμαχία της κρουαζιέρας»: «Ο επενδυτής θα ‘χει την πόλη απέναντί του»

Η Πάτρα μέσα στην επόμενη δεκαετία θα έχει αποκτήσει την πρόσοψη που της αξίζει. Η βιτρίνα της πόλης, το παραλιακό της μέτωπο, θα αλλάξει εικόνα προς το καλύτερο, αφού οι ιδέες για αναπλάσεις βρίσκονται μόλις λίγα βήματα πριν από το να μετατραπούν σε πράξεις.

Η δημοτική αρχή της Πάτρας, από τη μία πλευρά, μετά από πολλά χρόνια διεκδικήσεων και προετοιμασιών είναι έτοιμη να προχωρήσει στην ανάθεση της σύνταξης της οριστικής μελέτης για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου και από την άλλη, το ΤΑΙΠΕΔ βρίσκεται πολύ κοντά στο να μετατρέψει το παλιό λιμάνι στην Αγίου Νικολάου σε χώρο υποδοχής κρουαζιερόπλοιων και μαρίνα μεγάλων σκαφών αναψυχής.

Ομως τα μεγάλα έργα που προβλέπονται στο παραλιακό μέτωπο της Πάτρας κρύβουν πίσω τους και μια μεγάλη σύγκρουση συμφερόντων και θεσμών. Είναι γνωστό ότι η δημοτική αρχή Πελετίδη έχει διεκδικήσει και συνεχίζει να επιθυμεί την ένταξη του πρώην λιμένα της Πάτρας στο παραχωρημένο παραλιακό μέτωπο ώστε να εκτελεστούν και εκεί εργασίες ανάπλασης.

Το ΤΑΙΠΕΔ, ωστόσο, δε σκοπεύει να παραχωρήσει αυτή την έκταση αφού έχει σχεδιάσει την παραχώρηση του σημείου σε ιδιώτες για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας αλλά και μαρίνας μεγάλων σκαφών. Τις προηγούμενες ημέρες η «Πελοπόννησος» παρουσίασε ότι το ΤΑΙΠΕΔ προκήρυξε τον διαγωνισμό για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου αναμένεται να κατατεθούν προσφορές από ενδιαφερόμενους. Το παλιό λιμάνι αναμένεται να παραχωρηθεί για 30 χρόνια.

Ποια είναι η στάση της δημοτικής αρχής απέναντι σε αυτή την εξέλιξη; Το ρεπορτάζ της «Π» αναφέρει ότι η δημοτική αρχή Πελετίδη δε θα μείνει άπραγη και ούτε θα αφήσει τις εξελίξεις να την προσπεράσουν.

Ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης έχει επισημάνει πολλάκις στο παρελθόν ότι διαφωνεί στο να «δοθεί το φιλέτο της πόλης σε ιδιώτες». Είναι γνωστό άλλωστε ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια διεκδικούσε να παραχωρηθεί και αυτή η έκταση στην Πάτρα. Ασχέτως αν αυτές οι διεκδικήσεις δεν δικαιώθηκαν, διαμηνύθηκε στην «Π» ότι θα συνεχιστούν.

«Εμείς με ό,τι μέσα διαθέτουμε, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποτρέψουμε την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας. Θα ξαναμπούμε σε ρυθμό κινητοποιήσεων και θα σταθούμε απέναντι σε όσους θέλουν να μετατρέψουν μια έκταση που ανήκει στην Πάτρα σε ένα πάρκινγκ για κρουαζιερόπλοια. Να ξέρει ο επενδυτής ότι θα έχει όλη την πόλη απέναντί του» μεταφέρθηκε στην «Π».

Η δημοτική αρχή Πελετίδη είναι ξεκάθαρο ότι έχει διαφορετική αντίληψη για το πώς μπορεί να έρθει η περίφημη ανάπτυξη στην Πάτρα, καθώς θεωρεί ότι εκτάσεις όπως το παραλιακό μέτωπο πρέπει να αποδίδονται στον λαό. Ωστόσο, ο δήμαρχος έχει επισημάνει σε πρόσφατες συνεντεύξεις του ότι δεν εμποδίζει επενδύσεις στην πόλη, φέρνοντας ως παράδειγμα το νέο εμπορικό κέντρο που λειτουργεί στην Ακτή Δυμαίων, το οποίο σχεδιάστηκε, δημιουργήθηκε και λειτουργεί χωρίς εμπόδια από τη δημοτική αρχή.

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ… ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ «ΞΕΝΟΔΟΧΟ»

Το 2025 θα είναι η χρονιά των μεγάλων εξελίξεων για το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας. Εντός του τρέχοντος έτους, η δημοτική αρχή θα δώσει το «πράσινο φως» στην ομάδα των αρχιτεκτόνων που διακρίθηκαν στον προ πενταετίας διαγωνισμό ώστε να συντάξουν από κοινού το τελικό σχέδιο διαμόρφωσης του παραλιακού μετώπου.

Δήμος

Πιθανή πάλι μια τέτοια εικόνα όπως της παλιάς διεκδίκησης της παράλιας ζώνης

Εκτιμάται ότι η οριστική μελέτη του έργου θα παραδοθεί εντός του έτους και στη συνέχεια θα μπορέσει να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός, αφού ήδη έχει εξασφαλιστεί ένα ποσό κοντά στα 12 εκατ. ευρώ για την εκτέλεση των πρώτων εργασιών. Συνολικά, προβλέπεται τα έργα να κοστίσουν περισσότερα από 60 εκατ. ευρώ και θα χρειαστούν τα επόμενα χρόνια διεκδικήσεις χρημάτων για την εκτέλεση όλου του έργου που θα περιγράφεται στη μελέτη.

Το παραλιακό μέτωπο χωρίζεται σε τρία τμήματα στα σχέδια της δημοτικής αρχής. Από το νέο λιμάνι έως το ύψος του Νοτίου Πάρκου, από το Νότιο Πάρκο έως τη μαρίνα και από τη μαρίνα έως το Ελος της Αγυιάς. Στο μεσαίο τμήμα βρίσκεται και η επίμαχη έκταση που ζητά η δημοτική αρχή να αποδοθεί στην πόλη από το ΤΑΙΠΕΔ. Με δεδομένο ότι τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ είναι διαφορετικά, αλλά και του ότι η οριστική μελέτη για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου θα γίνει άμεσα, η «Πελοπόννησος» ρώτησε στο Δημαρχείο για την κατεύθυνση που θα δοθεί στους αρχιτέκτονες για το επίμαχο σημείο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έλαβε η «Π», ο Δήμος θα συμπεριλάβει το σημείο του παλιού λιμανιού στα σχέδια της ανάπλασης ακόμα και αν αυτή η έκταση δεν του παραχωρηθεί ποτέ. Με αυτόν τον τρόπο, η Πάτρα θα είναι έτοιμη ανά πάσα στιγμή να εντάξει το σημείο στο παραλιακό της μέτωπο και παράλληλα να προχωρήσει εργασίες που θα ταιριάζουν με τη φυσιογνωμία του υπολοίπου μετώπου.

 

pelop.gr

Προηγούμενο Άρθρο

Ισραήλ: Η στιγμή που η Χαμάς παραδίδει τις τρεις γυναίκες ομήρους στον Ερυθρό Σταυρό

Επόμενο Άρθρο

Αγρότες: Έρχεται η ώρα των τρακτέρ – Γιατί κατεβαίνουν στους δρόμους

Σχετικά Άρθρα

Γιατί σε όλα τα διόδια φωτογραφίζουν κάθε αυτοκίνητο; Τι εντολή έδωσε η ΑΑΔΕ
Ελλάδα, Οικονομία, Φορολογικά

Γιατί σε όλα τα διόδια φωτογραφίζουν κάθε αυτοκίνητο; Τι εντολή έδωσε η ΑΑΔΕ

12 Δεκεμβρίου 2025
IRIS: Τι αλλάζει από 1η Δεκεμβρίου στις πληρωμές – Πρόστιμα στους παραβάτες
Ελλάδα, Επιχειρήσεις, Οικονομία

Πληρωμές μέσω IRIS: Διευκρινίσεις για τα όρια συναλλαγών

8 Δεκεμβρίου 2025
Τα μέτρα στη ΔΕΘ δεν αντιστρέφουν το πολιτικό κλίμα – Τι δείχνουν οι νέες δημοσκοπήσεις
Ελλάδα, Οικονομία, Φορολογικά

Τα μέτρα στη ΔΕΘ δεν αντιστρέφουν το πολιτικό κλίμα – Τι δείχνουν οι νέες δημοσκοπήσεις

11 Σεπτεμβρίου 2025
Συντάξεις 2026: Αυξήσεις και αλλαγές στα όρια ηλικίας (πίνακες)
Ελλάδα, Επιχειρήσεις, Οικονομία

Συντάξεις: Ελεύθεροι επαγγελματίες με 40 χρόνια ασφάλισης για 800 ευρώ

3 Σεπτεμβρίου 2025
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελευταία Νέα

Κρέστενα: Ακόμη αγνοείται ο Β.Γιαννόπουλος-Τι ερευνούν οι αρχές
Ελλάδα, Τοπικά

Γρύλλος Κρεστένων: Νεκρός βρέθηκε σε δασική έκταση ο αγνοούμενος Β. Γιαννόπουλος

14 Δεκεμβρίου 2025
Δημόσιο: 24ωρη απεργία στις 28 Αυγούστου
Νέα

ΑΔΕΔΥ: 24ωρη Πανελλαδική απεργία στις 16/12

14 Δεκεμβρίου 2025
Γ’ Εθνική–4ος Όμιλος: Αποτελέσματα της 9ης μέρας – Η νίκη του Πύργου – Βαθμολογία και συνέχεια
Αθλητικά

Γ’ Εθνική–4ος Όμιλος: Αποτελέσματα της 13ης μέρας – Το ματς του Πύργου στην Κόρινθο – Βαθμολογία και συνέχεια

14 Δεκεμβρίου 2025
Αμαλιάδα: Ειδικός πραγματογνώμονας θα επανεξετάσει τα αίτια θανάτου του μικρού Παναγιωτάκη
Τοπικά

Σοκ στην Πηνεία: Νεκρός στο σπίτι του 33χρονος-Έγκυος η σύζυγός του

14 Δεκεμβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο
Αγρότες: «Ποδαρικό» με κινητοποιήσεις – Τι ετοιμάζουν

Αγρότες: Έρχεται η ώρα των τρακτέρ – Γιατί κατεβαίνουν στους δρόμους

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεκάδες τηλέφωνα απάτης στον Πύργο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεκάδες τηλέφωνα απάτης στον Πύργο

Ποιες προμήθειες μειώνονται στις τραπεζικές συναλλαγές από τη Δευτέρα 20/01

Ποιες προμήθειες μειώνονται στις τραπεζικές συναλλαγές από τη Δευτέρα 20/01

Ηλεία Οικονομία

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

iliaoikonomia.gr

  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Η Ταυτοτητά Μας

Follow Us

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία περιήγησης.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις .

  • Αρχική
  • Τοπικά
    • Φορολογικά
    • Επιχειρήσεις
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Εργασία
  • Κόσμος
  • Life Style
  • Ελλάδα
  • Περισσότερα
    • Πολιτισμός
    • Εκπαίδευση
    • Αρθρογραφία
    • Πολιτική
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Εκλογές 2015
No Result
View All Result

© 2020 IliaOikonomia.gr / Developed by EnterID

Powered by  GDPR Cookie Compliance
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Απαραίτητα Cookies

Τα απαραίτητα cookies πρέπει να είναι ενεργοποιημένα ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας για τις ρυθμίσεις των cookies.

Cookies Τρίτων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο και οι πιο δημοφιλείς σελίδες.

Η διατήρηση αυτού του cookie μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.

Πιο αναλυτικά τα cookies που χρησιμοποιούνται είναι τα εξής:

CookieΔιάρκειαΧρήση
_ga2 ΈτηΑναγνώριση χρηστών
_gid24 ΏρεςΑναγνώριση χρηστών
_gat1 ΛεπτόΡύθμιση ρυθμού αιτήματος